ספרים
טוב.. זה יותר ארוך.... נכון?..
.אני ימשיך אבל אני יותר מדיי עייפה.. יש מישהו שרוצה להמשיך במקומי

זזה ממקום למקום- פרק -3

ספרים 14/04/2012 731 צפיות 10 תגובות
טוב.. זה יותר ארוך.... נכון?..
.אני ימשיך אבל אני יותר מדיי עייפה.. יש מישהו שרוצה להמשיך במקומי

"אחד באפריל!" איזה ילד מוזר צעק מאחוריי.
"מה?!" צעקתי.. כל הבצפר הסתכל עליי והתחיל לצחוק.
"אני חושבת שזה היום אחד באפריל" שירה אמרה.. היא הסתכלה עלייי כמו איזה ילדה קטנה שרוצה את הגלידה שלה בחזרה.
מיששתי את העורף שלי, נגעתי בזה.. זה הרגיש כמו מים.. שמתי את היד מולי..
"איכככ!!! פיינטבול!!" אתם מאמינים?! פיינטבול נוזל על החולצה שלי ולמטה ולמטה…
"יש לך פיינטבול על הגב? אוייש נורא ואיום! בואי נלך לבית היתומים שלך כדי לנקות את זה" אחת הבנות המגעילות (באופי) של בית הספר צחקה עליי שאין לי אמא ואבא.
טום הגיע למעגל הענק הזה או איך שלא קוראים לזה.. הוא הסתכל עלינו.
"אוייש אין לך מספיק כסף לקנות את התיק הזה? בואי נלך למשרד של אבא כדי לעשות לו פרצוף כלבלב כדי שייקנה לך אותו!!!" שירה התפרצה עלייה.. מזל שהחזקתי אותה.. אם לא הייתי מחזיקה אותה..
שירה הייתה רצה אליה כמו נמר שרץ לטרוף.
"שירה, עזבי.. בואי לא נרד לשפל הבנות המגעילות האלה" לחשתי לה באוזן.
וכמובן… הבת המגעילה שמעה את זה כי לא דיברתי מספיק חלש.. למה זה קורה לי?!
"אנחנו בנות מגעילות? תסתכלו על איך שאתן לבושות! כמו איזה עני כזה!" היא הרימה גבה ממש טוב..
טום ניסה להרים שוב את הגבה והתחרפן.
היה צלצול..
הלכנו לספורט, כרגיל תרגילים וכל אלה… לא משהו מיוחד.
הלכנו לחדר האוכל.. אני שירה וטום ישבנו באותו שולחן.. טום ושירה הסתכלו אחד על השני והיו מובכים.
הוא החזיק לה את היד.
מבחוץ הייתי רגועה… אבל מפנים? נשברתי.. בראש שלי דמיינתי את עצמי זורקת חפצים לכל עבר..
המשכתי לאכול.
הרגשות שלי כלפי טום התחילו להתגבר ולהתגבר..
שררה שתיקה לזמן מה.
"אני צריכה ללכת לשירותים.." שברתי את השתיקה בינינו.. לא יכולתי לסבול את זה יותר.
הלכתי לשירותים, "אני לא הולכת להפריד ביניהם! ממש לא! רק בגלל שמתחילים לי רגשות כלפי טום אז הוא חייב להיות שלי? הרי שירה אמרה לי שהיא מאוהבת בו כבר מכיתה ה'.. אני לא ישבור לה את הלב!"
למזלי כל דלתות השירותים היו פתוחות ולא היה אף אחד ששמע אותי.. אם כן? זה היה הסוף שלי.
לפעמים אני מרגישה שלכולם יש חיים פשוט מושלמים ורק לי יש את החיים הגרועים ביותר~!!
האם מישהו עושה לי את זה בכוונה? האם יש איזשהו מלאך למעלה שמחליט עליי ועושה לי את החיים קשים?
חזרתי לחדר האוכל.. הם התנשקו..
ניסיתי לשמור על טון נמוך ולא להתחיל לבכות.."היא לפחות לא עושה לי את זה בכוונה.. והוא לפחות לא היה חבר שלי ואז הוא בגד בי.. יש צד טוב לא?" לחשתי לעצמי..
חזרתי למקום והמשכתי לאכול..


תגובות (10)

מוכנה להתנדב להמשיך במקומך ☺☺☺☺☺☺☺ תמשיכי לאחר שתנוחי שום דבר לא בוער אהבתי את הסיפור שבוע טוב ממני בקי ♥

14/04/2012 10:26

תמשיכיי ♥

14/04/2012 10:36

לירו, אני אתן לך כאפה או מה??? (אני פדופילית, מותר לי!!).
בקיצור…..*את* ממשיכה ולא אף אחד אחר!!
ותתחברי כבר לפייס!! יא מעצבנת~1 (מותר לי לדבר ככה, לא יודעת למה. אני מרגישה פשוט שמותר לי)..
מוחחעחעחעחעעעחחעחעחע..
ועוד משהו שאת רוצה לגנוב לי, אבל אסור לך!!: בים בם תירס חם:)
לב יו….ויש לי עוד מלא דברים להגיד לך אבל כדאי שאני אשמור את זה לכשנתכתב בפייס.
כל העולם לדעת: אני ולירו מתכתבות בפייסבוק!!
אוח, איזה שחרור!:) בים בם תירס חם

14/04/2012 10:46

יוואו איזו מסכנה…
אופפפ' זה מותח!מה יקרה איתם לעזאזל?!
רונרון תמשיכי כבר!
הסיפור/סיפורים שלך מדהימים!(כן,כן,עכשיו קראתי את "בין אהבה למציאות"-שהוא מדהים,באסה שהוא קצר!)מוכשרת!
חחחחחחח…אני לא אפסיק לחפור לך עד שתמשיכי כבר!
נ.ב – תעשי פרקים ארוכים!~בייביפייס~פליז?
חח…אוהבת'ותך מלאמלאמלא:)

14/04/2012 12:20

עאלק ארוך !! תמשייייכייי ומהר (:

14/04/2012 13:27

שוקולד עליטל- אם את קרואת את זה…….אז תקראי:
אוח, אני ממש בבאסה בימים האחרונים. כי את ונוטלה ….עושות עלי חרם!!!
גאשס! אני בוכה…:(
ואני כתבתי סיפור עליי ועל נייל ועל וואן דירקשן!! ונחשי מה? את ונוטלה לא הגבתם לי:(
~בוכהבלבבוכהבלב~
ביוש.

15/04/2012 07:06

רייני!אני ממש מצטערת…
אבל לא שמתי לב.אני עפה לקרוא.
אעאעאעאע…

15/04/2012 09:13

תמשיכי!!!! :)

15/04/2012 09:25

וואו כמה תגובות! אני כל כך פפופולארית ~פרצוףשלפרחה~
אוקיי זה ייקח קצת זמן..:)
בקי?- הייתי שמחה שתמשיכי אותי אבל הניילית המשוגעת הזאתי לא נותנת לי!! ~הוצאתלשוןהצוצאתלשון~ (סתם!!! אוהבת'ותך (חוחוחו לילוש סוריי שגנבתי :)חוחוחו)
דנה?-תודה רבה :)
ניילית?-שושו! חח אני כן מתחברת לפייס! תתחברי גמאת!!
ומה עם האנגלית הזאתי שאוהבת את נייל גם? של מי הוא בסוף?? ~פרצוףמסוקרן~
וחוחוחו כעע כולם לדעת!!! אני וניילית מתכתבות בפייסבוק!
לילושקה שלי? (סתם אילתרתי את השם כרגע)- תחכי עוד קצת :)
הפרקים הקצרים זה בשביל המתח:)
מוחעחעחעחעחעחעחעחעח עכשיו אני יעשה לכם פרקים קצרים יותר ואז אני אקצור לכם את המוח עם המכונה החייזרית שלי!! (למי שלא יודע.. אני חייזרית מטורללת :)
רק עכשיו קראת את "בין אהבה למציאות"?! בושה לך!! חוחוחו סתם..
כואבות לי הידיים מלהקליד כבר!! אופפ'! ~אנחהאנחה~
אורטל?- יהיו יותר ארוכים.. נראלי..
פייוו איזו הקלה..
בקיצור.. תודה לכולם!! ולמרות שכואב לי להקליד לכם מחמאות וכל מיני דברים זה שווה את זה !! כי תאמינו לי! כל מה שאני אומרת נכון!!
נ.ב-בים בם תירס חם!!בים בם תירס חם!!בים בם תירס חם!!בים בם תירס חם!!
ניילית אני ישגע לך את המוח ואז אני אקצור אותו מוחוחעחעחחעח!

15/04/2012 09:33

אעאעאעאעאעאעע תמשייכיי !!

18/04/2012 08:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך