אם אתם קוראים אז הסיפור שלי, בבקשה תגיבו ותשמיעו את דעתכם עליו... אשמח לקבל עצות או רעיונות... וגם מה אתם חושבים על הדמויות?
~תהנו!~

חייה של לונה – פרק 14- (פרק קצר.. מישהו קורא בכלל?!)

11/07/2012 589 צפיות 3 תגובות
אם אתם קוראים אז הסיפור שלי, בבקשה תגיבו ותשמיעו את דעתכם עליו... אשמח לקבל עצות או רעיונות... וגם מה אתם חושבים על הדמויות?
~תהנו!~

אחרי שנרגענו קצת מכל הצחוק…
"כריס," רציתי להתנצל, אך כריס קטע אותי.
"לונה אני מתנצל על מה שקרה." אמר בביטחון, כהרגלו. הכנות נשפכה מעיניו הכחולות-ירוקות והמיסה אותי. "זה לא קרה כמו שזה נראה…" הוא אמר קצת מהסס. אני בכלל לא הבנתי למה הוא מתכוון.
"דלילה רצתה שנדבר," אהה, עכשיו נזכרתי, כן, כן… תוך שנייה עקצוצים מוזרים עברו לי בגוף ואיזה וריד במוח איים להתפוצץ.
"אני לא נישקתי אותה." אמר בטון נטרלי והחלטי.
3.
2.
1.
פיצוץ!
"באמת?!?!" כמעט צעקתי.
"אז סתם הלשון שלה בתוך הפה שלך!! והיד שלך על החזה שלה?!" הוא החל לצחקק ולהסתיר את חיוכו בכף ידו מה שהרגיז אותי יותר!!! איזה מנוול! עכשיו הוא גם לועג לי?!
פניתי במהירות לדלת, אך משהו אחז את ידי והצחוק נעלם כאילו לא היה.
"לונה," סובבתי את ראשי וגיליתי הבעת פנים שבחיים לא ראיתי, ז"א פניו של כריס נראו רכות אך גם החלטיות מאוד, מתנצלות אך גם לא מתחרטות.
"דלילה לא מעניינת אותי, בכלל. היא חשבה שאני יעמוד בציפיותיה ואהיה 'הנסיך על הסוס הלבן'." אמר וחיקה את קולה הצפצפני של דורה. התאפקתי לא להעלות חיוך.
"אבל אֶת הנסיכה שלי," המשיך ברכות, התקרב אליי, סובב אותי והניח את ידיו על מותניי.
"את הנסיכה שלי כבר מצאתי." פניו נראו כשל מלאך, חיוכו מסנוור ועיניו צלולות ואוהבות.
רכנתי לעברו, הוא רכן לעברי, שפתינו במרחק מילימטרים, הבל פיו מתקתק, ואז…

"מה קורה חברים?!" הכריז בטריקת דלת קווין שהתפרץ לחדר.
"אני מפריע?.." שאל בתמימות.
לא!!! אתה סתם נכנסת באמצע! ואתה רואה אותי ואת כריס מחובקים, ממש צמודים אחד לשני, ואתה שואל אם אתה מפריע?!?!?! אידיוט!
כריס סובב את ראשו אליי והמשיך בדבריו.
"לא הייתי צריך לנשק אותך..".
מבטי מופתע, כמעט והרמתי גבה אך מנעתי זאת מעצמי.
"לפחות לא ככה," הסביר, כאילו קרא את מחשבותיי.
"ואני הייתי צריך להפסיק לנסות אחרי הסטירה הראשונה, שלא נדבר גם על השנייה, והשלישית, הרביעית וגם החמישית." אמר בחיוך נבוך.
"אתה חושב?!" גיחכתי בציניות. "אבל אני מצטערת אם הכאבתי לך יותר מידי ב… שמה…" הרצנתי בחיוך נבוך.
הוא צחק. "אני בסדר גמור… אבל באמת אני מתנצל."
"כן! זה היה כל כך לא "ג'נטלמני" מצידך!" התערב ואמר קווין בקול סנובי.
"ההתנצלות מתקבלת." אמרתי בחיוך.
"שלא תעז להתנהג כך שוב!" קרא בקול מולטי-דאבל-טריפל סנובי ובתשובה כריס צחק את צחוקו המתגלגל שגרם לי להתהפך מבפנים ולהפוך לג'לי רוטט.


תגובות (3)

יאאאיייייייייייייייייייייייי!!!
סוף סוף המשכת! עאאעאעאעא!! עפה לקרוא!

12/07/2012 06:03

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
למה קווין?
למהההה? ~יבבותבכי~
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע!!
=[
מילימטר..ואז…אוף!! חחח..
אויי,איזה נסיך כריס 3> ואני מצטטת! "אבל אֶת הנסיכה שלי,"…….. אויייי..
פשוט התמוטטתי! =]]]]]
חחח…יאללה! בלי לתמהמה!
קדימה להמשיך!!!!~

12/07/2012 06:12

O.M.G!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המשכת!!!!!!!!!!
ותמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב- מסכיהמ עם תגובתה של מרים( ואני מצטטת)
"אויי,איזה נסיך כריס 3> "אבל אֶת הנסיכה שלי,"…….. אויייי..
פשוט התמוטטתי! =]]]]]"

12/07/2012 12:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך