מקוות שתיהנו מהסיפור נשמח אם תקראו ותגיבו את דעתכם עליו ותתנו לנו עצות לשיפור ויותר מנשמח לתקן לפי העצות שלכם בפרקים הבאים אוהבות כל הזכויות שמורות לנו :)

חבורת הבית הנטוש-פרק 1

09/07/2015 874 צפיות 3 תגובות
מקוות שתיהנו מהסיפור נשמח אם תקראו ותגיבו את דעתכם עליו ותתנו לנו עצות לשיפור ויותר מנשמח לתקן לפי העצות שלכם בפרקים הבאים אוהבות כל הזכויות שמורות לנו :)

שבו כאן! אמר השוטר קלארק בזעף.
החבורה התיישבה בפחד לגבי מה שעתיד לקרות מעבר לדלת.
כולם יודעים למה הם כאן?
האמת שלא! אמר רון, כבר מהרגע הראשון ניתן היה לראות שרון הוא זה שניתן בכשרון המנהיגות מבין ילדי החבורה.
שקט מצמרר ומסמר שערות שרר בתחנה.
עכשיו כל אחד מכם יכנס לחדר הקטן איתי ואני יחקור אחד אחד, קטע השוטר קלארק את השקט.
אנחנו לא נשתף איתך פעולה עד שאתה לא מביא לנו עורך דין אמרה קורל… את רוצה לבלות את שאר הלילה שלך בצינוק?! צעק השוטר.
לא? ככה חשבתי, קדימה כולם לפה
עכשיו-סימן אופק לשירי.
לפחות תביא לנו אוכל ומים אמר שירי, אח שלי רק בן 6 והוא רעב, הוא זקוק לאוכל כדי לגדול!
הוסיפה שירי בבכי שללא כל ספק היה מזויף.
אוקיי,אוקיי בלי דמעות שבו כאן בלי לזוז אני כבר חוזר! ווטסון שים עליהם עין!!
מה עושים עכשיו?! שאלה תמר ביגון, דבר ראשון דניאל! דניאל?!?! התפלאה שירי…
כן הוא עוד עלול לפלוט משהו לא במקום, את תדאגי לזה!
ועכשיו?! עכשיו נתאם גרסאות קבע רון, נספק לתולעת מה שהוא רוצה פשוט תזרמו איתי… החבורה התלחשה בנסיון למצוא גרסה מספקת שתוציא אותם נקיים מכל הסיפור הזה.
וודסון היה עסוק מדי בלנסות להבין איך הוא יכול לשים את העין שלו על הילדים, ולא שם לב לכל ההתלחשויות של החבורה, וזהה סיפק סיפק להם זמן מצוין לתאם גרסאות עד שובו של קלארק…
שקט, שקט הוא חוזר ציין אופק..
אוי תודה לך שוטר מולא על הדאגה שלך רק ש… אמרה שירי
נו מה עכשיו?
זה רק שפשוט אח שלי שוב…
מה איתו?
הוא קטן מדי בכדי להיכנס לחדר חקירות, בשלב הזה היא כבר ממש פרצה בבכי ששוב ללא כל ספק היה מזויף.
כל הכבוד שירי- אמר אופק זה היה מדהים!
רון אתה ראשון קדימה בוא איתי לחדר החקירות אמר קלארק.
ועכשיו שאנחנו לבד ספר לי את האמת הפציר קלארק ברון.
אוקיי, אני יספר לך את האמת הבטיח רון, רק אל תגיד לשאר החברים שלי, תבין הם רואים בי סוג של מנהיג אתה יודע…
אז ככה, הכל התחיל בבית הנטוש, היינו חבורת ילדים משועממים ללא תעסוקה כלל והחלטנו ללכת ולנסות לפרוץ למתחם צבאי.
מתחם צבאי?! אתה מנסה לסבן אותי? לא נולדתי אתמול! לא שם תפסתי אתכם הוסיף קלארק.
אהה כן לא נתת לי לגמור לאחר שראינו שהאבטחה כבדה מידי, החלטנו ללכת ולחפש עניין במקום אחר, כך שלא עשינו בעצם שום דבר רע..
וזירה רועשת נראתה כמו רעיון טוב בזמנו, רק שלא ידענו שזו זירת פשע.
אבל רגע סליחה שאני קוטע אותך, קטע קלארק את רון הסחורה הגנובה הייתה אצלכם…
נכון… וזה לא שאני מנסה להתחצף אבל תן לי לגמור לפני שאתה קוטע אותי שוב, אקיי אז לאחר שסגרנו את העניין אשמח להמשיך ולספר לך שאדוני אנחנו היינו קורבנות תמימים לפשע נתעב!
קורבנות? היסס קלארק.
כן כן, מה שאתה שומע קורבנות, הפושעים האמתיים שפניהם היו מכוסות פשוט שתלו עלינו את הסחורה הגנובה ולא היה לנו שום קשר למקרה.
וזהו אדוני השוטר זה בקצרה מה שהיה. סיכם רון לספר.
בסדר הבנתי רון, אתה יכול לצאת! אמר קלארק.
לקרוא למישהו אחר עכשיו? שאל רון.
לא זה בסדר אני גם יוצא, אני צריך לדבר עם השותף שלי.
למרות שרון היה חד חושים, הפעם הוא לא שם לב שקלארק היה חד חושים יותר ממנו, ושם לב לפרט שיכול מאוד לעזור לו בחקירה!
וכך כל אחד מן הילדים נחקר פרט לדניאל וכולם סיפרו לקלארק את אותה גרסה וזה רק חיזק לקלארק את עמדתו.
בסיום החקירה המפרכת עמד קלארק מול החבורה, ובתחנה שרר שקט שהיה ונדמה כאילו וא רק מחכה למשהו או למישהו שישבור אתו.
וזה אכן קר וכעבור כמה דקות נכנס וודסון לחדר בסערה וסימן לקלארק-
"אדוני הכל מסודר" וקרץ לעבר קלארק.
מה, מה ,מה גמגמה תמר.
טוב מה נתקע לך התקליט?! שאלה קורל בציניות
מה שחברתי רפת השכל פה מנסה להגיד הסביר אופק, זה מה פה קורה פה?!
לא קורה כאן כלום!! אמר קלארק, ואתם יכולים ללכת אבל תזכרו שאני משגיח עליכם כי למרות שהפעם תיאמתם גרסאות כמו שצריך לא בטוח שבפעם הבאה יהיה לכם כזה מזל.
אך מה שהילדים לא ידעו זה שבאמת קרה משהו, וזה שלמרות שוודסון לא הכי חד בקלמר הוא התקין בהצלחה מצלמות בבית הנטוש שבו התגוררו הילדים.
טוב שזה נגמר אמר אופק, כאשר החבורה החזרה לבית הנטוש.
כן באמת היה לנו 'ים מצלח' אמרה תמר בהססנות וביגון.
אבל… איך, איך, איך, גמגמה תמר.
טוב מה נסגר איתך?! התעצבן אופק
ניראה לי שתמר מנסה לשאול, איך זה שהתחלנו שבעה וקורב לוודאי שנסיים שישה?
תודה לך שירה אמרה קורל בציניות ובעצב קל
סליחה התנצלה שירי, אבל עכשיו באמת, איך הגענו למצב הזה?!
את באמת צריכה תזכורת? שאל רון.
כן!! קפצה תמר.
אוקי אז מאיפה להתחיל? ענה לה רון
תתחיל מההתחלה אמר דניאל.
טוב אז הכל התחיל כש…


תגובות (3)

סיפור יפה!!!
אבל טיפה מפריע שאין גרשיים כשיש דיבור… טיפה מבלבל…
אבל חוץ מזה הכל מושלם:)

19/04/2016 23:14

רציתם תגובה אז הנה : מספר הצעות: 1 ) לשים גרשיים בתחילת וסוף כל משפט דוגמה- "שלום אני חדשה פה" אמרה נויה. 2 ) מומלץ לרדת שורה בכל פעם שדמות אחרת מדברת לדוגמה- "שלום אפשר לדבר עם נויה? " שאלה הדר. "נויה לא בבית" ענתה אחותה הגדולה.(אני מקווה שזה באמת ירד שורה ) 3 ) תיאור הדמויות לדוגמה – שערה החום החלק והקצר של נויה היה אסוף בקוקו מוזנח. עורה הבהיר בהק בשמש ונמשיה בלטו יותר מתמיד על אפה הקטן. עיניה הכחולות נצצו בשמחה מאחורי משקפיה הסגולות וחיוך רחב נפרש על פניה וחשף את שיניה הקדמיות העקומות מעט. בסך הכל נויה נראתה כמו ילדה חמודה ועליזה והדר שמחה לפגוש אותה. 4 ) הקדמה כלשהי. היצג- זמן מקום רקע מה קרה לפני. ההיצג יכול להיות בכל מיני דרכים- אפשר שאחת הדמויות תחווה פלאשבק שבו יראו את הרקע. זה יכול להיות שהדמות חלמה על מה שקרה. העלילה/הרקע יכול להתברר משיחה בין שני דמויות ועוד הרבה דרכים. חוץ מזה אני חושבת שהסיפור סבבה והייתי רוצה לקרוא את ההמשך. אני מקווה שתקראו את הביקורת שלי בראש פתוח ובמוכנות לקבל הערות ושתיישמו חלק מעצותי בעתיד. כמו כן אני רוצה להבהיר שהביקורת שלי הינה ביקורת בונה ואין לי שום כוונה להעליב או לפגוע והיא נכתבה במטרה להאיר את ענייכם לטעויות שעשיתן ולתת עצות לשיפור הסיפור. חוץ מזה אהבתי. בברכה A.K.Koren

20/04/2016 01:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך