חברות עומדת במבחן החיים – פרק 4

story maker XD 21/08/2012 641 צפיות אין תגובות

הייתי כבר באפס כוחות, רציתי פשוט ללכת הביתה, ולא לצאת יותר בחיים!
הלכתי אליו עם מבט אליו, ואמרתי לו "למה באת?" הוא אמר שהוא רוצה להתנצל
ושאלתי אותו "למה? כדי שארגיש טוב יותר?" הוא אמר שכן, ואז אמרתי את המשפט האחרון "אם אתה רוצה שארגיש יותר טוב אז לך, תדבר איתי עוד שלושה ימים כדי שאוכל להירגע קצת"… לאחר מכן הוא הלך…

הרגשתי ממש זוועה, ולאחר בערך חצי שעה שלחתי לו הודעה שאני רוצה בכל זאת לדבר איתו…
הוא אמר שהוא בבית, בוכה…
שלחתי לו הודעה "רוצה לדעת למה נפגעתי?"
הוא אמר "כן"
אמרתי לו "אני אוהבת אותך"
הוא שלח לי הודעה זועמת מאוד על כך שהוא אמר לי שהוא שונא שמתאהבים בו, כי יש לו חברה, ושהוא לא אוהב אותי…

התקשרתי אליו, דיברנו, אך הוא לא יכל להיות רציני לרגע אחד!
הוא לא ידע מה לומר אז אני הרוב דיברתי, ולאחר מכן הייתי צריכה ללכת, אז ניתקתי… ברגע הזה כבר כולם ידעו שאני מאוהבת בדויד!!

בלילה הזה הוא שלח לי הודעות "מה את אומרת לי את זה כשיש לי חברה, עכשיו אני רוצה להתאבד!"
הייתי כל כך כועסת, רציתי ממש לעצור הכול, לחזור אחרוה, עד לנקודה שלא הכרתי אותו.
אפילו ניסיתי לדמיין את פרצופו על הלוח מטרה, אבל גם זה לא הצליח, כי לא שנאתי אותו, ולא כעסתי עליו, פשוט הרגשתי נבגדת.
כל ההתאמצות הקשה שעשיתי כדי שלא ירגיש לבד, הייתה לחינם…

לא דיברתי איתו במשך כמה ימים, רק ראיתי אותו בקניון הגדול, וכשלא עניתי לו הוא ניסה לעצבן אותי וצעק "הנה ליה הסלבריטי",
וכשהלכתי לחנות נעליים הוא אמר לדנה "מה קרה שהשארת את ליה הביישנית והבוכייה לבד?!",
וכשפגשנו את שירה, היא אמרה לי שהוא הראה לה את ההודעה שרשמתי לו ("אני אוהבת אותך").

לאחר עוד כמה ימים, היה לגיא בר מצווה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך