אפרודיטה
מקווה שאהבתם גם את פרק זה ואם אתם רוצים עוד תגידו ותרגישו הכי החופשי לעשות לייק חח וזהו נתראה בפרק הבא

חיים בצלו…,פרק 1

אפרודיטה 26/06/2012 642 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם גם את פרק זה ואם אתם רוצים עוד תגידו ותרגישו הכי החופשי לעשות לייק חח וזהו נתראה בפרק הבא

הילד והילדה הפכו לנער ונערה,הילד היה בשנה האחרונה בתיכון והילדה הייתה בשנה הראשונה של התיכון.

חייו של הנער: הנער היה נשיא הכיתה, פופולרי ,מלך הנשף ,הכי חכם וקיבל מליוני מילגות לאוניברסיטאות הכי מובחרות בניהן בראון פריסטון ,ייל, הרווארד ,קולמביה,סטנפורד ועוד…
הוא היה פשוט מושלם וחי בעולם מושלם.

חיי הנערה: הנערה הייתה "מורדת" מלא פרסינג,לקחה סמים, עישנה ,שתתה והחליפה אנשים במיטה יותר מהר מהזמן שלקח לה לשתות בקבוק וודקה.
הנערה ניכשלה בכל דבר שעשתה והדבר היחיד שהטביע את יגונה היה בקבוק טקילה בתוך בקבוק נסטי כמו המשקה הראשון שלה בכיתה ו'.

בביתם הילד היה מעורך וטהור והילדה הייתה טעות שיצטערו שעשו.
כך נשמע שיחה פשוטה בביתם.
אמא ואבא: "איזה ילד מוצלח עוד מאה תיזהר עוד יחשבו שאתה מרמא","עוד פעם נכשלת!!! אפילו להשתין בכוס את לא יכולה מה את כן יכולה לעשות???".
הילדה סבלה וזאת לא הייתה אשמת היא הייתה פשוט מקוללת רעל זרם בורידיה וכל מי שנגע בה קולל גם הוא.
נועדה כל חייה לחיות תחת צילו של אחיה המלאך המושלם שאם טיפת דמו נופלת על הריצפה עולם חדש קם לתחייה.

אחרי 15 שנה של סבל החליטה הילדה ליטול את חייה אך לא הצליחה מתי שחתכה את עצמה החתכים ניסגרו מעצמם,שתלת את עצמה נשמה אפילו טוב יותר,שבלעה כדורים ואקונמיקה ירקה אותם שניה אחרי שבלעה,שתקעה לה כדור בראש הוא פשוט נמחץ ונפל, הנערה היפה עם הקללה לא יכלה להיפתר מעצמה איזה חיים.
אחרי 5 שנים הילד והילדה סימו את הלימודים הילד אפילו קיבל פרס נובל אך הילדה נשרה ועבדה בתור פרוצה.
האח הזמין את אחותו לארוחה יחד עם אישתו וילדו בן השנה.
האחות הגיעה בלת בררה כי הוא שילם לה.
בהמשך הערב הילד בכה האישה צעקה ואחותו נגעה בהם בטעות והם מתו השאירו אח ואחות רבים מעל גופתם.
אחרי כמה שעות של סליחה, אני לא אשמה בזה זה הדם בורידי, אתה המלאך הקטן של אימא ואני הטעות שלהם.
השעות עברו והזריחה התחילה ודפיקה נשמעה על הדלת טוקטוק טוקטוק האח אמר תיכנס ומתוך הדלת יצא איש הלבוש בשחור ואמר……


תגובות (2)

יו אפרודיטה התגעגעתי לסיפרים שלך ואני מבקשת שתמשיכי את יום יווני כי אני מחכה שנה,שנה!!11….
אז מקווה שתמשיכי את הסיפור המדהים הזה ויום יווני

27/06/2012 08:29

היי אפרודיטה אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך מאחלת לך המון בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

27/06/2012 08:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך