חדשה בפנימייה פרק 9 : זאת מלחמה

Sunshine 10/07/2013 760 צפיות 3 תגובות

אלה היו נלי ובחור שרירי שלא הכרתי, הם התנשקו על המיטה שלה וברגע שהבחינו בי הבחור קם לעברי וובעט בי בגסות, נפלתי על הרצפה, כנראה שהתעלפתי. התעוררתי כעבור שעה כחמש עשרה דקות לפני תחילת יום הלימודים. כל גופי כאב וידיי שרפו אך הלכתי בכל זאת. אכלתי מעט דייסה יבשה בחדר האוכל ומיהרתי להיכנס לשיעור הראשון. דקות ספורות לאחר שנכנסתי גם נלי ולילי נכנסו, ללילי הייתה תחבושת על רגלה וידה, כנראה מעקיצות הנדלים. יום הלימודים נגמר וגם ארוחת הצהריים, הרגשתי שהיום הזה יהיה רגיל. הכנתי שיעורים בשקט בסיפריה, זכיתי לקצת הצקות מתלמידים שעברו לידי. לפנות ערב אכלתי ארוחה דלה ונכנסתי למקלחת, חפפתי את ראשי וזרם מים לוהטים שטף את גופי, צרחתי, הרגשתי שאני עטלה באש. האחראית פתחה במהירות את התא שלי ומצאה אותי נאנקת מכאב על הברכיים, גופי היה אדום. האחות שטיפלה בי אמרה שיהיה בסדר, הכוויות לא בדרגה גבוהה ואני אוכל לחזור לישון במיטתי. ידעתי שאלה נלי ולילי שעשו את זה.
התעוררתי בבוקר וכל גופי שרף, פניי היו אדומות אך התעלמתי מכך, לבשתי במהירות את חולצת החג המרשרשת ואת מכנסי הרכיבה הכהים, מחר יוצאים לחופשת חורף והיום תהיה ארוחת חג מולד חגיגית. ידעתי שאני אשאר בפנימייה בחופשה, לאבי אין כסף להטיס אותי אליו לבוסטון ואמי לא רוצה לראות אותי בוודאי אחרי שדיוויד ירה בי. מיהרתי אל החצר האחורית ולעיניי נגלו חמישה עשר שולחנות חג ארוכים ארוכים יפה, מלאים במטעמים מיוחדים. לאחר טקס ארוך עם שירי חג מולד התיישבנו מסביב לשולחנות. ראיתי את ריצ׳רד, הוא ישב מולי אך הוא התעלם ממני והיה עסוק בפטפוט עם נער שלא הכרתי, נעלבתי. התחלנו לאכול ואכלתי בחוסר חשק מעט עוף ותפוחי אדמה שהיו טעימים במיוחד ולקינוח פרוסת עוגה חגיגית ומקושטת. לאחר מכן התכנסנו בכיתות וערכנו שיעורים חגיגיים בנושא חג המולד וקיבלנו עבודות לחופש. בכל אותו היום הבטתי בריצ׳רד שהתעלם ממני. בסוף שיעור צרפתית ניגשתי אליו. ״ריצ׳רד…״ אמרתי לו כשראיתי אותו יוצא מהשירותים. הוא רק הביט בי ולא אמר מילה, ובסופו של דבר הסתובב והלך. הרגשתי את הדמעות שחנקו את גרוני, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. נלי ולילי עברו לידי, דחפו אותי בטעות וגיחכו. הרגשתי שאין לי לאן לברוח, הרגשתי לבד.

בערב יצאתי קצת לנשום אוויר בחצר החשוכה. ישבתי על אחד הספספלים וראיתי שתי דמויות חשוכות ליד אחד העצים. התקרבתי לשם, זיהיתי את שיערה הבהיר של לילי שעבר שיקום מאז התעלול האחרון שלי, הבחור שעמד לידה נראה לי מאוד מוכר…


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

10/07/2013 07:39

סיפור יפה אני מחכה להמשך!!♥♣

10/07/2013 07:52

וואווו ריצרד הזה חוצפן מסכנההה וואי הסיפור יפה אני במתח תמשיכי דחוףףףף אוהבת שירוש:)

10/07/2013 15:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך