אפרודיטה
מקווה שאהבתם תסיפור שלי ותגידו לי מזל טוב זה הסיפור הראשון שכתבתי ואני מקווה שלא תחשבו שאני עד כדאי כך משוגעת

חיים בצלו…,פרק 3 ואחרון

אפרודיטה 17/09/2012 681 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם תסיפור שלי ותגידו לי מזל טוב זה הסיפור הראשון שכתבתי ואני מקווה שלא תחשבו שאני עד כדאי כך משוגעת

הרוח הקרה, קולות העורבים, אנשים שאתה בכלל לא מכיר מתאבלים בוכים ואומרים שמשתתפים בצערכם

הלוויה הייתה פשוטה אבל עם רגש חזק.
כולם בכו מתי שהבן נשא נאום מרגש על אביהם.
כולם הרגשיו טינה כלפי הבת מתי שעלתה בשמלה אדום ועזה כדם ונשאה נאום כמה לא אכפת למה מי כל בן אדם ששם רק ממי ששוכב עכשיו באדמה כי הוא היה היחיד שבאמת היה חשוב בעולם המיזדיין הזה.

אדמה מכסה לאט לאט את ארון הקבורה בזמן ששני ילדיו מסתכלים עליו אביהם סופית נהעלם מעולמם.
פתאום אדם בשחור קורא בשמם ואומר "אביכם השאיר לכם ירושה ואני מבקש ממכם לבוא אחרי".
שני ילדיו עקבו אחרי האיש עד שהגיעו לביניין קומות באמצע מנהטן שעל הדלת היה רשום Hello, Mr" Universe".
"הנה מכתב שאביכם כתב לכם ברשותכם אני יקראי" אמר האיש והתחיל לקרוא את המכתב, "ילדי האהובים אני מוריש לכם ת'עולם, ת'עתיד, ת'חיים עצמם אבל תצטרכו לחלוק בהם ..למצוא תיאנג יאנג בין הטוב לרע…אוהב אבא"
ביתו לא יכלה לסבול את העובדה שהיא תצטרך לחלוק ת'עולם עם אחיה היא רצתה שרק הרע ישלוט בעולם אז היא הזמינה אותו לצלע הר המשקיף לים כדאי לחלוק כבוד אחרון לאביהם.
הבן הסכים לבקשתה היא גם ביקשה ממנו לבוא לבוש כולו לבן.

השעות עברו והגיעה השקיעה ושני האחים נפגשו לבושים לבן..קול של עורב וקול של יונה ברקע.
האחות אמרה לאחיה "אתה יודע שלא באמת הזמנתי אותך כדאי לחלוק כבוד אחרון ל"אבא" הזמנתי אותך כדאי לראות אותך מת ומוריש לי את החצי שלך ביקום"
" את לא תעשי את זה! ,עמוק בפנים את יודעת שלא תוכלי להרוג אותי כי את יודעת שאז תשארי לבד רק ישאר לך כוח בלי אף אחד לשלוט יחדיו" ענה לה האח.
"בזה אתה טועה אחי! כי אף פעם אנשים לא העילו לי רק הזיקו לי ואתה אחד מהם ואתה יודע מה קרה לכל אחד מהם? הם מתו בדיוק כמו מה שהולך לקרוא לך בעוד 3…2…1…" אמרה לאחיה.
היא מוטטה את צלע ההר שאחיה עמד מעליו ושלחה אותו למות בין גלי הים ורק מלותיה התמוססו בגלים "מה אחי חשבת שהטוב ינצח אז טעיתה כי רק רוע קיים בעולם" והוסיפה "ביי ביי אלוהים אחי היקר כי עכשיו השטן אחותך היקרה ניצחה ובדם יונתך יחתם מותך".
העורב קרע ליונה את גרונה דם ליכלך את שמלת של השטן וחיוכה היה גדול כיקום.

אז זהו העולם שהיכרתם עכשיו ראיתם את האמת שאני מאמינה באה רק בצורה סיפרותית ואני מקווה שתבינו שכמה שאני משוגעת יש אמת במה שאני אומרת ומה שאני חושבת ואם אתם לא מאמינים אל תאמינו אבל יום אחד אולי אתם תגלו שאני צדקתי או שאני יגלה שאתם צדקתם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך