חנהל'ה ושמלת השבת – פרק 3

22/10/2018 427 צפיות אין תגובות

בפרקים הקודמים קראנו על מיקי שחטף את חנהל'ה ושם אותה בתוך צנצנת והיא החליטה שהיא רוצה להתנקם בו אך לא הצליחה מכיוון שהיא נזרקה לתוך הזבל וכרגע היא במזבלה ומיקי רץ לכיוונה…
_______________________________________________

לאחר כמעט 5 שעות, מיקי סוף סוף הגיע למזבלה כשהוא נוטף מים (זיעה) והרגליים שלו כאבו והוא רצה לנוח, אבל הוא דאג לחנהל'ה והחליט שהוא לא מוותר ומוצא אותה.
כעבור 10 דקות מיקי מצא את חנהל'ה (שהייתה מעולפת) וקרא לאימו וכולם נסעו והגיעו הביתה בשלום, אבל סיפורינו עוד לא נגמר!
כאשר מיקי הגיע לחדרו, הוא העיר את חנהל'ה בכך שהוא שפך עליה מים קפואים והיא התעוררה.
"חנהל'ה"? הוא ניסה לדבר אליה אך היא לא הגיבה, אבל פקחה חצי עין.
"חנהל'ה? אני מאוד מאוד מצטער על כל מה שעשיתי לך! תביני: אני בבית ספר לא הייתי מקובל חברתית ובכלל הייתי ילד בלי אף חבר. אז חיפשתי לי חברה ופתאום מצאתי אותך על הנעל שלי, אז החלטתי שאני לוקח אותך בתוך צנצנת והקטע עם המכות היה כי אני מאוד כעסתי על העולם והוצאתי את כל העצבים שהיו לי עלייך, אבל זה בכלל לא מצדיק את זה. אז אני כל כך אבל כל כך מצטער על הכל ואני בסך הכל רוצה"…,
את המשפט האחרון הוא פרץ בבכי: "שתדברי איתי ונשכח את הכל ונתחיל דף חדש".
חנהל'ה הקשיבה למה שהוא אמר והתחילה לבכות ודמעות הרטיבו את חולצתה והיא אמרה: "מיקי! תמיד חשבתי שכך אתה מרגיש והמחשבה שחשבתי הייתה נכונה ואני גם רוצה לספר לך משהו: גם אני לא הייתי מקובלת. החיים שלי לא היו תותים. תמיד הייתי רבה עם החרקים על פירורי אוכל ונחש מה: הם ניצחו.
אבל חלומי הגדול שתמיד הייתי רוצה שיהיה לי, זה שמלת שבת לבנה ונקייה, אבל לצערי זה לא יוכל להתגשם כי אני קטנה מדי בשביל שמלות כאלה, ואני.. אני.. אני..", את המשפט הבא היא פרצה בבכי.
"אני רוצה להיות כמו כולם"!
מיקי שמע את כל מה שהיא אמרה ודמעות חנקו את גרונו והוא קרא מיד לאימו.
כאשר אימו הגיעה הוא הציג לה את חנהל'ה ואז התחילו הבעיות.
"עכבר! יש לנו עכבר בבית! סלקו אותו מיד, תרססו אותו, תעיפו אותו לקיבי…"
מיקי סתם לחנהל'ה את אוזניה מהמילה הלא נעימה שאימו אמרה והוא אמר:
"אמא? שימי בבקשה את משקפייך"!
אימו שמה את משקפיה וראתה אישה פצפונת (שחשבה שזה בובה) ומיד שאלה אם היא חברה שלו.
מיקי התחיל לגמגם ולאחר כמה דקות אמר לה שכן, היא חברה שלו.
מיקי סיפר לאימו את כל מה שחנהל'ה אמרה לו וכפי שקרה למיקי, גם לאימו דמעות חנקו את גרוניה.
מיקי גם סיפר לה שחנהל'ה מאוד מאוד רוצה שמלת שבת לבנה ונקייה ושלצערה זה לא יכול להתגשם.
אימו אמרה זה כן יכול להתגשם ומיד מדדה את מידותיה של חנהל'ה.
"מה באמת? באמת תהיה לי שמלת שבת?" שאלה חנהל'ה בהתלהבות.
ואימו של מיקי ענתה לה שכן ומיד רצה להכין את השמלה.
"תודה אמא!", ענה מיקי ונישק אותה בלחי.
__________________________________________________

וואו! ראיתם מה קרה? חנהל'ה עומדת לקבל את שמלת השבת שכל כך רצתה, למיקי יש חברה, ואימו של מיקי פוחדת מעכברים (קצת טיפשי, נכון?)
מה אתם חושבים שיכול לקרות בהמשך? חכו לפרקים הבאים. אולי הם יהיו טובים, ואולי הם יהיו רעים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך