חנהל'ה ושמלת השבת – פרק 2

04/10/2018 461 צפיות אין תגובות

בפרק הקודם קראנו שחנהל'ה נתפסה על ידי ילד בשם מיקי, והיא נורא פוחדת ולא יודעת מה לעשות, ולבסוף התעלפה.
מה יהיה? בואו ניגש לפרק!
________________________________________
כעבור שבוע, חנהל'ה התעוררה מההתעלפות וגילתה שהיא לבד, אז היא ניצלה את הרגע הזה כדי לברוח ולנקום במיקי (הילד שחטף אותה).
לאחר 5 דקות היא התעייפה כי עשתה מאמץ רב והבינה שזה בלתי אפשרי.
ופתאום, הגיע מיקי, וראה את חנהל'ה עייפה ומותשת, וניצל את הרגע הזה כדי להתעלל בה, זאת אומרת לשחק איתה כאילו היא בובה.
מיקי הרביץ לה, ירק עליה ולקינוח דפק את הראש שלה בקיר, כי היה בטוח שהיא לא תנקום בו ולא תחזיר לו על כל מעשיהו.
אבל הוא לא ידע שחנהל'ה היא אישה חכמה שתעשה לו אמבוש מאחורי גבו.
הגיע הלילה, מיקי הלך לישון וחנהל'ה לא.
היא חשבה שעה ועוד שעה ועוד שעה עד שהיא הגיעה לנקמה המתוקה.
הגיע הבוקר, מיקי התעורר משנתו וראה שחנהל'ה ישנה, אבל בעצם היא עשתה את עצמה ישנה.
הוא הלך לבית ספר בדילוגים ובשירה משמחה שחנהל'ה "מעולפת".
לאחר דקה, אמא של מיקי באה לחדרו במטרה לסדר את מיטתו, אבל פתאום ראתה אישה פצפונת ישנה בתוך צנצנת.
היא לא ידעה מה לעשות. היא חשבה שמדובר בבובה בתור מתיחה, אך לא עלה לה המחשבה שהיא אישה אמיתית ישנה לה בתוך צנצנת.
אז היא לבסוף זרקה אותה לפח עם כל שאר הזבל המסריח שהתאסף בחדרו של מיקי.
לאחר 10 דקות חנהל'ה "התעוררה", וגילתה שהיא בתוך שקית זבל והרגישה מן טלטולים חזקים שזה היה משאית הזבל.
"למה? למה זה קורה לי? למה החיים מתאכזרים אליי כל כך", היא אמרה והתחילה לבכות.
פתאום חנהל'ה שמעה איש אחד אומר משהו:
"תן לי סכין חד בבקשה".
חנהל'ה מיד נבהלה וחשבה שהוא עומד לפגוע בה, אך הוא בסך הכל חתך את החוט שהפריע לזריקת הזבל.
אבל לחנהל'ה זה לא היה מזל, אלא סיוט גדול שמתמשך ומתמשך הלאה.
היא איבדה תקווה וחלמה על הימים האלה שיהיה לה כבר סוף סוף שמלת שבת שתוכל לעשות איתה קידוש וכמובן שהיא גם חלמה שהיא לא תהיה מסריחה כל כך.
היא התחילה לבכות שוב, ואמרה: "אני מתגעגעת לחדר של מיקי, ולמזגן הקריר והקצת חמים שהנעים לי את הגב, וגם קצת לזה שהייתי יכולה לישון ולנוח בתוך צנצנת ולא לעשות כלום עד שמיקי היה מתעלל בי, אבל כל זה כבר לא יכול לקרות כי…"
את המילה האחרונה היא פרצה בבכי ואמרה בצעקות: "הושלכתי לזבל"!

ובואו נעבור אל ביתו של מיקי.

מיקי חזר מבית ספרו וראה בחדרו צנצנת ריקה ללא שום אישה פצפונת, וקרא בדחיפות לאימו.
"איפה חנהל'ה"?, צעק מיקי בצעקות חזקות ומחרישות אוזניים לאימו.
"מי זו חנהל'ה"? ענתה לו אימו בנעימות, וחשבה שזו חברה שלו.
מיקי מיד השתיק אותה ואמר שחנהל'ה זו לא חברה שלו אלא אישה פצ…, הוא לא יכל לומר את המילה אבל הוא השתמש במה שאימו אמרה, שחנהל'ה זו חברה שלו והוא מאוד מתגעגע אליה ומיד הסתיר את הצנצנת כדי שאימו לא תחשוד.
"אתה מסתיר ממני משהו"?, אימו שאלה בחשאיות.
"מה פתאום", ענה לה מיקי וברח והתחיל במבצע חיפוש אחרי חנהל'ה.
אך לפני שהוא התחיל האימא אמרה לו משהו שעשתה בטעות.
"זרקתי משהו בתוך צנצנת לפח", היא אמרה.
"איפה זה"? שאל מיקי במהירות.
אימו ענתה לו שזה כבר מזמן בתוך הפח שברחוב ועכשיו במזבלה.
מיקי עזב הכל ורץ למזבלה.
"תחזור מהר", אימו אמרה, אבל מיקי כבר היה הרחק הרחק.
_____________________________________________

מה יהיה? האם מיקי ימצא את חנהל'ה? האם יהיה לחנהל'ה שמלת שבת? כל זאת ועוד נדע בפרקים הבאים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך