חיי בסרט – חלק 5

06/11/2012 536 צפיות תגובה אחת

לא כל-כך התרגשתי מזה ששני תלמידים חדשים יצטרפו אלינו אבל מי היה מאמין שהם יהפכו לחלק גדול מהחיים שלי… קלייר עברה אלינו מהריאלי בגלל חוסר יכולת לשלם על הלימודים שם. איך שהיא נכנסה לכיתה והציגה את עצמה שמתי לב שמשהו לא בסדר עם סאן… הוא נראה לי משותק. נו טוב, זה קורה מדי פעם אבל איך שהיה צילצול הוא התחיל לרחרח סביבה ונראה לי דאג שאף אחד לא יגיע אליה בכלל… לא האמנתי שהוא יגיע למצב כזה:P בסוף אותו יום קבעתי עם סאן שנלך לבקר את נדי כי הוא לא הרגיש טוב אבל הוא אמר לי שהוא מלווה את קלייר הבייתה… אוקיי… אז הוא דלוק עלייה הבנתי. הלכתי לנדי בעצמי וסיפרתי לו על מה הלך בשבוע שהוא לא היה כולל אותו יום על קלייר ודיוויד… הוא צחק על זה שסאן בכלל מנסה… כשאני יוצא משם בדרך הבייתה הבחנתי בדיוויד הולך מולי… אמרתי לו שלום מתוך נימוס והמשכתי ללכת כאילו לא קרע ואז שמעתי אותו צועק לי: "מורס מורס חכה!" הבהרתי לו שהשם שלי זה מוריס ושאלתי אותו מה העניין. הוא אמר לי שהגיע לאוזניו שאני שדכן ושהוא מבקש שאני אעזור לו להשיג מישהי שהוא שם עלייה עין מאז שהגיע לבית ספר… שאלתי אותי מי והוא ענה לי משהו שלא ציפיתי לשמוע… בריטני ג'קסון. לרגע אחד הייתי בטוח שלא שמעתי טוב אבל לא… הוא אמר בריטני ג'קסון… הוא אמר לי שהוא שם לב שאנחנו ידידים טובים וגם זה שאני שדכן ממש יוכל לעזור לו כי הוא מזה נדלק עלייה… לפני שהספקתי להגיד לו על הקושי המרכזי שיפריע לי ושבגלל זה אני לא אצליח(אטוני) הוא ישר קפץ ב: "ואיי! תודה אתה חבר אמיתי!" ועזב אותי שם. אני הולך הבייתה עם כל-כך הרבה התרחשויות ושאלה אחת… זה יכול לקרות לעוד מישהו חוץ ממני? תרשו לי לענות ב- אני לא חושב…

המשך יבוא…
.


תגובות (1)

חחחחח מסכן מוריס…

06/11/2012 23:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך