חרש
אז החלטתי לכתוב סיפור חדש משהו קצת שונה ממה שאתם רגילים.....
תגיבו כדי שאדע אם להמשיך....

חיים קשים הקדמה

חרש 30/07/2013 654 צפיות 5 תגובות
אז החלטתי לכתוב סיפור חדש משהו קצת שונה ממה שאתם רגילים.....
תגיבו כדי שאדע אם להמשיך....

ב3 בלילה אני מקבל הודעה מהאקסית המיתולוגית:״אתה ממש בן זונה אתה יודע את זה?״..
אני:״אז מה עשיתי לך הפעם?״
אלינור:״מה נראלך שאתה מתקשר אליי מחסוי ומטריד אותי!? זהו קיבלת תסיפוק שלך להיום!?!?״

טוב אז קצת על עצמי קוראים לי יואב בן 17 מירושלים והחיים שלי תמיד היו מעניינים בעייני החברים שלי. כל הזמן יש לי סיפור טוב לספר להם או איזה מקרה שהיה לי באוטובוס. הפעם זה לקבל שיחה ב3 בבוקר מהאקסית שמאשימה אותך בהטרדה בפלאפון כשזה לא נכון. יש לי שיער בלונדיני עיניים כחולות שכולם אומרים לי שהם מחמיאות לי אבל אני לא, אני נער שמן אבל לא ברמה מטורפת אולי 4 קילו יותר מדיי עם בטן קטנה. אהה והכי חשוב אני ומחשבים זה כמו בעל ואישה… קיבלתי כבר כל מיני זימונים של הצבא ליחידות האבטחה הטכנולוגית אז אני מסודר…

אני:״לא נימאס לך כבר להאשים אותי בדברים כאלה הזויים? זאת הפעם השנייה שזה קורה ואת לא מאמינה לי!״
אלינור:״בפעם הראשונה לא היו הוכחות וגם הפעם לא יהיו לך הוכחות״
אני:״אם זה לא אני מה את נותנת לי??״
אלינור;״זה אתה!!!! אבל בשביל כל הקטע הייתי נותנת לך הבתולים שלי״ (היא לא יודעת שאני יודע שהיא בגדה בי ושכבה עם הבן אדם אז נקרעתי מצחוק באותו רגע)
אני:״תני לי יום אחד להוכיח שזה לא שאני, מחר ב14:30 במדרחוב למטה אני יוכיח לך שזה לא אני. אהה ושכחתי לומר לך שאת מזה מטומטמת!״ לא יכלתי להיות עדין… גם כשהיא בגדה בי ניסיתי לסדר הכל בינינו אבל היא הייתה קרה אליי אז וויתרתי. הגיע הזמן שהיא תבין שאני לא איזה סמרטוט ריצפה שכל פעם שמשהו רע קורה לה או שהיא עצבנית היא יכולה להוציא עליו את העצבים!

התעוררתי בבוקר והתחלתי לעבוד על המחשב את הדרך שבה אני פורץ לחברת פלאפונים שלנו ושל מי שמטריד אותה. בדיקה של האיי פי שלא יגלו שפרצתי אליהם וגם בדיקה של החשמל שלא ייפול לי באמצע, והתחלתי בפריצה.
כשראיתי את הרישום שיחות שלה בפלאפון כמעט התעלפתי כשראיתי……


תגובות (5)

תמשיך!!

30/07/2013 16:14

נשמע ממש מעניין!
מקווה שתמשיך מהר:)

30/07/2013 17:04

תממשייך!

30/07/2013 22:06

תמשיך

26/10/2013 09:43

תמשיך

19/04/2014 16:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך