חיי בסרט – חלק 8

08/11/2012 565 צפיות אין תגובות

מה קרה שנדי צריך את העזרה שלי? התפללתי שזה לא בנוגע לשידוך כי זה הדבר האחרון שהייתי צריך להיום. אבל הוא היה צריך שידוך(יופי!) או ליתר דיוק עצה בנוגע לזה… מסתבר שהוא נדלק על קלייר(לא הייתי מנחש…) והוא היה מציע לה בכיף חברות אבל העובדה שגם סאן רוצה אותה עוצרת אותו כי הוא לא יפגע בחבר הכי טוב שלו… אמרתי לו שאני אנסה לסדר את העניין. למחרת בבוקר יצא לי לתפוס את קלייר לשיחה על העניין הזה והתגובה שקיבלתי זה שהיא כנראה לא רוצה שאני אתערב לה בחיים הרומנטיים אבל היא כן אמרה שלא אכפת לה לצאת עם שניים… טוב נו, לפחות היא יודעת מה השם שלי(בניגוד לדיוויד) סיפרתי לנדי על זה והוא לא הסכים להיות חלק במערכת יחסים פתוחה והלך לדבר איתה. כשאני הולך משם הנה הגיעה עוד הפתעה. ראיתי את דיוויד ובריטני מדברים והקשבתי קצת לשיחה. הוא עשה את המעשה והציע לה חברות… היא אמרה לו שהם מכירים מעט מדיי זמן ושהיא אוהבת מישהו אחר. היא הסתובבה והלכה משם אבל מסתבר שדיוויד לא מקבל טוב דחיות והוא התנפל על בריטני. הבנתי שזה הקיו שלי לפעול ויצאתי להגן עלייה. הצלחתי לעצור אותו בזמן לפני שיפגע בה והוא עזב רק במבט מאיים בלי להגיד כלום… שאלתי את בריטני אם היא בסדר והיא הנהנה. שאלתי אותה אם היא וג'נט מתרגשות לקרת האודישנים שהתרחשו למחרת והיא אמרה שכן ושזו הסיבה שג'נט לא הגיעה היום, היא צריכה עוד לבחור שיר. הפסקנו את השיחה שם כי הייתי צריך לתאם עם אד מתי נתחיל לצלם את הסרט. אחרי כל היום הזה כשיצאתי מהבית ספר הבייתה ראיתי את קלייר ודיוויד יושבים במגרש ספורט ומדברים… לא התעניינתי וזה היה מהלך חכם כי לכמה חודשים הקרובים היה לי קצת שקט נפשי מכל האירועים האלה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך