סליחה על התקלות אבל זה לא אני זו המערכת... אז.... ~תהנו!!!~

חייה של לונה -פרק 2- בוקר טוב!

01/03/2012 986 צפיות 13 תגובות
סליחה על התקלות אבל זה לא אני זו המערכת... אז.... ~תהנו!!!~

-07:15-
^ ^
3 !!!!!!!!!!!!!!!!

"אההה!!!" פתחתי את עיני במהירות ושמתי לב שצעקתי…
"לונה? הכל בסדר?" שאלה קריסטי כשיצאה מחדר האמבטיה. קריסטי היא השותפה החדשה שלי לחדר אחרי שקלי עזבה. היא בחורה ממש נחמדה ומצחיקה
(אצלנו במעונות הפנימייה החדרים מיועדים לשני דיירים ובכל חדר יש גם חדר אמבטיה ומטבחון, בכל זאת פנימיה של עשירים כן? הגודל של המקום הזה פשוט לא יאומן… זה ממש כמו בית מלון פה!! יש גם מנקות, חדר אוכל פתוח 24 שעות, חדר טלוויזיה, ובבניין בית הספר יש גם חדרי מחשבים, ו-2 ספריות עצומות!!!! שלא נדבר על חדרי המוסיקה הנפלאים שיש פה, או על המעבדות!!!!)
"מה?.. , היה לי חלום מוזר על נשיקות…" אמרתי בבלבול.
"אוווווו… עם מי התנשקת??" אמרה בחיוך מתגרה בזמן שיבשה את שיערה. הסמקתי… חלמתי על כריס… זה היה מוזר, המוח שלי כנראה מעבד זיכרונות מאתמול, הפגישה האלוהית עם אחד הבנים הכי נחשקים בבית הספר… קריסטי אומרת שהוא מסתורי ומתבודד וגם שהוא טוב בהכל!! וכולם פשוט מעריצים אותו. הוא לרוב שומר על פרופיל נמוך כי היחס הזה פשוט מעצבן אותו…
"מי אמר שהתנשקתי עם מישהו??" שאלתי נבוכה…
"אף אחד." ענתה קריסטי בחיוך.
"מה השעה?" שאלתי. "שמונה ורבע." קרצה לי וענתה באדישות ומבט מוזר… כאילו תכננה משהו… לא משנה…
"מה?!?!?!?!?! למה לא הערת אותי???" שאלתי בצעקה היסטרית!!!! נכון שהלימודים פה מתחילים בעשר על בסיס קבוע בכדי לא להפריע לשינת היופי של מרבית התלמידים פה, אבל בכל זאת, לוקח לי שעות להתארגן פה!!! ובמיוחד להתמצא במקום המסובך הזה… אני חושבת שזה בגלל שהכול פה כל כך רגוע ושליו שאי אפשר פשוט לעשות דברים במהירות…
"לא רציתי להפריע לחלומות המתוקים שלך על כריס," אמרה בשביעות רצון. "כל דקה מלמלת את השם שלו!" החיוך שנדבק לה לפרצוף פשוט הטריף אותי ובמיוחד המבוכה!!!!!
"אין לי מושג על מי את מדברת.." סיננתי במהירות. קמתי מהמיטה ונכנסתי למקלחת.
"טוב האמת גם לי אין מושג, יש כל כך הרבה כריסים (כריס ברבים) אצלנו בבצפר!" צעקה כשסגרתי את הדלת.
הסתכלתי במראה ונראתי זוועה כל השיער שלי היה מבולגן והיו לי שקיות נוראיות מתחת לעיניים, נו טוב, לפחות אצלי הם נעלמות אחרי כמה זמן… רחצתי פנים וצחצחתי שיניים, נכנסתי להתקלח ובזמן שהתקלחתי חשבתי על כך שהיום אור השמש היה די חלש יחסית לימים קודמים, משהו פה חשוד…
אחרי 35 דקות מפנקות במקלחת יצאתי החוצה, מוכנה להתלבש בחדר הארונות הענקי שלנו, והבזקתי מבט לשעון שעל הכוננית בין המיטות שלנו.
-07:58-
הפנתי את עיניי אל קריסטי שישבה משועשת על מיטתה וספר פתוח בידה, היא הביטה בי בחיוך משועשע אך מתנצל.
"אני שונאת אותך." -_- אמרתי ביובש וצמצום עיניים.
התכוננתי ללבוש את מדי בית הספר המפוארים שמנהלת הבית ספר הואילה בטובה לתרום לי (אתם יודעים כמה המדים האלה עולים?!) לא אהבתי אותם בכלל!!! השמלות האלה!!! בצבע לבנדר, מגיעות עד אמצע השוק עם נעלי הבובה האלה וגרבי המשי!!!!!!!!!!!! איחחחחח!!!!! יותר מידי בובתי בשבילי!
מזל שעד היום לבשתי בגדים רגילים!, אבל המנהלת אמרה שזה "מפריע לאסטטיקה של בית ספרנו…"
אז מה עשיתי?!?!?!
למנהלת היו כמה מדים ספייר אז לקחתי גם מדים של בנים.
לבשתי גופייה לבנה ועלייה חולצת משי לבנה מקופתרת שהחמיאה לי בצורה לא נורמאלית!!! שמתי את העניבה הסגולה והמקטורן/ג'קט בצבע לבנד. אח"כ לבשתי חצאית מבד השמלה שקריסטי ברוב מיומנותה תפרה לי (חצאית מהממת!!), את הגרביים המעוטרות ונעלי הבובה.
יצאתי בקפיצה מחדר הארונות "טָא-דָא!!!!"
קריסטי צחקה ומחאה כפיים. אח.. שביעות רצון….
"את חושבת שהמנהלת תכעס על השיפוץ שעשיתי?" שאלתי את קריסטי.
"האמת שאני לא יודעת, אבל אני מתה על זה!!!!!". צחקנו.
השעה עדיין הייתה מוקדמת אז החלטתי לשכב על המיטה ולשמוע מוסיקה שאני כל כך אוהבת!!!!!!!!
בשעה 08:50 יצאנו לכיוון חדר האוכל שם היו מעט בנות (יחסית לשעה המוקדמת) מהמעונות ואכלו להן ארוחת בוקר מזינה.
אורך התפריט שיש פה לא יאומן!!!! זה ממש כמו מסעדה עם מלצרוֹת והכל… (ואני מדגישה שבמעונות שלנו הבנות, נמצאות רק בנות! ובמעונות של הבנים, כמובן רק בנים…)
אני וקריסטי ישבנו בשולחן מרוחק יחסית מכל ההמולה ופגשנו את צ'לסי (עוד נערה שעם הזמן הצלחתי להתחבר אלייה, היא ממש חמודה ואי אפשר שלא להינמס ממתיקותה. מבנה גופה קטן יחסית והשיערה הבהיר, המסולסל והארוך שלה נח על גבה בצורה כמעט מושלמת! ממש קינאתי בכל הבנות פה שנראות כמו נסיכות מהאגדות ורק אני מפשוטי העם…).
"היי צ'לסי!" קראה קריסטי. "היי." ענתה צ'לסי. חייכנו אחת לשנייה.
"שמעת מה קרה לבריטני עם ג'ונתן?!" (בריטני= בוץ, אם שכחתם…) אמרה קריסטי בהתלהבות!
"לא, לא שמעתי." אמרה בקול עדין ושקט צ'לסי.
אני כבר נהייתי סקרנית! "מה? מה קרה? ספרי ספרי.."
"אוקיי, אז אתמול לילי (הרחבה בהמשך על לילי) שלחה לי ס.מ.ס מבית הקולנוע, (שגם זה יש לנו בקמפוס) היא ראתה סרט לבד. אח"כ נכנסו בריטני וג'ונתן וישבו 3 שורות לפנייה. היא אמרה שבריטני התלבשה ממש מושקע ואפילו נעלה את המגפי עקב האדומות-מנצנצות שלה!" גלגלתי עיניים ואמרתי בנימה חצי משועממת חצי מסוקרנת: "נו ו… תגיעי לעיקר…" קריסטי התעלמה והמשיכה: "אז בקיצור הם התחילו להתמזמז והאווירה הייתה ממש ~~~," נו ו!!!!!! אני ממש סקרנית… אבל ברצינות את מי זה מעניין תגיעי לעיקר!!! "ואז!!!," אמרה קריסטי,
"נו!!!!!!!!!!…." לחצתי עלייה. "ג'ונתן נהיה חיוור והקיא על כל בריטני!!!! על הבגדים ובעיקר על הנעליים!!!!!"
-שתיקה- (הידועה גם כשתיקה שלפני הסערה)

"חה! חה! חה!" צחקנו שלושתינו!!! נשפחנו מרוב צחוק!!!
יחסית להתחלת היום כבר יש לי מצב רוח טוב! צ'לסי צחקה בקולי קולות. ולמרות שצ'לסי נראת מאוד תמימה ולא מזיקה, גם לה היו כמה חשבונות עם המוסקפלוצים…

-09:45-

-המשך יבוא!!!!


תגובות (13)

ראשונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חה חה חה
לייתר דיוק אחממ אחממ
מעחעחעחעחע
חחחח פרק ממש חמוד ולייק ענק על השיפוץ של המדים!!!!

01/03/2012 12:05

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששש
פרקקקק שתיםםםםםםםם עולה לקרא מתה עלייךךך

01/03/2012 13:14

במילה אחת :מלככככככככככככככככככככככככהההההההההההההההההה

01/03/2012 13:20

משעשע מאד! קדימה.. עכשיו תתקדמי לעבר פרק 3!!

01/03/2012 13:29

תודה ובנוגע לפרק 3 הוא כתוב לי במחשב אבל אני רוצה להשאיר אתכם במתח כי פרק 3 מלא באקשן… אני לא בטוחה שהמארכת "תאשר" לי אותו אבל ננסה ביוד כמה ימים ;) רק בשביל המתח…. !!!!!!
~תהנו…~

01/03/2012 13:33

ל- Dawn :)
ערב טוב ונעים לך מתוקה שלי הסיפור שלך מדהים פשוט נפלא כייף לקרוא אותו ואנא המשיכי דחוף לפרק הבא תודה רבה ממני בקי ♥ שמאחלת לך סופ"ש מקסים חמים ונעים ♥♥♥♥

01/03/2012 13:35

טוב טוב!! אני אפרסם אותו עכשיו אבל זה באמת תלוי במערכת…

01/03/2012 13:44

חוץ מזה אני רוצה עוד ביקורת!!!! טובה/רעה זה לא משנה אני רוצה לשמוע את דעתכם!!!

01/03/2012 13:49

מאמי..אין ביקורת.. את כותבת יפה, מאד!!

01/03/2012 14:43

אעאעאאעאעעאעאעאעאעעאעאעע.
ממש ממש אהבתי תסיפור הזה, הוא בדיוק מה שאני אוהבת!

שכחתי להגיד את זה קודם, אבל אני
אוהבת את הגירסה החדשה של דורה ;)

01/03/2012 15:10

חחחחח מושלם!!
את גדולההה!!
תמשיכי מהר ושלא תעזי להשאיר אותנו במתח!!!!
~ערכתסכיניםאחממ'ערכתסכינים~
אוהבת-נטלי:)
ואם שכחתי להגיד לך בפרק הראשון אז…
ברוכה הבאה לאתרינו!! :)
חח

01/03/2012 15:51

חח אהבתי את החלק שהוא הקיא עליה… זה נשמע ממש מצחיק!! :)

02/03/2012 04:03

תודה לכולם!!!! ובבקשנה על הקיא ניסנה ;)

02/03/2012 10:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך