חטופות פרק שני

14/04/2016 608 צפיות אין תגובות

אני ראיתי את רוני.אתם בטח לא יודעים מי זאת,זאת ילדה מכיתה ט,שהיא הילדה הכי מעצבנת בעולם,לא הבנתי מה היא רצתה.וגם אני לא מבינה למה כולם אוהבים אותה,שערה בצבע חום ויש לה טלטלים,יש לה משקפיים,ויש לה עיין אחת ירוקה ואחת חומה.
זה קצת הפחיד אותי.ראיתי שלידי יושב אחי הקטן גונתן.אבל את מירי לא ראיתי.
ראיתי רק כל מיני שלדים מוזרים… הילדה הזאת שקוראים לה רוני אמרה לי לקום.
ואני אמרתי אני לא יכולה כי אני קשורה.רוני כזאת שרירית שהרימה אותי עם יד אחת,היא לקחה אותי לחדר רגיל עם מכונה כזאת שביאה אוכל.היא זרקה אותי על הריצפה ושחררה אותי מהחבל.
באתי לדחוף אותה לקחת את אחי ולצאת מהמקום הזה.אבל היא יששר סגרה את הדלת.דפקתי בדלת וצרחתי רוצחת! רוני צחקה ואמרה את בטח לא יודעת מה יקרה בעוד שנה..
שאלתי אותה מה יקרה בעוד שנה.היא אמרה את עוד תגלי.צרחתי בבכי איפה אחותי הקטנה!
היא אמרה היא בחדר השני אבל בחצות כבר לא תהיה לך אחות קטנה.
צרחתי בכל כוחי אמא אבא!! כי זה בקומה מעל הדירה שלנו,לצערי אמא ואבא לא שמעו אותי.
היה לידי טלפון,לחצתי על המספר 0 0 1 זה היה מספר הטלפון של המשטרה.
הם לא ענו לי.התקשרתי לחברים של אבא שלי.למזלי הם ענו לי.ולמזלי הם היו ביחד היום.גם אבא שלי היה שם דורון ענה לי.צרחתי תבואו להציל אותי הולכים להרוג אותי.הוא צרח איפה אתה?!!
אמרתי לו מעל הדירה שלנו קלואה עם אחיי,הוא אמר בבכי,אנחנו באים בוד 3 דקות.
כעבור 3 דקות דורון פתח את הדלת.אבא רץ לאחי ולקח אותו דורון בא אליי ופתח את הדלת שלי,והרים אותי,אבא ועוד 5 אנשים פרצו את הדלת שאחותי מירי הייתה שם.אבא לקח את מירי ורצנו החוצה.כשהינו בחוץ אבא הוביל אותנו למכונית ענקית.ישבתי על הברקיים של דורון גונתן ישב על הבריים של משהומירי ישב על הברקיים של דני.אבל כמו תמיד היה על ההגה ואמא לידו.
זו הייתה נסיע ארוכה מאוד.נכבה האור במכונית.בלי שאף אחד שם לב רוני פתחה את הדלת וחטפה את אמא ואת משה.
נדלק האור ורוני הדגלתה בפנינו.
צילצלתי למשטרה ואמרתי להם…..
ההמשך יבוא!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך