חרש
אני מקווה שאתם אהבתם את הפרק ניסיון הזה....

חשבתי להתחיל לעשות סיפור בהמשכים אז תקראו את הפרק הזה ותגיבו איך זה… הבחור האבוד! פרק ניסיון

חרש 17/05/2013 756 צפיות 10 תגובות
אני מקווה שאתם אהבתם את הפרק ניסיון הזה....

הוא נכנס לו לכיתה מפוחד. הוא התיישב במקום החדש שלו והסתכל על איך שכל הכיתה מסתכלת על הילד החדש והקטן הזה שבא והצטרף אליהם לכיתה. הוא שואל את עצמו האם הם שמעו כבר סיפורים עליו האם הם יודעים משהו עליו?
ניר כהן הוא ילד מאומץ שעבר משפחות אומנה כבר למשך כמה שנים והוא כל הזמן עובר משפחה והסיבה לכך היא שהוא לא מדבר הרבה. קשה לו לדבר עם אנשים הוא רק מדמיין זה הכוח שלו לדמיין. הוא אומר לעצמו תמיד שאם יקרה שאנשים צוחקים עליו הוא פשוט יתחיל לדמיין. ניר נולד יחיד לאמא שאחרי שהולידה אותו היא נתנה אותו לעובדת סוציאלית שתטפל בילד. הוא ביישן מפני שאין שאף אחד לא רצה לדבר איתו על החיים שלו. הוא הבטיח לעצמו שברגע שמישהו יתחיל לדבר איתו על הרגשות שלו הוא ידבר איתו.
ניר יושב שם מפוחד והתחיל לדמיין איך הוא צוחק עם כולם מבדיחה של המורה שאמר משהו על אנשים בלי מוח. וכך הוא נרגע אחרי כמה דקות. המורה בא ואמר לכיתה זה ניר והוא מעכשיו יילמד איתנו בכיתה. ניר כבר בן 16 והוא בכיתה י אבל בגלל החוסר שלו בחומר לימוד הוא יילמד איתנו בכיתה ט׳2.
כיתה ט׳2 היא כיתה נורמלית בבית ספר על שם הרצל. בכל שיכבה יש 3 כיתות. מ-ז עד יב. וגם יש כיתת עולים שאף אחד לא מבין אותם וזה לא בגלל שהם אתיופים זה בגלל שהם לא מדברים עם אף אחד בבית ספר.
ניר פתח את החומר לימוד וראה איך הבנים והבנות בכיתה מסתכלים עליו. הוא ראה איך הם בוחנים כל קטע בגוף שלו ואולי גם איך האופי שלו יראה. הוא חשב שעדיף שיבחנו אותו ולא ינסו להרביץ לו כמו בבית ספר הקודם.
השיעור נגמר ולא עבר דקה וכולם התנפלו על ניר בשאלות של מאיפה הוא בא וכל זה. ניר מפחד שוב דמיין וחיכה עד שהשאלה האחרונה תגיע. השאלה שאם היא תגיע הוא יתחיל להשתגע על כולם. אתה דפוק או פשוט באמת חסר לך חומר לימוד? אבל הפעם ניר הפתיע את עצמו ולא השתגע מזה. הוא כבר רגיל פתאום לשאלה הזאת. הוא ענה שהוא ילד נורמלי כמו כולם אבל אין לו את כל החומר לימוד והוא רק צריך להשלים אותם ואז יוכל להתחיל את הבגרויות. הילדים הבינו שזהו צריך לתת לו לנשום וניר יצא החוץ. כדי לראות את הבית ספר החדש שלו. זה בדיוק כמו שהוא חשב. יש חבורות כאלה של אנשים האלה שהם מגניבים והאלה שהן סנוביות עם האף בשמיים.
אבל ניר גם ראה דבר אחר. הוא קלט בצד ילדה בלי אף אחד לידה עוצמת עיניים ומרגיעה את עצמה בנשימות. ניר ראה שהיא בוכה ויש לה מין חבורה כחולה על היד.


תגובות (10)

זה נשמע סיפור ממש ממש מעניין!!!
תמשיכיייייייייי!!!

17/05/2013 02:44

תודה ואני בן דרך אגב

17/05/2013 03:12

גדעון תמשיייייייייייייך חחח איזה חופרת אני
מאוד אהבתי את הכתיבה ואת הסיפור
מחכה להמשך…
אוהבת שרית
ושבת שלום

17/05/2013 03:43

זה ממש ממש ממש מעניין !
תמשייך ! ואני ממליצה לכתוב ככה: ״___״ אמר ניר ״_____״ אמר הילד.
סתם דוגמא. התכוונתי שתכתוב עם מרכאות, זה ממש יוסיף לסיפור D:
מחכה להמשך…

17/05/2013 03:51

חחחחחח סיפור ממש יפה, אבל מי זו הילדה הזו שיש לה חבורה כחולה על היד?
וואיייי אתה חייב להמשיך את זה, וכדאי לך להבהיר שאתה בן כדי שלא יטעו ככה שוב פעם… ><
היומניסטית ^_^
נ.ב. אשמח אם תקרא את הסיפורים שלי ותגיב עליהם, אתה נשמע כותב ממש מוכשר :-)

17/05/2013 03:53

מקווה לראות המשך בקרוב
אתה כותב ממש יפה!

17/05/2013 03:59

וואו תודה!! אני ימשיך ותודה על העצות… זה ממש עודד אותי…

17/05/2013 05:07

תמשילךךךך

17/05/2013 07:53

תמשיך (-: אתה ממש מוכשר.

17/05/2013 08:34

אז ת'אמת קראתי את זה עוד כשהעלת…
פשוט לא היה לי זמן לגמור אז אני משלימה פרקים עכשיו..
אהבתי :)

20/05/2013 09:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך