חייה של מאי- פרק 5

סיסי13531 25/07/2012 644 צפיות תגובה אחת

אחרי יום לימודים צפיתי מאוד לפגישת לימודים היום והתקשרתי אל שון ליתר ביטחון לבדוק שכל בסדר והוא אישר זה אומר שניפגש היום ב-5 !!!
באתי עליו ב-5 מצוידת בספר מדעים אמא שלו פתחה לי את הדלת היא הזמינה אותי למעלה לחדרו.
עלית למדרגות ונכנסתי לחדר שלו הוא היה ליד המחשב מצוטט בפייסבוק כשנכנסתי הוא מיד התנתק.
התחלנו ללמוד מדעים בואו נגדיר ככה מדעים זה לא המקצוע החזק שלו….
על כל דבר היינו צרכים לחזור פעמיים ב-7 עשינו הפסקה כי אמא שלו הציעה לנו כריכים ולימונדה. היא הביאה לנו את האוכל לחדרו ויצאה.
תוך כדי אכילה שאלתי אותו: מה הקטע עם מיקה? ואז מיד התחרטתי אבל זה כבר היה מאוחר מידי.
הוא ענה לי אנחנו חברים, את לא יודעת?
אני יודעת אבל….
אבל מה? הוא שאל
כשכנסתי לבית הספר ראיתי אתכם אתה לא חושב שזה מוקדם מידי? עוד משפט מטומטם בחסות מאי!
בואי נחזור ללמוד הוא אמר
סבבה עניתי
אוקי בוא נמשיך: אתה זוכר את מבנה מודל החלקיקים של החומר במצבי הצבירה השונים?
לא….
אז נחזור על זה שוב….
המשכנו ללמוד עד 9 ואמרתי לו שאני חייבת לחזור הביתה, חזרתי הביתה לבד בחושך איזה יופי לי!
הגעתי הביתה לבית ריק, אבא ושירה יצאו לקניות צפיתי בטלוויזיה עד שהם הגיעו הבית ב-10.
נראה לי ששירה היא הבת המועדפת על אבא אבל אם אני ישאל את זה הוא יכחיש את זה ואפילו יעניש אותי על זה ששאלתי אותו את זה אבל אמא אוהבת אותי ואת שירה באותה מידה, איזה כיף שעוד יומיים אנחנו נבוא אליה!
אני ישתף אותה בכל מה שעבר עלי השבוע היא תבין אותי! לא כמו אבא….
אני הולכת לישון אני גמורה מהיום הזה…..


תגובות (1)

:(

27/07/2012 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך