חעחעחעחעחע!!!! איזה מתח מה יקרה ללונה?? האם היא תצליח או האם לא....!!!!!!
~תהנו~ אבל שתבינו אני צריכה לפחות 7 תגובות מכם (תגובה אחת כל משמש/ת) כדי שאני אקבל מוטיבציה להמשיך.... תגידו לי איך יצא הפרק! תנו ביקורת טובה/רעה!!!!

חייה של לונה -פרק 3- חיוך גופני! או יותר נכון סבל נפשי ופיזי!!!

01/03/2012 690 צפיות 3 תגובות
חעחעחעחעחע!!!! איזה מתח מה יקרה ללונה?? האם היא תצליח או האם לא....!!!!!!
~תהנו~ אבל שתבינו אני צריכה לפחות 7 תגובות מכם (תגובה אחת כל משמש/ת) כדי שאני אקבל מוטיבציה להמשיך.... תגידו לי איך יצא הפרק! תנו ביקורת טובה/רעה!!!!

-09:45-

אני קריסטי וצ'לסי הלכנו לכיוון בית הספר (חתיכת הליכה כן!!) ביניין בית הספר עצום! יש לו איזה 100+ חדרים!!! חדרי מחשבים, מעבדות, חדר התעמלות פנימי, 3 מגרשים חיצוניים, בריכת שחייה, מרפאה גדולה עם 5 אחיות מוסמכות (אני כבר אספר איך אני יודעת את זה…), חדרי מוסיקה, חדרי לימוד, 2 ספריות ענקיות!!! ובחצר הקידמית גם מזרקה ממש מרשימה!!! והכל כל כך יפה! פרחים בכל מקום! פרפרים, עצים, וכמובן אנשים יפים!!!! במיוחד בנים!!! אהההה!!!!

"מה השיעור הראשון שלך?" שאלה קריסטי, היא הרבה יותר דברנית מצ'לסי. צ'לסי רוב הזמן שקטה, אבל משום מה משהו בה נראה לי קצת מוזר, או חשוד… לא משנה..
"חינוך גופני! או יותר נכון סבל נפשי ופיזי!!!" רטנתי, (אף פעם לא הצטיינתי בספורט, האמת שאני ממש גרועה בזה!!! הגוף שלי פשוט לא בנוי לזה!!) קריסטי צחקה ואמרה:" בהצלחה! ו… שלא תדעי עוד צער.." אמרה בחיוך מתנצל…
חייכתי אלייה בחזרה ואמרתי:"תודה.."
קריסטי וצ'לסי הלכו לשיעור מדעים. אחח… מה הייתי נותנת בשביל להתחיל את היום במזגן מאשר בעינוי שחבל"ז!!!
כשנכנסתי מלתחות הבנות הסתכלו עליי במבט מוזר, מופתע, חלק התלהבו, האחרות נגעלו…
-אֵהה… זה בטח הבגדים- חשבתי, משהי פה מרדה במדים!!!…
החלפתי לבגדי ספורט (חולצת טי-שירט, לפחות משהו פה נורמאלי, ומכנסיים קצרים) ויצאתי החוצה למגרש.
המורָה, גב. דיססטר, הצהירה בהתלהבות: "היום, ריצה וקפיצה לגובה!!!"
אוי שיט!!!! אני לא מאמינה! (טוב אז ריצה, נגיד שמישהו רודף אחריי באיזה סמטה, אני אוכל לרוץ אבל לקפוץ מעל גדר? זהו הלך עליי! אני קורבן להתעללות!!!)
"לעזעזל.." מלמלתי…

הגיע תורי לרוץ 200 מטר ול-"גראנד פינאל" לקפוץ בגובה של 2 מטר!! אפשר לחשוב שאנחנו באולימפיאדה…
-מה???!?!?!! העינויים לא נגמרו?!?!?!- חשבתי כשראיתי שכיתת בנים יצאה החוצה למגרש שליד. -יופי עוד פדיחות!!! ו… רגע…. מי זה? אוי לא!!!!!!!!!!!! כריס!!!!!!!!!!!!!!-
בדיוק אז גב.דיססטר שרקה במשרוקית שלה! זה הסימן שלי לצאת… אחרי שנייה של היסוס רצתי הכי מהר שיכולתי!! הרגשתי שאין לי אוויר, שנגמרת לי הבטרייהההה!!!!!!!! והקפיצה?! איך אני אמורה לקפוץ???
-טוב, זה מה יש!!! את חייבת לעשות את זה פשוט תקפצי!!!- חשבתי שניות לפני הקפיצה, וכאחת שאין לה ניסיות בקפיצות מסוג זה (סוג זה= סגנון פוסברי =ברגע האחרון מסתובבים וקופצים כאשר את מרחפת על הגב, ז"א הראש מוביל אח"כ הכתפיים עוברות ואז הגב שלך עובר מעל למוט ואז נוחתת למזרן ענקי!!) אז ניסיתי לקפוץ…

~איזה מתח!!! נו ו….~


תגובות (3)

ראשונהההה!!
נגעתי בארץ!!
מוחעחעחע!

03/03/2012 14:05

אעאעאעא!!
פרק קצר!!!
לא יפה מצידךך:(
ופרק חבל"ז! אהבתי. ואני מתה על הכתיבה שלך! היא כזאתי מצחיקה ומשעשעת!!
ובאמת השארת אותי במתח!!! חצופה!!
תמשיכי מהר כברררר!!
אוהבת-נטלי:)

03/03/2012 14:09

חוצפניייית!! כולם פה מתים על הסיפור שלך אז לא מעניין אותי כמה תגובות יפרסמו, את מעלה המשך!!!!! ותיזהרי ממני אני יודעת איפה את גרה! חחחח
מתה עלייך שושי D; (נ.ב הפרק באמת קצר! פויה!)

04/03/2012 05:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך