MiPi17
מקווה שיצא מעניין.
תגיבו מה דעתכם על הסיפור, מה לשפר ומה לשנות.
5+ תגובות אני ממשיכה את הסיפור

חרדים לגורלם | פרולוג

MiPi17 28/05/2013 1049 צפיות 4 תגובות
מקווה שיצא מעניין.
תגיבו מה דעתכם על הסיפור, מה לשפר ומה לשנות.
5+ תגובות אני ממשיכה את הסיפור

פאב המייקס פלייס, תל אביב
22:14
—————————————-
השעה הייתה מאוחרת והפאב המעושן המה אנשים צעירים שבאו לנקות את הראש.
קבוצת בחורות יפות מראה ישבו סביב שני שולחנות עמוסים שתייה חריפה. אותן הבחורות היו בעלות מראה של תל אביביות טיפוסיות, חלקן לבושות בג׳ינסים ממותגים הצמודים לרגליהן הדקיקות וחלקן לבושות בשמלמלות בעלות מפתח צוואר עמוק החושף חזה מנותח ומלאכותי להפליא.
הוא ישב שם על הבר הארוך, לגופו גופייה אפורה וצמודה המדגישה את חזו השרירי, ידיו היו שריריות גם כן ועל זרועו הימנית התנוסס קעקוע של נחש המלופף סביב חרב חדה.
הברמן ניגש אליו בחביבות ושאל אותו אם למזוג לו משהו לשתות, הוא נענע בראשו לשלילה וסידר את המשקפיים בעלות המסגרת השחורה-העבה על חוטמו הסולד. לפתע, הוא הרגיש יד חמימה ועדינה מלטפת את כתפו החשופה, הוא ראה אותה, היא היתה אחת הבנות שישבו סביב אחד השולחנות. לרגליה הדקיקות, אך חטובות, ג׳ינס בהיר ומשופשף והיא לבשה גופיה דקיקה לבנה. היא חייכה לעברו מבט ביישני וקרצה לעבר הברמן ״שני טקילה בבקשה״.
שיערה הבלונדיני המתולתל היה מונח על כתפייה בשלמות ועינייה החומות כאילו לחשו סוד.
״היי מה את עושה פה?״ שאל בקול מופתע אך מנוכר
״מנסה לשכוח אותך, אבל כמו שאתה רואה אני לא ממש מצליחה״
״בבקשה תלכי״ אמר ולגם מהטקילה שהגיש לו הברמן זה עתה ״אל תעשי את זה קשה יותר״ אמר בקול חצי מתייסר וחצי מתענג על המשקה שבלע הרגע.
דמעות ברחו מעייניה היפות והיא ציוותה על הברמן למזוג לה עוד, והיא בלעה שלוש כוסיות נוספות. לפתע ראשה צנח והתמוטט על הבר, ועינייה היפות נעצמו. לא היתה לו ברירה אלא לקחת אותה לביתו עד שתתאושש מהאהנגאובר שתקף אותה, ״שתית יותר מדי״ מלמל לעצמו.
״אנו נאלצים לקטוע את שידורינו ולעבור למבזק החדשות״ בקע קולו של מנחה תכנית הלילה מהטלויזיה בפאב. דמותו של מנחה תכנית הבידור הלילית התחלף בדמותה של שדרנית החדשות שעטתה על פניה ארשת רצינית ולכדה את מבטיהם של יושבי הפאב ״מהומות והתפרעויות חריפות פרצו זה עתה בירושלים בין קבוצת חרדים קיצונית לכוחות הבטחון…״ קראה מתוך קובץ דפים שהיה בידה.
הוא האזין לשדרנית בחצי אוזן בעודו עושה את דרכו אל מחוץ לפאב כשהוא גורר את גופה הקטן השמוט על כתפיו החסונות, מגע ידיה החמות העביר בו צמרמורת, הוא הניח אותה בזהירות במושב האחורי של רכבו והתיישב בכסא המיועד לנהג ונסע משם.


תגובות (4)

ממש אהבתי , נשמע התחלה של סיפור מעניין , תמשיכי !!

28/05/2013 11:19

תמשיכיייי

28/05/2013 12:33

על מה הסיפור? על מפורסמים או רעיון שלך?

28/05/2013 12:44

רעיון שלי, ולא על מפורסמים.

28/05/2013 14:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך