תגיבו בבקשה כי אני מרגישה שלא קוראים את זה ואין לי חשק להמשיך:(

חיים חדשים,אהבה חדשה! פרק 3

26/03/2012 529 צפיות אין תגובות
תגיבו בבקשה כי אני מרגישה שלא קוראים את זה ואין לי חשק להמשיך:(

אבא אמר לי "רונה, יריב נהרג בטיול כשהוא עשה רפטינג" "מה?!!" צרחתי "הוא נכנס לנהר לעשות רפטיננג עם חברים שלו והנהר היה סוער הם נסחפו ואיבדו שליטה וטבעו , חברים שלו נפצעו והוא ההרוג היחיד" התחלתי לצרוח לבכות ולא האמנתי איך זה היה יכול לקרות קודם אמא ועכשיו הוא. יריב אחי הגדול והמדהים שכל כך אהבתי!!! "רונה אני מצטער,אני יודע כמה קשה לך" "אבא למה דווקא הוא?? למה??!!!"
"רונה תחכי לי בבית אני כמה דקות מגיע" התקשרתי לדודה שלי ואמרתי לה שתיקח את הילדים והיא הגיעה וחיבקה אותי ואמרה לי שאם אני צריכה משהו אני רק יגיד.
הלכתי למיטה שמתי אוזניות על פול וליום והדבר היחידי שרציתי לעשות זה להעלם מהעולם!!
בכיתי כמו שבחיים לא בכיתי הרגשי שהכל מתמוטט עלי עד שהצלחתי להתגבר על מה שקרה לאמא ה קורה.
אבא הגיע הוא דפק על הדלת ולא שמעתי אז הוא נכנס והוריד ממני את השמיכה , הוא ראה שאני בוכה והוא חיבק אותי חזק…. ולא דיבר.
"רונה את כל מה שיש לי בחיים האלו" ואני רק חיבקתי אותו חזק חזק!!
אבא הודיע לסבתא ותוך שעה היא הגיעה אלינו. "רונה איך את מרגישה?" סבתא שאלה
זלגה לי דמעה והיא הבינה לבד, והיא באה וחיבקה אותי.
יום למחרת הייתה ההלוויה וזה היה פשוט נורא אני חושבת שעד הרגע של ההלוויה עדיין לא עיקלתי את זה.
אחר כך שבעה, לא הייתי מסולת לאכול כלום לדבר עם אפאחד ולעשות כלום!!
לאחר שבועיים חזרתי לבית ספר בלית ברירה, כמובן שהשמועה על מה שקרה עברה ככל הבית ספר.
כולם ריחמו עליי ואני לא יכלתי לסבול את הרחמים! בבית ספר ראיתי את עמית והוא ישב לידי ושאל עם זה בסדר "אם אתה מתכוון לרחם עליי ולהגיד שאתה מצטער אז אני מוותרת"
"אני ממש לא מתכוון לרחם עלייך,אני לא חושב שזה יעזור לך לצאת מזה" הוא אמר בתמימות.
הוא שאל אותי אם הוא יכול לתת לי חיבוק והנהנתי.
בסוף יום הלימודים היועצת קראה לי אלייה "רונה אני שמעתי על מה שקרה לאחיך ואני נורא מצטערת, אני רק רציתי שתדעי שאם את צריכה כל דבר על תחששי לפנות אליי" "ברור היועצת" אמרתי וחייחתי אליה חיוך מזוייף. יצאתי מהחדר שלה והתקדמתי לכיוון השער ,עד שפתאום הרגשתי שמישהו משך לי בתיק ,הסתובבתי ולא והייתי בשוק כשראיתי את……..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך