TopazAbra
לאדעת למה , אבל אני ממש אהבתי לכתוב את הפרק הזה .. !
מקווה שגם אתן תהנו לקרוא אותו . (:
pease&love

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 4

TopazAbra 16/06/2011 930 צפיות 5 תגובות
לאדעת למה , אבל אני ממש אהבתי לכתוב את הפרק הזה .. !
מקווה שגם אתן תהנו לקרוא אותו . (:
pease&love

פרק 4 :
'אני לא מאמינה שאני פוגשת אותך שובפעם , לא חשבתי שניפגש עוד לעולם ! ' אמרתי לו .
'גמאני חשבתי ככה אבל אפעם לא הפסקתי לקוות . מאז הפגישה הראשונה והאחרונה שהייתה לנו לא הפסקתי לחשוב עלייך , לחשוב מה את עושה , ומה עובר עלייך . אני פשוט … התאהבתי בך ' הוא ענה לי .
'הוו דניאל , גמאני בדיוק ככה . לא הפסקתי לחשוב עלייך ולו לשנייה אחת ! ' , התקרבנו אחד לשנייה .
'מתוקה שלי ? ' הוא אמר לי , 'כן ? ' עניתי לו .
'מתוקה שלי ? מתוקה שלי ? ' השאלה המשיכה להדהד במוחי והקול של דניאל התחיל להשתנות עד שהוא נהפך לקול של אבא .
'מתוקה ? קומי הגענו ' הוא אמר וקפצתי מהמקום והמשקפי שמש נפלו לי מהפנים .
'יואו אבא הבהלת אותי ! ' אמרתי לו תוך כדי שהרמתי את המשקפי שמש שלי והתחלתי להתפקע מצחוק .
'חחחחח סליחה מותק , יאללה בואי ניכנס הבייתה ' הוא אמר .
יצאנו מהאוטו ואבא הוציא את המזוודה שלי והתחיל להתקדם לכיוון הבית .
עצרתי במקום לפני השביל גישה לבית והסתכלתי עליו ( על הבית  ) , הוא לא השתנה מהפעם האחרונה שהייתי פה .
וילה כזאתי , שתי קומות , משו מדהים !
חייכתי לעצמי והתקדמתי לכניסה לבית , נכנסתי לבית וסגרתי את הדלת ובדיוק אבא ירד מלמעלה .
'טוב מותק שמתי את המזוודה שלך בחדר שלך , את זוכרת איפה הוא נכון ? ' הנהנתי לחיובי והוא המשיך לומר ' מעולה , לכי להתקלח ואני יכין לנו משו טעים לאכול (: ' .
'טוב אבא , ותשתדל שזה יצא אכיל ! ' אמרתי לו תוך כדי שאני עולה במדרגות לכיוון החדר שלי .
' רק שתדעי שאני ממש השתפרתי בבישול ! ' הוא צעק לי חזרה ושנינו צחקנו , כמה שהתגעגעתי אליו .
'וואו ! '
הוא עשה שינויים בחדר שלי ! פעם הקירות היו כחול מוזר כזה שתמיד התלוננתי עליהם ..
אבל עכשיו ? חדר מזובר ורוד אפור !!! יהה בייבי (:
הוא הכניס לשם מיטה זוגית בצבע קרם , וליד שידה מזכוכית ששם היה שעון לבן ותמונה שלי ושל אבא , התמונה האהובה עלי של שנינו ! אני קטנה בת חמש או שש ושנינו מוציעים לשון ועושים שרירים .
הארון בגדים היה מעץ ובתוכו היו כל מיני בגדים , חלק ישנים וחלק חדשים , הרוב חדשים .
והייתה כוננית מזכוכית שחוברה לקיר שבה היו הספרים שלי ועלייה עוד כל מיני תמונות שלי ושל חברות שלי .
והרצפה רוצפה מחדש בצבע קרם והיה עלייה שטיח אפור .
ובמקלחת הפרטית שלי אבא הוציא את האמבטייה ושם שם דוש שמסביבו יש קיר ודלת זכוכית , ומול זה יש מראה ענקית שמכסה את כל הקיר ממול , ומתחת למראה יש כזאת שידה גדולה כזאתי שעלייה היו כל מיני מוצרי טיפוח ואיפור חדשים לגמרי .
גאד ! זה הולך להיות החדר שלי למשך חודשיים !!
'אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע ' צרחתי כלכך חזקקקק !
שמעתי את אבא רץ במדרגות כמו מטורף ומגיע מתנשפף לחדר שלי ' ה–הכל ב–בסדר ?' הוא אמר .
ציחקקתי ורצתי לחבק אותו ' תודה אבוששש זה החדר הכי מושלם אבבררר ! אתה האבא הכי מדהים בעולם ! (: ' אמרתי לו .
'חחח אני שמח שאהבת , סיוון עזרה לי בזה , בבגדים , בעיצוב .. היא ידעה בדיוק מה את אוהבת ' , 'אז תגיד לסיוון שאני מתה על זה ! ' עניתי לו .
אז מי זאת סיוון אתם שואלים ? סיוון היא חברה ממש טובה של אבא שלי , והאמתי ? אם יהיה בינהם קטע אני יהיה הכי מאושרת בעולם ! אני מתה על סיוון , אני והיא ממש מחוברות והיא ואבא ממש מתאימים , לא כמו החבר הטמבל של אמא , סתום אידיוט כזה .
'שלוווווםםם , מישו בבית ? ' שמעתי קול מלמטה .
'את יכולה להגיד לה בעצמך ' אבא אמר כולו מחוייך .
'סיוווננננייייייייי !!! ' צרחתי תוך כדי ריצה למטה , ' סטפפפפפ ! ' (סטפ – כינוי של סטפני ) היא צחקה וחיבקה אותי חזק .
'אומיגאאד את מלככהה ! החדר פשוט מושללםםם ! ' אמרתי לה תוך כדי שחנקתי אותה מחיבוק (:
' חחחח אני שמחה שאהבת יפה שלי ' היא ענתה לי .
'טוב אז אני רצה להתקלח ואז אני באה ונתעדכן וזה .. ' אמרתי לה , 'ואבא אני מריחה משו שרוף , אני ממליצה לסיוון לעזור לך לבשל ' אמרתי לו תוך כדי שאני עולה במדרגות .
'הולי שיט , הפנקייקים ! ' שמעתי אותו אומר ורץ אליהם , ' בוא תביא לי , לך תסדר את השולחן . ' שמעתי אותה אומרת לו וצוחקת .
סידרתי את המזוודה שלי בתוך הארון , ועל השידות , לקחתי מכנסי שאנטי כאלה גדולות שחורות וגופייה תכלת .
( אהה כן , סטפני נראת ככה : שיער שטני חלק חלק .. פעם הוא הייה ארוך כזה אבל אז היא קיצרה אותו עד שהוא הגיע לה לחזה , מלאה במקומות הנכונים ועיניים תכלת ירוק )
ניכנסתי למקלחת והנחתי את הבגדים על השידה והפעלתי את המים .
שמתי את הבגדים המלוכלכים בסל הכביסה , פירקתי את הצמה וניכנסתי להתקלח .
' איך אני התאהבתי בו בפחות משלוש שעות ? זה לא הגיוני ! כבר אני חולמת עליו ?
אפילו על ג'סטין ביבר חלמתי שבועיים אחרי שהתחלתי להעריץ אותו . '
עצמתי עיניים תחת המים הזורמים וחשבתי . פשוט .. חשבתי .


תגובות (5)

וואיייי את כותבת ממש יפה!
תמשיכי :)

17/06/2011 12:41

תמשיכי ! (:

17/06/2011 15:18

תמשיכיי!! :)

17/06/2011 16:33

את כותבת מדהיים !
תמשייכיי !

18/06/2011 17:10

טופזוווווווווווווווווווווווש זה מווושלם ! אין אין עלייך בעולם פשוט יש לך כישרון (: מתגעגעת ואוהבת המון המוווווווון ! ♥

18/06/2011 23:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך