חברות עומדת במבחן החיים – פרק 7

story maker XD 21/08/2012 701 צפיות 3 תגובות

בכמה ימים האחרונים, הרגשתי שדנה החברה ההכי טובה שלי ועידו אחד החברים ההכי טובים שלי (לפחות היה) התרחקו ממני, אך לא רק מזה חששתי, הסיבה להרחקתם ממני הייתי ההתחברות בין שניהם !!

דנה הבטיחה לי שלא יהיו בינינו סודות לא משנה מה, מכיוון שנשבענו שלא נספר שום דבר כולל הכול!!! אך עידו הרס את ההבטחה הזו בכך שסיפר לדנה סודות שהשביע אותה לא לספר, אך לצערו, הוא עשה זאת מולי בכל פעם מחדש, כך שגרמתי לדנה לספר חלק מהם…

עידו כל הזמן אמר לדנה כשהייתי איתם, שתבוא רגע הצידה כי הוא רוצה לומר לה סוד שאסור לי לשמוע, או משהו שקשור ללהקה שלנו (במיוחד אחרי שסיכמנו שעידו המנהל ואני ודנה העוזרות שלו!!), והדבר הכי נורא, הוא שהוא ידע שזה עיצבן אותי ברמות קשות!!! והמשיך לעשות זאת עוד ועוד בכוונה!!!
הוא אפילו היה בא לדנה מולי ואומר לה בקול את יודעת שליה היא… וכול השאר סיפר כאילו היה סוד, רק כדי לעצבן אותי!!!
בנוסף לכך, הוא יורד עלי עוד ועוד וגרם גם לדנה לרדת עלי ללא סוף על התאהבותי בדויד!!! =[

אתמול, כשהלכנו ביחד אני, עידו, דנה, טלי ועדי לכיוון גן טל ולבית של עידו, בדרך, עידו ודנה היו מקדימה במרחק גדול מאיתנו, בלי להודיע לנו בכלל שהלכו, וטלי נגררת אחריהם ומתנהגת כמו השליחה שלהם רק כדי שיקבלו אותה ללהקה, ואני ועדי מאחורה, בלי לדבר איתם, מדברות על כמה מגעילה ההתנהגות שלהם!!
בנוסף לכך, כל עשר דקות בערך דנה ועידו הסתובבו אחורה, ראו אותנו וישר הסתובבו בחזרה, ובפעם האחרונה, הם הסתובבו לאחור, וישר קפצו במהירות לשביל קוצים ועשבים בלי לומר לנו בכלל או לחכות לנו!!

אני ועדי נפגענו כל כך, עד שלא הלכנו בסוף אחריהם אלא שינינו את כיוונינו, ופנינו לכיוון העליה שבצד השני. ישבנו שם במשך שעתיים וחצי, ו"חברינו הטובים" (טלי, עידו ודנה) לא חשבו על לצלצל אלינו, גם אם הם לא ראו אותנו ולא ידעו לאן הלכנו!!!

אני ועדי ישבנו בתחנת אוטובוס, ודיברנו על מה שמפריע לנו, בעיקר בהם, לאחר שעתיים וחצי, קיבלנו שיחת טלפון…


תגובות (3)

את ממש מגעילה את יודעת את זה

23/01/2013 09:18

לא את

07/08/2013 11:13

מי דיבר עלייך בכלל?!

07/08/2013 11:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך