חברות עומדת במבחן החיים – פרק 1

story maker XD 21/08/2012 738 צפיות אין תגובות

שמי ליה, אני בת 15, בכיתה י'
אני לא ילדה פופולרית, אבל יש לי חברים, אולי לא רבים אך אין כמוהם.
אבל… לפעמים אני קצת מקווה שהייתי יכולה לחיות חיים חדשים, עם משפחה חדשה, חברים חדשים, והכי חשוב… עצמי חדשה.
אני לא אוהבת במיוחד את חיי,
אני חיה חיים יחסית טובים, יש לי חברים שאוהבים אותי, משפחה (בכלל לא משהו, אבל לא ניכנס לזה עכשיו…), ואני נחשבת זמרת, נחמדה, חברה טובה, מקשיבה, חייכנית, בקיצור, אופטימית.

החברים שלי יודעים כמעט הכול עלי, דגש על כמעט…
ומשפחתי לא יודעת עלי כמעט כלום!!! אבל הם גם לא מתעניינים כל כך אז לא ממש אכפת לי…
אמא שלי מכריחה אותי למחוק סיסמאות אבל זה בשביל לחטט לי באסאמסים כדי שיהיה לה עוד תירוץ למה לשלוח אותי שוב לפסיכולוגית, לא כי אכפת לה, אלא כדי להוריד ממנה את הנטל…
גם ככה אני במשפחה לא יותר מזאת שצריכה לסבול לבד את האבא הדפוק שלי, לעשות עבודות בבית, להוציא ציונים טובים בלימודים, לעבוד, לעזור לאמא שלי להתייפייף לדייטים עם אנשים שהיא לא מכירה, ולהישאר בבית כדי לעשות את זה…

לא תמיד הכרתי את החברים שלי… הכרתי רק אחת מהן, את רעות… אבל זה היה בהתחלה… הכרנו בעזרת הגשם חחח (היא הייתה צריכה מטרייה, והשאר הוא היסטוריה…)

אחר כך הכרתי את חברותיה וחבריה בל"ג בעומר ובמסיבת פיג'מות שלה…

לא הייתה לי בכלל בעיה עם החברות שלה… התחברתי איתן יחסית ממש מהר, עם כולן… אבל לצערי היו גם בנים שדי הרסו את שאר העניינים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך