חיי בסרט – חלק 7

07/11/2012 509 צפיות אין תגובות

באותו יום בצהריים כשכל החבר'ה הגיעו ההורים שלי לא היו בבית מתאמי עבודה מה שעבד איכשהו לטובתנו… תיאו הביא את אלינור כמו שחשבתי אבל זה יכול היה לעזור כי דיוויד היה איתה באותו תיכון שנה שעברה ככה שהיא מכירה אותו מקרוב. כשכולם הגיעו ישבנו וסיפרנו לבריטני על המקרה הזה… אני לא חושב שראיתי תגובה כזאת של הפתעה ורתיעה בו בזמן! לפני שבכלל התייעצתי עם מישהו שם מה לעשות, שאלנו את אלינור מה היא יודעת עליו והיא אמרה שכנראה בריטני היא לא הראשונה ולא האחרונה שדיוויד חיזר אחריה… אחרי כמה סיפורים נוספים שאלתי את בריטני אם היא בכלל רוצה ליות עם דיוויד. לפני שיכולתי לקבל בכלל תשובה על זה מישהו דפק בדלת. זו הייתה ג'נט שסיימה את עיסוקיה מהר מסתבר ואחרי הכל… אין דיון על בריטני שלא יערב אותה. בריטני אחרי זה אמרה לי שהיא לא רוצה את דיוויד משתי סיבות: היא בקושי מכירה אותו וגם היא לא התגברה על אטוני. הייתי יכול לסיים את הדיון הזה כאן, לעבור לדיון אחר כמו מה אני הולך להגיד לדיוויד בעניין הזה אליונר פתחה את הפה… "הוא לא פחות או יותר לא רוצה אותך כי יש לו מישהי אחרת?" בריטני הגיבה שלא אכפת לה מזה אבל אלינור החזירה בזה שעדיף לה מישהו מאשר להישאר בודדה בלי חבר לכל החיים. זה מה ששבר את בריטני מבפנים והיא פשוט התחילה לצעוק שם והיא ואלינור התחילו להתווכח. אחרי כמה שניות של וויכוח ג'נט קמה להרגיע את בריטני אבל אלינור צעקה עלייה: "תישארי מחוץ לזה, משקפופרית!" ואם יש משהו אחד שג'נט לא אוהבת… זה שיורדים על זה שהיא עם משקפיים מדי פעם והיא נכנסה לריב בעצמה. תיאו קפץ בין שלושתן כדי להרגיע את אלינור, מון ואני הרגענו את בריטני וג'נט. אלינור ביקשה מתיאו ללכת וגם ביקשה ממנו לא לדבר עם בריטני או ג'נט שוב… לפני שהוא הספיק להגיד שלום היא גררה אותו משם. בריטני וג'נט לא נשארו הרבה גם כן כי הן היו צריכות לבחור שיר לאודישנים של כוכב נולד. מון גם הלך כבר. כשחשבתי שכל האנדרמלוסיה נגמרה מישהו דפק בדלת, חשבתי שההורים שלי חזרו אבל לא, זה היה נדי והוא ביקש עזרה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך