היי! זה סיפור דיי ישן(במקור הוא בן שנתיים וחצי) שכתבתי בפייסבוק שלי והחלטתי לשתף אותו כדי לקבל יותר פידבקים. אשתדל להעלות כל יום פרק או אפילו 2. ביקורות יתקבלו בברכה. קריאה מהנה!

חיי בסרט – חלק 1

24/10/2012 576 צפיות 3 תגובות
היי! זה סיפור דיי ישן(במקור הוא בן שנתיים וחצי) שכתבתי בפייסבוק שלי והחלטתי לשתף אותו כדי לקבל יותר פידבקים. אשתדל להעלות כל יום פרק או אפילו 2. ביקורות יתקבלו בברכה. קריאה מהנה!

היי לכם, זו הפעם הראשונה שאני כותב בלוג. לא חשבתי להגיע לזה בכלל אבל כל-כך הרבה דברים קראו לי בזמן האחרון שאני חייב לספר למישהו. אז בואו נתחיל בזה שהשם שלי הוא מוריס, מוריס אדג'י. אני בכיתה י"א בן 17 והחיים שלי… אתם לא רוצים לדעת… אבל המקום הכי טוב להתחיל בו הוא לפני 9 חודשים בערך… תחילת הלימודים. קודם כל היה באמת כיף לראות את כולם שוב אחרי חודשיים וחצי וגם ציוני הבגרות שלי התבררו כבסדר(פרט להיסטוריה אבל לזה נגיע בהמשך) נשמע לכם רגיל לחלוטין? אנחנו רק התחלנו! לא עבר שבוע מתחילת הלימודים וקיבלתי טלפון מאוד מפתיע… זאת הייתה אלינור, ידידה מהחטיבה… לא שלא שמחתי לקבל ממנה טלפון אבל היא לא בתיכון שלי בכלל, מי מת שהיא מתקשרת? בכל מקרה, היא זכרה שאני סוג של שדכן… או כן, שכחתי לספר לכם. אני שידכתי בעבר כמה זוגות(גם אם לא ממש הייתי מרוצה מהתוצאה הסופית). היא רצתה שאעזור לה למצוא חבר. טוב, אמרתי לה שתבוא אליי באותו יום וזה היה צריך להיות מהיר כי חבר שלי, תיאו, היה צריך להגיע. קצת אחרי שאלינור סיפרה לי איזה סוג גבר היא רוצה תיאו בדיוק הגיע. הוא הסכים לתת לי כמה דקות לסיים את העניין ואף הסכים לעזור לי. כמה דקות אחרי זה הרגשתי צמא ועזבתי את תיאו ואלינור לבד. כשחזרתי שמתי לב שטוב להם יחד ויש להם כמה נושאים משותפים. השארתי אותם עוד קצת לבד, אם הם לא שמו לב שנעדרתי להרבה זמן זה סימן טוב… והייתה תוצאה טובה כי מצאתי לאלינור חבר בלי להתאמץ בכלל! נכון שזה לא היה שידוך מלא שלי ואני בקושי תכננתי משהו אבל לפחות עכשיו בריטני וג'נט יפסיקו לצחוק עליי כשאני אומר שאני שדכן מוסמך…

המשך יבוא…


תגובות (3)

קודם כל, ברוך הבא לאתר!
הסיפור נשמע מעניין, אבל אתה צריך להאט קצת את הקצב של העלילה, תתאר יותר, תוסיף דיאלוגים, גם אם הדמות הראשית כותבת בבלוג בפרק הנוכחי, זה לא משנה את העובדה שהקוראים שלך ירצו לקבל יותר מידע, אתה יכול גם להוסיף באמצע שהוא עוצר רגע מהכתיבה וחושב על הדברים, זה יוסיף נפח לסיפור.
בכל מקרה, תמשיך לכתוב! בהצלחה! =)

25/10/2012 05:32

אני מסכימה אם נעמי..
וגם אני ממש מחכה שתמשיך!! ^_^
וברוך הבא לאתר !!

25/10/2012 05:43

1) תודה רבה על הפידבקים!
2) הסיפור עצמו נכתב לפני כשנתיים בפייסבוק שלי ורציתי לשתף אותו באתרים פתוחים ככה שאני לא הולך לשנות את מה שנכתב כבר אבל אני מקווה שהכנסתי יותר פרטים בחלקים הבאים(השתדלתי). אני אפרסם את שאר החלקים של הסיפור ומקווה שתהנו מהם, ביקורות תמיד מתקבלות :)
3) תודה! שמח להצטרף

25/10/2012 10:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך