Rose
הפרקים הראשונים היו די משעממים וחסרי חשיבות אבל אני בכול זאת אשמח להצעות לשיפור ותגובות (אם אני אראה שיש כאלה שמתעניינים ורוצים לקרוא את הסיפור אני אמשיך את הסיפור) ואני מקווה שהפרק לא ארוך מדי.

חלומות אחרים (פרק 3)

Rose 05/06/2014 697 צפיות 7 תגובות
הפרקים הראשונים היו די משעממים וחסרי חשיבות אבל אני בכול זאת אשמח להצעות לשיפור ותגובות (אם אני אראה שיש כאלה שמתעניינים ורוצים לקרוא את הסיפור אני אמשיך את הסיפור) ואני מקווה שהפרק לא ארוך מדי.

פקחתי את עיניי ומיד כאב ראש חזק תקף אותי, הסתכלתי סביבי והדבר היחיד שראיתי היה רק מרחב אין סופי.
הרגשתי איך כול חלק בגופי בוער, הרמתי את ידיי בשביל לכסות את עיניי מהאור המסנוור שמילא את החלל, את הריק.
"מיילו? מיילו? את שומעת אותי?" שמעתי קול קורא בשמי אך לא יכולתי לענות.
הבטתי מטה אל גופי, כולו היה מכוסה בדם ובחומר שחור וצמיגי.
"איפה אני לכול הרוחות," צעקתי בקול, מקווה שמישהו ישמע אותי פתאום תמונות החלו מרצדות לנגד עיניי, בהתחלה הן היו לא ברורות, מטושטשות אך לאט לאט יכולתי להבחין בדמיות: קרוליין, דניאל, דוקטור קלמן, ראיין ועוד דמות אחת אך אותה לא יכולתי לזהות, אותה הדמות הייתה נער, הוא היה גבוהה, שערו היה שחור ועניו חודרות, צבען היה מוזר, סגול כהה.
"מיילו, מיילו, תעני לי," שמעתי את אותו הקול שקרא לי, "מיילו? מיילו? תתעוררי,"
כול מילה הכאיבה לי יותר, הרגשתי שאני נושמת חומצה, כול נשימה הכאיבה לי, ניסיתי להפסיק לנשום אך זה היה בלתי אפשרי.
"מיילו? מיילו!"
"די! תפסיק כבר," צרחתי, הרגשתי איך אני מאבדת את כול כוחותיי.
"מיילו, פיקחי את עינייך." שמעתי את קולו של ראיין, קול מוכר ואהוב, הכאב התפוגג בין רגע ומיד פקחתי את עיניי וגילתי שאני שוכבת במיטה רכה ששמיכה עבה מכסה אותי, ראיתי את סלינה, סבתי, בוכה לצד המיטה.
"סבתא?" קולי היה חלש וצרוד, היא הרימה את ראשה וראיתי את עיניה האדומות והנפוחות שדמעות זלגו מהן.
"מיילו! תודה לאל, את בסדר?" היא שאלה בקול נרגש.
"איפה אני?" אמרתי והסתכלתי על המחט שהייתה נעוצה בזרועי השמאלית.
"את בבית החולים, את לא זוכרת כלום?" היא שאלה בחשש ואני הבטתי בה במבט מבולבל.
"לא, מה קרה לי," שאלתי אותה ופתאום נכנס ד"ר קלמן לחדר.
"מ…מה הוא עושה פה?" שאלתי, הרגשתי את הזעם בתוכי.
"את בבית החולים, סבתך חשבה שעדיף שגם אני אהיה פה," הבטתי בו בזעם ונזכרתי בהזיה המטורפת, נזכרתי שהוא היה גם אחד מהדמיות שהופיע בה.


תגובות (7)

פרק נחמד. לא ארוך מידי ולא קצר מידי. אהבתי!
מחכה להמשך.

05/06/2014 09:58

    אני שמחה שאהבתי.

    05/06/2014 11:43

סליחה שלקח לי נצח להגיב, לא ראיתי שהמשכת ( :
הו, העלילה מתחילה להתברר!
מה שמזכיר לי, זה פרק שלוש, לא שתיים. XD

09/06/2014 21:12

    אוי, לא שמתי לב.

    12/06/2014 17:43

הזמנת אותי לקרוא את הסיפורים שלך וראיתי ש'סודות' הוא כבר עם די הרבה פרקים אז אני יתחיל לקרוא אותו מחר , בנתיים קראתי את הסיפור הזה שבקושי התחלת איתו.
קודם כל השם של הסיפור 'חלומות אחרים' מאוד עורר בי עניין , חלומות ושל מי ? .
הדמות מיילו , הדמות המרכזית , היא נשמעת לי ילדה מאוד סגורה ומאוד מתוסבכת ומסתורית מה שמעורר בי עניין עוד יותר . אין לי מושג בת כמה היא שיש לה חבר דמיוני אבל אני מתארת לעצמי שזה לא סתם וקורה פה משהו , משהו שאני מצפה לקרוא אותו . ראיין נשמע לי מאוד נחמד למרות שהוא דמיוני , כבר בפגישה הראשונה שלו הוא העלה לי חיוך עם הקטע של הדלת , משהו בשם שלו ובההתנהגות שלו מאוד מקפיץ לי את הלב ואין לי מושג למה את האמת .. פשוט נעים לי בעין לקרוא עליו יותר . הרעיון של הסיפור מאוד שונה מכל מה שקראתי עד עכשיו , קראתי כמה סיפורי פנטזיות כאן ולרוב הם לא היו מוצאי חן בעיניי אבל היה סיפור או שניים שכן אהבתי ואני עוקבת , והסיפור הזה נשמע לי לא כמו הפנטזיות הבלתי אפשריות והמופרחות ביותר מה שגורם לי לרצות לקרוא את פרק 4 , אני ישמח אם תמשיכי בנימה הזאת ולא תפתחי את זה לפיות ורוחות חחחח .
' את זוכרת מחר … ' סבתא של מיילו אמרה לה ונעצרה , כאן סיקרנת אותי , כנראה קורה משהו מחר ואני מצפה לגלות זאת בפרק הבא .
בעיקרון מאוד אהבתי את העלילה ואת הדמויות , גם את של מיילו וגם את ראיין , הסבתא עדיין אין לי כלכך הרבה פרטים עליה אבל אני בטוחה שאת תספרי עליה בהמשך . הפרקים שלך לא קצרים מידי ולא ארוכים מידי , בדיוק במידה , גם משאיר מתח וגם מפרט על העלילה , אהבתי את הקטע שכל הזמן יש אקשן ותיאורים והסברים , זה משהו שאני מאוד מעריכה , שיש אקשן ואז הסבר שככה יתן לי את ההרגשה שהבנתי את הסיפור נכון .
הצעות לשיפור? כמעט ואין , רק שלא תיקחי את הסיפור יותר מידי רחוק , אבל זו עצה אישית מידי כי זה דעה שלי , יש הרבה בנות שכן אוהבות פנטזיה .
והצעה שאני רוצה שתקחי לתשומת ליבך זה להעלות את פרק 4 בהקדם , תודה .

18/06/2014 04:08

    אה ורציתי להוסיף , בפרקים בראשונים הם היו קצרים מאוד , הייתי מאוד מרוצה אם היית משיכה באורך של הפרק הזה (3) . המון בהצלחה אני יעקוב .

    18/06/2014 04:10

אוף… תמשיכי…

25/06/2014 00:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך