וואההוווו!!!!!!! זה אחד הפרקים שהכי הצחיקו אותי לכתוב!!! אוין הנחתום מעיד על עיסתו אפילו כשהיא ממש מצחיקה... חחח!!! ^_^
אז בכל מקרה ממש מקווה שאהבתם!!!♥
ו....~תהנו!!~ ^_^ :)

חייה של לונה!!! – חבר'ה פרק 18!!!-

23/07/2012 799 צפיות 4 תגובות
וואההוווו!!!!!!! זה אחד הפרקים שהכי הצחיקו אותי לכתוב!!! אוין הנחתום מעיד על עיסתו אפילו כשהיא ממש מצחיקה... חחח!!! ^_^
אז בכל מקרה ממש מקווה שאהבתם!!!♥
ו....~תהנו!!~ ^_^ :)

הרגשתי צביטה כואבת בלב.

"אני חושב שהגזמת קצת." אמר פתאום קווין.
"מה? " אמרתי בכעס. ממש אין לי כוח אליו עכשיו!
"הוא רק ניסה להיות נחמד כי ביטלו לך, יותר נכון קיצצו לך את המ..ל…" החל לגמגם לקראת הסוף ונראה כאילו יש לו עצירות.
"מה?" לא הבנתי כלום! מה ביטלו לי?!
"בלה בלה בלה!!!! לא אמרתי כלום! לכי לישון כבר!!!" קרא בקול (יותר נכון נפנף אותי בקול) והחל לעלות במדרגות במהירות.
אוקיי לא הבנתי כלום! אני כועסת, מבולבלת, ובעיקר פצועה!
"קווין!" קראתי-רטנתי ו"רקעתי" ברגלי כמו ילדה קטנה.
"מה?!" רטן באותה נימה, רק ברגלו כמו ילד קטן והסתובב לכיווני.
"תעזור לי…" הנמכתי את קולי.
"אולגה!!!" הוא קרא. חיכה קצת. היא עדיין לא באה…
"אוףף!" הוא ירד מהר את המדרגות הרבות שעלה עליהן בשנייה. בא אליי במהירות הבזק והרים אותי על ידיו.
"וואה!" אמרתי מופתעת. התפקעתי מצחוק.
הוא הרים גבה. "סיימת?" שאל. יצא לי עוד פרץ חיכוך משוגע והנהנתי בתשובה כשידי מכסות את פי.
בדיוק כשהחל ללכת, אולגה יצאה מהמטבח.
"תנקי פה קצת טוב?" אמר במהירות ועלה יחד איתי במדרגות. איזה גס-רוח סקסי. מה?!
הרגשתי כל כך קטנה בידיו הגדולות והחסונות. חזהו מוצק, ורעמת שיערו הזהוב נראתה נפלא גם בחשכה. תווי פניו עדינים אך אצילים. שפתיים מלאות וחושניות. ועיניים, אוה העיניים! תכולות, צלולות כמו מים והן… היו נעוצות בי. הוא זקף גבה.
"אפשר לעזור לך במשהו?" שאל. הסמקתי ועניתי בראשי לשלילה, בתוכי חייכתי את החיוך הזה שבנות מחייכות שהן רואות מישהו סופר חמוד.
"אוקיי, אז איזה חדר את?" שאל באי רצון כשהגענו לראש גרם המדרגות.

"אני לא ממש זוכרת…" עניתי מהרהרת בזיכרונות מעורפלים ואיכשהו קפצה לי לראש דמות של ליצן מפחיד. מוזר.
"אוקיי.. אז תבחרי חדר." אמר בחצי חיוך.
"אן דן דינו.." בחרתי באקראיות. המסדרון הרחב היה עמוס בדלתות, מי ידע שזה מה שיקרה…
"זה!" אמרתי.
"סבבה!" אמר קווין כמו שהוא אומר… ^_^
ניגשנו לדלת. הוא הביט בי כאילו מחכה למשהו.
"אהה. סורי." אמרתי, הושטתי יד וסובבתי את הידית המפוארת. הדלת נפתחה ומולי היה חדר עצום! במרכז היה מיני טרקלין עם שתי כורסאות יפות ושולחן תה (אווּ פנסי).
מימין הייתה מיטה גדולה ומשמאל בפינה מיני מטבח. הייתה גם דלת שכנראה הובילה לחדר האמבטיה.
"וואו!" קראתי בהתרגשות. "כנראה שבחרתי בסוויטה!"
"או שפשוט בחרת את החדר שלי." אמר במהירות קווין והשליך אותי על המיטה הענקית והקופצנית. "וואהה!" צווחתי כמו פאפי, כלבלבון חמוד מתוק…
… איפה היינו?… אהה כן.
התגלגלתי על המיטה וקווין כבר הספיק לפשוט את חולצתו ו..וואו!!!!!!! OMG!!! מה קורה לי?!
(בעצם גבר…(Hey sexy Lady
קווין פשוט מהמם!!! מדהים!!! חתיך!!! אלוהי!!!!!!
ואוו רגע! תשתלטי על עצמך!! …חולירע!
"מה אתה עושה?!?!" קראתי בלחץ בזמן שפשט גם את מכנסיו. לקחתי כרית וכיסיתי את פניי, יותר נכון קברתי את פניי.
"אין לך מה להתבייש, לוּ" אמר. אני יכולה להישבע שהיה לו חיוך מטומטם על הפרצוף.
"לוּ? מה זה לוּ?! למה לעזאזל אתה מתפשט???" צווחתי כבר, הקול שלי נשמע כזה גבוה שעוד מטע רק כלבים ישמעו אותו.
"תירגעי אני רק נכנס למקלחת!" -משהו קל נחת לי על הראש- "אח"כ אני אתן לך את החדר…" אמר וטרק את הדלת.
הרמתי את ראשי בזהירות ובאיטיות. יופי החדר ריק. שלחתי יד לראשי ו…
"קווין!!! יא מגעיל אחד! מה אתה זורק עליי את התחתונים שלך?!?!" צעקתי מנופפת בתחתוניו באוויר, קולטת שאני עושה את זה וזורקת אתם רחוק ממני, ובכל הזמן הזה הוא נחנק, משתעל, דופק על השיש,מצחוק!!
"רק שתדעי לך ששילמו לי הרבה כסף בשביל שאני אלבש אותם!! *צוחק צוחק צוחק צוחק*"
"חה-חה! לא מצחיק בכלל!!! אדיוט!!!" אדיוט שתקע אותי על מיטה עצומה, בחדר עצום, בקומה ענקים, עם מדרגות אין סופיות, בבית אקסטרא-מולטי-דאבל-טריפל גדול!!! וכל זה, בלי היכולת לזוז!!! קרסול מצבן!!!!
יופי! עכשיו מה אני יעשה?!
רעש של מים זורמים עזר לי עם רעיון.
"קווין?" קראתי בקול.
"מארהה?!" צעק בעצבנות.
"קודם כל, תודה-רבה! דבר שני אני מרשה לך לקחת את הזמן ולהתעכב," הוא חיכך בקול.
"ודבר שלישי אני אקרא עכשיו לכריס אז אל תיבהל ואל תתעצבן יותר מידי, בבקשה?" אמרתי בהתחננות.
"טוב." אמר בייאוש. אוויש מסכן.
"אעאעאעאאאהה-הה-הה!!!!!!!!" צרחתי.
בתגובה קווין גם צעק קצת כי הוא נבהל. זה גרם לי לצחוק באמצע הצעקה.
"סורי קווין. אל תיבהל.." אמרתי-הזהרתי שוב אחרי שנרגעתי מהתקף הצחוק הפתאומי שלי.
"כריייסססס!!!!!!!! ה-צ-י-ל-ו!!!!!!!! אאאאאעאעאעאעהההה!!!!" צרחתי הכי חזק שאני יכולה.

ואז פשוט נתקפתי שיעול זוועתי…
ו..אני נחנקת.
ונחנקת.
ודופקת על המיטה.
ומעיפה כריות.
ומשתעלת.
ונחנקת.

"מה קרה?!" קרא פתאום כריס בבהלה לאחר שפתח את הדלת בטרקה כזאת שהבהילה אותי.

מה שגרם לי להשתעל עוד יותר.
ואני נחנקת.
ואין לי אוויר.
ו..הצילו.
ואימאל'ה אני עומדת למות.
ואז הכל נהיה מטושטש לאללה… ונראה לי שראיתי את קווין ערום.


תגובות (4)

חחח…..תמשיכי!

24/07/2012 04:27

חחחחח חמוד…

24/07/2012 04:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
ואוו.. איזה מצחיק!!
ומה השארת אותי במתח?
יאללה תמשיכייייי!!!

24/07/2012 07:05

חחחחחחחחח תמשיכי!!!!

28/07/2012 05:21
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך