זה ניסיון

בעקבות היהלום – פרק 1 + הקדמה

12/01/2013 504 צפיות 5 תגובות
זה ניסיון

השם שלי הוא שין אני גר במושב עם כמה חברים, כולם פה קרובים, זה גם חיסרון וגם יתרון, החסרון שאנחנו יודעים כמעט כל דבר על אחד השני, פה מתחילות הבעיות יש לי סוד שאני לא רוצה שאפחד ידע, לאט לאט אנשים מתחילים לחשוד בי, יש לי חברה שיודעת את הסוד ובעקבות זה אנשים עוקבים אחריה וחוטפים אותה ואני מתחיל במסע הרפתקאות אחרי החברה שלי

הבוקר הזה התחיל שונה, או לפחות כך חשבתי, הלכתי לחדר האוכל כדי לראות מה שמו הפעם בתפריט, כרגיל שמו את הפירה והשניצל, הלכתי לשבת עם חברי בשולחן הכי שמאלי וחשוך בחדר כיוון שלא היינו הכי רצויים, רואה את כולם מחייך חיוך רק בשביל שהבוקר יתחיל טוב, אני מפנה את האוכל ויוצא החוצה ומחכה להסעה לבית ספר האוטובוס לאט לאט התמלא בתלמידים אני וחברתי ישבנו בכיסאות האחרונות, הנסיעה התחילה וישר הסתכלנו מעבר לחלון להסתכל על זגוגיות איך הטיפות מתרסקות על החלון, ויורדות לאט ונשברות כשהן מגיעות למטה, כך עד סוף הנסיעה כולם ירדו בשקט מהאוטובוס.

כולם נכנסו לכיתות במהירות המסדרון התמלא במהירות שיא כך גם התרוקן הגעתי לכיתה והתיישבתי בשולחן הראשון בשביל לשמוע את המורה, היא שוב התחילה ב"בוקר טוב תלמידים ותמיד שהיה לכם אחלה של יום" עם החיוך המאולץ שלה מבפנים רואים שהיא סובלת כמו שאנחנו לא סובלים אותה, לפני כל שעור אנחנו נושאים תפילת בוקר לישו וכרגיל אני מתפלל לצאת מהמצב הזה העוני, אבל יש אצלנו ילדים עשירים שמנצלים את זה שילדים חייבים כאן כסף אז הם משתמשים בהם כמשרתים עבור מחיר קל, אחרי התפילה וכל השיעור הזה, הגיעה ההפסקה יצאתי מהכיתה ישר למסדרון, במהירות חציתי אותו כדי לא להיתקל באף אחד, ירדתי במדרגות לכיוון החצר, כשנכנסתי לחצר תפסתי לי לעצמי מקום על הדשא ליד עץ כדי לתפוס תנומה קלה, אך לצערי במקום הזה אי אפשר, דקות אחדות אחרי תפיסת התנומה שלי הונחו בעדינות שתי ידיים רקות על עניי ושאלו "מזהה את הקול הזה" בנימה אופטימית וחיובית, רק לפי הקול שלה ידעתי מי זאת, קולה היה עדין כצמר גפן מתוק, ישר ניחשתי ואמרתי "מי אם לא זאת אהובת ליבי?" סיימתי עם חיוך והסתובבתי אחורה בשמחה גדולה, נתתי לה חיבוק רחב הידיים שלה סובבו את גופי וכך גם ידי, הרגשתי את חום גופה.
ג'ניפר אמרה לי ברכות "הפרעתי לך במשהו ?"
"אממ לא כל כך סתם נמנמתי רוצה להצטרף?"
"סבבה" אמרה והתיישבנו ביחד על העץ/
ככה עברה לה חצי שעה של ההפסקה והשיעור הגיעה ארזנו מהר את התיק ורצנו לשיעור עליתי במדרגות פניתי למסדרון והגעתי לכיתה.


תגובות (5)

רעיון יפה , אהבתי ( :
אבל תתאר יותר את הרגשות , תחושות , מראות וכ'ו…

13/01/2013 05:14

אהבתי;)

13/01/2013 07:22

אהבתי ^^

13/01/2013 07:23

אהבתי :)

13/01/2013 09:46

LIKE

14/01/2013 15:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך