חברות עומדת במבחן החיים – פרק 3

story maker XD 21/08/2012 776 צפיות 2 תגובות

דויד נכנס למסיבה, וישר טלי תקפה אותו בקללות וצעקות, אז הייתי צריכה לצרוח עליה שתסתום את הפה ולומר לה שהוא בא איתי…
ישר כשהוא נכנס כולם באו לכניסה לידו והתחילו להשפריץ עליו מים או לקלל או לצחוק עליו… אבל בסוף הוא נכנס פנימה ודיבר עם כמה ילדים…
לאחר חצי שעה בערך, הוא ניסה לצאת אבל לא נתתי לו, ושכנעתי גם אחרים לא לתת לו לברוח, אפילו שלא ממש הייתי לידו במסיבה…

כשהוא לבסוף כבר הצליח לברוח, חברתי הטובה מיכל, צועקת לו שלא ילך, בשבילנו… אבל הוא אמר לה שלא אכפת לו מאיתנו…
ואז היא צעקה כמה פעמים "אז בשביל ליה (אני)", ואחרי כמה פעמים שהיא חזרה ואמרה את המשפט הזה, דויד צעק לה בחזרה "באתי רק בשביל עדי!!"

באותו הרגע אני פשוט קפאתי מולו ומול כולם, בזמן שכולם צרחו עליו וקיללו אותו, אני עמדתי במקום, לא דיברתי, לא מצמצתי ונשימתי עצרה.
הסתכלתי לו ישר בעיניים ולא ראיתי כלום חוץ מריקנות. אך בזמן שקפאתי, בראשי עבר סרטון קצר שמראה מה היה קורא לולא הייתי קופאת לדבריו…
בראשי דמיינתי את עצמי מנסה להרוג אותו וצורחת עליו ומקללת אותו, אבל כלום מזה לא קרה, רק קפאתי במקומי, למשך כחמש שניות, וללא מילה אחת, הלכתי משם בלי להסתכל לאחור.

לא בכיתי, לא הייתי עצובה, פשוט הרגשתי נבגדת והמומה מכך שכל מאמצי היו לשווא, ללא כל תועלת, רק שברון לב… (במיוחד לאחר שיומיים לפני המסיבה, דנה גילתה שאני מאוהבת בדויד).

דויד הלך ולאחר כחמש דקות חזר וביקש לדבר איתי, אך אף אחד לא הסכים לו אז הוא ישב עם שירה ודיבר איתה, ואני לא רציתי לראות אותו בכלל!!
הלכתי אליו ואמרתי לו בנימוס ובשקט שילך!
הוא עשה את עצמו הולך אך כשחזרתי לחצר הקדמית, הוא חזר לשבת.

אני ידעתי שהוא יחזור, אך נתתי לו לדבר עם שירה עוד כמה זמן, וכשהוא נכנס לבית, הוא ראה אותי מהצד השני ואני ראיתי אותו…


תגובות (2)

ורק לומר לך יש סיבה ללמה צעקתי עליו יש סיבה שאת לא תביני למרות שסיפרתי לך

23/01/2013 09:08

את מוכנה להפסיק עם זה?!
הסיפור אמור להיות בשם בדוי ובכלל פרח מראשי לא משהו שקשור למישהו!
רוצה לומר לי משהו? תאמרי לי לא מול כולם! למה נראלך שזה בדוי?!
מספיק עם זה!

07/08/2013 11:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך