סיסי13531
פרק ראשון מקווה שאהבתם ♥

חייה של מאי- פרק 1

סיסי13531 24/07/2012 614 צפיות אין תגובות
פרק ראשון מקווה שאהבתם ♥

תתעוררי אבא אמר לי, את תאחרי להיום הראשון ללימודים!
במהירות לבשתי את בגדי, הברשתי את שערי, אכלתי את קורנפקס ויצאתי במהירות מהבית.
בדר לבית הספר שמעתי צעקה מאי! מאי! , זאת הייתה חברתי דניאלה היא התקרבה אלי בריצה ואמרה: שמעתי שההורים שלך נפרדו בחופש, אני מזה מצטערת…. עניתי לה שאין לה על מה להצטער והמשכנו את הדרך בשתיקה מביכה….
הגענו לשער בית הספר בו עמדו המנהלת וכמה מורות וחילקו סוכריות, איזה עלוב אמרתי לדניאלה,הסתובבנו בבית הספר ולבסוף גענו לכיתה ז' 4 כיתה למחוננים.
נכנסנו לכיתה, בכיתה היו איזה בערך 15 ילדים אני ודניאלה התיישבנו ולאט לאט הילדים הגיעו ולבסוף נכנסה המורה.
בוקר טוב כיתה ז' 4 נא להתיישב!
כולם התיישבו במהרה והתחלנו בשיעור כמו כל רוב השיעורים זה היה משעמם ונתנו הרבה שיעורים, נגמרו השעתיים ויצאנו להפסקה.אני ודניאלה הסתובבנו בבית הספר דיברנו ואז קלטנו את שון- הבן הכי חתיך בשכבה שברגעים אלה היה חבר שלי מיקה אני ודניאלה מתעבות את מיקה לא רק בגלל שהיא חברה של שון חוץ מזה היא הילדה הכי מגעילה שאני שאני מכירה היא פשוט מרשעת!
שון התחיל להתקרב אלינו וככל שהוא היה יותר קרוב אני הייתי יותר לחוצה לא ידעתי מה לעשות, מה אם הוא יגיד לי משהו מה אני יענה לו התחלתי לדמיין מקרה הזוי בראש שלי, שהוא אומר לי שהוא רוצה להפרד ממיקה והוא לא יודע מה לעשות מה אני יכולה לייעץ לו? הנה הוא מתקרב על החיים ואל המוות!
היי איפה המזכירות הוא שאל, ליד כיתה ח' 3 עניתי.
איזה מטומטמת אני! למה בכלל חשבתי שהוא יגיד לי משהו יותר טוב אם הוא בכלל לא היה מתקרב אלינו!
והנה יש צלצול צריך לחזור לכיתות יופי!
עוד שעמום!
בכיתה היה לי משעמם אז התחלתי לצייר את מיקה נרצחת בכל מיני דרכים מגוונות, ובלי ששמתי לב המורה התקרבה אלי והיא ראתה אותי מציירת בשיא המרץ את מיקה נדרסת בידי אוטובוס, היא אמרה לי את ציירת כישרונית! ולקחה את הדף. איזה חוצפה יש למורים היום חשבתי…..
והנה צלצול! סוף סוף הולכים הביתה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך