oliv
מתיש אבל מבטיחה שלא יחזור על עצמו. פשוט חובה את זה לעלילה עבה

חלק 5\\2 סיפור מתח לא רגיל במיוחד

oliv 31/10/2014 704 צפיות 2 תגובות
מתיש אבל מבטיחה שלא יחזור על עצמו. פשוט חובה את זה לעלילה עבה

החלק הזה יחסית קצר במקרה, אך הוא החלק היחידי שיהיה קצת מתיש. ככה נגמר היום הראשון, הסיפור מבוסס רק על שלושה ימים. מי שאהב והמשיך לחלק הזה אז אפילו מילה אחת תשמח אותי כתגובה וגם ככה לגבי מי שלא אהב ^_^

היא הגיעה חזרה אל הזירה, שומעת את כל הפרטים החדשים שגילו מצוות הזיהוי ומפיטר, אליוט וטריי. שום דבר לא התגלה כבעל ערך.
\"מה את יודעת?\"
סידור נתונים. הוא תמיד היה עושה את זה והיא אף פעם לא חשבה שזה יכול לעזור עד שזה עוזר. זה בדרך כלל עוזר.
\"תכשיטים לא נגנבו- לא גניבה. השכנים לא ראו דבר וגם לא שמעו מה שמרמז אולי על משתיק קול. זה מחזק את הפרופיל של הרצח המתוכנן והאישיות הפסיכותית שיצרנו קודם לכן.\" עברה על הפרטים שציינה בראשה אך לא בנייר או בקול רם כי היו מעט חסרי שימוש וערך. הכול ניחושים ואוליים מסוכנים שברוב המקרים לא שווים שום דבר.
\"אם נלך לפי כל קלישאה; הטבעת נישואים והערב מרמזים על משהו יותר רומנטי, כלומר הוא כנראה גדול ממנה וגבוה יותר ממנה, והיא נראית לי כמו מטר 80. היא נראית יפה ולבושה בטעם, אז הוא כנראה עובד במשהו מכובד. היא מסתירה טבעת, סימן שאינו יודע שהיא נשואה, מה שחוזר ומעיד על תכונות חזקות הקשורות בכבוד. בטח פגש בה בבר או בפאב או דבר דומה, כי סביר להניח שאלה החוגים בהם תסתובב מההתחלה בלי טבעת. הוא כנראה בעצמו פנוי.\" היא כחכחה בקולה, נותנת לו הזדמנות לעצור אותה, אחר המשיכה, \"אם חושבים על זה, נישואים לא מתחרבנים כל כך מהר ולכן אנחש שהיא קרובה יותר לגיל 35 מאשר 25. זה אומר שהוא וודאי טיפוס בעייתי אם גילו מעל 35 ובגיל כזה אינו מצא עוד אישה. יכול להתאים לפרופיל של רוצח מתבודד.\" היא התפתתה לרגע לכסוס ציפורן באמצע אבל התחרטה, \"אבל… מה הסיבה שלו לתכנן מראש לרצוח אותה?\" זו התעלומה האמתית שנשארה לא פתורה.
היא לא התכוונה להמשיך לדבר, היא רצתה רמז. תמיד הרגישה כי בבעלותו יש רמזים רק שהוא לא ממהר לתת אותם ומשהו בהרגשה הזו הרגיש לה חסר מוסר או לא בסדר מצידה, ולכן עוד לפני שחכתה מספיק חזרה לחשיבה בקול רם.
\"בדרך כלל הטיפוס המתבודד מתוסבך רגשית ואימפולסיבי, לא רוצח בדם קר מתוכנן.\" פסלה, \"אולי אם היא בוגדת במישהו הוא דאג לרצוח אותה. ומי יודע, אולי החבר שתול מטעם בעלה החולני ובעצם רוצח שכיר.\" ההצעה אפילו לא התחילה להישמע הגיונית. \"רגע, אבל איך יהיה לבעלה כסף לשלם על כל זה?\" העלתה נקודה סותרת, \"אולי הם גרושים.\" צפה הרחק יותר עם מחשבותיה, \"אולי הוא עשיר. אם כך היא וודאי אישה עם אומץ שלא אכפת לה מהכסף.\" כמעט ציירה לעצמה את הפרופיל של האישה כששוב נאלצה לבטל, \"אבל אם כך, איך אישה הקשובה לעצמה ולצרכיה, האינסטינקטים שלה יכלו כל כך לטעות לגבי מישהו שירצח אותה בסוף?\"
שחפים עוד היו בשמים אבל היא כלל לא ראתה אותם בזמן שדברה למרות הסתכלה בדיוק לאותו כיוון.
\"זה כנראה סיפור של בעל קנאי. אבל אז… מדוע שירה בה מאחור? אולי הוא גם שוטר בנוסף לכל וביים את הזירה, מה שמסביר את הגלוק.\"
היא קמה. הוא הביט בה כאילו עשתה משהו מעט לא במקום.
\"אני הולכת לתת את הפרטים האלה לטריי, הוא ידע מה לעשות עם זה ולמי להודיע לחפש. חוץ מזה, מנישואים כמעט תמיד יש ילד, אני בטוחה שמישהו יחפש אותה בכל מצב. אם לא הילד אז האהוב. אם לא אהוב אז הבעל. או אולי בעל לשעבר?…\" סתתה בטעות מהנושא מעט, \"בכל אופן- \" חזרה מסלול של הנקודה שניסתה להעביר, \"מי שלא רצח אותה יבוא לברר. בטוח יש לה גם חברה טובה. לכולם כמעט יש. או אפילו מכר מהעבודה שאכפת לך ממנו. אני משוכנעת שהרצח יפטר בקרוב כשמישהו יפנה ויהיה לנו מעט יותר מידע על החיים הפרטיים שלה.\" הסבירה לו ולעצמה תוהה בשמץ האכזבה בקולה.
הוא הנהן קלות כאילו ידע עד כמה הצטרכה לאישור ואז החלה ללכת. ראשה לא עלה לשמים בזמן שהלכה אל עבר טריי, בחליפתו הכחולה מחזיק כוס קפה וצועק אל עבר כמה אנשים סתמיים שהתעסקו עם הסליל שמסמן את זירת הרצח, ולכן לא יהיה לה זמן בכלל להיזכר בשחפים שמעל ראשה.


תגובות (2)

במילה אחת : שרלוק
במילים אחרות : יפייפה. מדהים. ויצירתי אני אהבתי את הרעיונות ואני גם מתחבר לדמויות
Go olive!!!

10/11/2014 15:56

    יהההה יאי! (: אני לגמרררייי מחכה לשמוע מה תחשוב על הסוף, הסוף נורא מפתיע!!!

    10/11/2014 18:38
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך