בילי
שאשמח לתגובות !
ואם יש לכם הערות לא להתבייש להגיד לי !
אני כאן לא רק כדי לשתף אלא גם כדי ללמוד !
♥ בילי

חלק מהנוף פרק 4

בילי 10/11/2012 690 צפיות 4 תגובות
שאשמח לתגובות !
ואם יש לכם הערות לא להתבייש להגיד לי !
אני כאן לא רק כדי לשתף אלא גם כדי ללמוד !
♥ בילי

"אני מצטערת, לא התכוונתי לחטט, פשוט התמונה ממש ממש יפה ו…וסליחה" אנה הייתה ממש נבוכה ומבולבלת לנוכח זוג העניים השחורות והתמונה שהיו כל כך מוכרים לה …
"הי אני נטלי" הציגה את עצמה הנערה השנייה והושיטה את ידה ללחיצת יד "אני אנה " ענתה אנה, שמחה להעביר נושא מהמקרה המביך שקרה לפני שניות ספורות .
נטלי בחורה ג'ינג'ית שנראתה נחמדה , בהחלט התגלתה כאחת כזאת .
גם הנערה בעלת העניים השחורות שהציגה את עצמה בשם שרי הייתה ממש חביבה.
הבנות עזרו לאנה לפרוק את המזוודה לארון בחדר , הן ממש התלהבו מבגדי המעצבים ומהמותגים הרבים שנערמו במזוודה "ואוו כמה בגדים" אמרה שרי ,"כן" אישרה נטלי " אם היו לי כל כך הרבה בגדים , אני הייתי מתמוטטת , לא הייתי יודעת מה ללבוש ומתי "! , היא פלטה אנחת רווחה , שאלו יהיו הבעיות שלך "
אמרה שרי , וכל הבנות החלו צוחקות בחופשיות .
אנה חשה בליבה שהולכת להיות כאן חברות אמתית .
"את אחות של שלי " שאלה שלי , "כן , את מכירה אותה " ענתה אנה .
"כן , היא ממש נחמדה אנחנו באותה כיתה ", "באמת , ממש נחמד , מעניין אם אני אהיה אתך בכיתה ".
"אנחנו צריכות לעשות לה סיור בבית הספר להכיר לה את כולם " התערבה שרי .
"לא צריך" חייכה נטלי לפתע , אנה ושרי לא הבינו את פשר החיוך, "יש פעילות " הסבירה שרי "הולכים היום לברכה , אני מקווה שיש לך בגד ים ", אמרה נטלי בחיוך שובב .
"לפי המזוודה שלה , יש לה יותר מבגד ים אחד " ענתה שרי בבטחה , והמבטים הופנו לאנה , ושוב כולן פרצו בצחוק מתגלגל .
נטלי לבשה ביקיני לבן שתאם את צבע עורה הבהיר , שרי לבשה בגד ים שחור שרובו היה שלם הגו היה חשוף , והיו שתי חורים במותניים , שחשפו גוף רזה , רזה מידי .
אנה לבשה ביקיני בצבע ורוד חיוור שהבליט את השיזוף היפיפה שלה .
נטלי ושרי החמיאו לה על בגד הים ואמרו שבקצב הזה הבנים של הפנימיה יהיו ממש עסוקים ,
ואנה הסמיקה .
הן פסעו במסדרון לעבר המעלית , ירדו בה לקומת הלובי ויצאו דרך דלת זכוכית לברכה ענקית שהייתה מלאת נערות ונערים בערבוביה .
פתאום אנה שמעה צרחה ואז ראתה את שלי רצה לעברה בידיים פתוחות לרווחה .
הן התחבקו והתנשקו , "איזה יפה את אחותי , ממש כמו שזכרתי אותך " צחקה שלי , "ולאחותך הגדולה לא מגיע חיבוק " אמרה לילי שבדיוק נכנסה דרך דלת הזכוכית שאנה עברה בה לפני שניות מועטות .
שלישית האחיות התחבקו באושר ושמחה .
וכשהחלו לפסוע לעבר הכיסאות אנה ראתה שמבטים רבים מופנים אליה ואל אחיותיה , " זה בסדר , הם פשוט לא רגילים למהממות כמונו " אמרה שלי , " אני כאן כבר 4 שנים והמבטים האלה חוזרים בכל פעם שאני עוברת " , אמרה לילי בהנאה .
" זה דוקה נחמד , אנחנו תכלס המשפחה הכי מהממת כאן " אמרה שלי וקיפצה בעליזות .
"בואי אני אכיר לך כמה חברות וחברים שלי " אמרה שלי בטבעיות .
"חברים……….." אמרה אנה בערמומיות וקיבלה סטירה קלילה משלי .
הן הגיעו לשפת הברכה ושלי צעקה "ליאו"!!!
והצביעה אל עבר בחור שרירי שעשה את הדרך אליהן בשחייה שלא הייתה מביישת שום שחיין אולימפי ."ליאו" עלה מן המים ואנה הוכתה אלם …
הוא היה ממש ח-ת-י-ך-!
"הי אני לאונרדו , אבל כולם קוראים לי ליאו " פנה אליה החתיך ההורס וחייך חיוך ממיס ,
כל בחורה אחת הייתה מתאהבת בו בשיא הקלות השיער הבלונדיני הגולש , הגוף השרירי והחסון , דברים בסיסיים שבחורות לא נשארות אדישות אליהם בדרך כלל – אבל לא אנה , אנה לא כזאת .
היא ידעה שהוא לא טיפוס שיהיה חבר שלה הוא לא אחד שהיא תאמר זה אחד החברים הכי הכי טובים שלי .
ממש לא !
"וזה דניאל " הצביעה שלי לעבר בחור בעל עניים ירוקות ממיסות , " הי מה קורה ?" , הוא שאל בקלילות כאילו הוא ואנה מכירים כבר שנים רבות .
"זאת תמר " אמרה לילי וחטפה את בימת המציגה .
תמר, היא בחורה נחמדה מאוד היא בעלת שיער חום שמגיע עד כתפיה ועניי שקד חומות וגדולות .
תמר הייתה ממש חביבה .
"לילי , בנות בואו למים , אמרה תמר שהייתה לבושה בבגד הים שלה .
"רק רגע אני אוריד את הבגדים " אמרה לילי והשליכה את שמלתה הארוכה , היא לבשה בגד ים ורוד זוהר , אנה השפילה את מבטה לעבר קרסולה של לילי …
היא החלה להרגיש סחרחורת ,אנה חשה שגופה כבד לה וצנחה ארצה מעולפת .


תגובות (4)

אווווווווווווווווווווווו:)
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף:)
איזה סיפור מרגש:)))
אשמח אם תיקראי את הסיפורים שלי:)ותגיבי:))))
בבקשה תאריכי את הפרקים:)
א-נ-י- מ-ת-ה- ע-ל- ה-כ-ת-י-ב-ה- ש-ל-ך-:)))))))))

11/11/2012 09:07

אני כבר מחכה להמשך :)

11/11/2012 11:35

תמשייכיי. ומהההרר
ומה קרה לה?מסכנה

11/11/2012 14:01

תודה ענקית לכולם הפרק החמישי בדרך…

13/11/2012 06:07
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך