TopazAbra
זה גם פרק קצת משעמם , אבל הסוף שלו חמוד כזה ..
הוא גם יצא לי ממש ארוך (:
תצפו להמשך בקרוב !
pease&love

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 5

TopazAbra 19/06/2011 954 צפיות 7 תגובות
זה גם פרק קצת משעמם , אבל הסוף שלו חמוד כזה ..
הוא גם יצא לי ממש ארוך (:
תצפו להמשך בקרוב !
pease&love

פרק 5 :
קמתי בבוקר מהצלצול המפגר של הטלפון שלי .. אוףף למה שחכתי להחליף צלצול ?!
'הלו ? ' אמרתי בקול צרוד של הבוקר .
'סיייססטטטטררר , מה שמעתי שאת שובפעם בלונדון ? ' שמעתי את קולה של בריטני .
בריטני היא חברה טובה שלי שהכרתי כאן באחת מהמעט פעמים שהייתי פה תוך כדי טיול בשכונה יש בה איזה צד מעצבן כזה , חופרת .. אבל חיים שלי הילדה הזאתי .
'חחחח אכן כן ' עניתי לה אחרי שיעול שהרג את הצרידות שלי .
'היתגעגעתתי אליך ! אין אנחנו חייבות להתראות היום ! ' היא אמרה לי , 'ברוררר , היום בשתיים בקניון , ? ' שאלתי אותה .
'ברווררר , רק שתדעי שאני מתה כבר להכיר לך את חברות שלי כי את פה כמה זמן ? ' , 'חודשיים ' עניתי לה .
'יאווו חודשיים ? אז קיצר אני מתה להכיר לך את חברים שלי כי את בטח תשתעממי איתי חודשיים ביחד אז שתהיה לך חברה חדשה כזאתי ' היא אמרה וציחקקה .
'חחחח טוב סתומי , נתראה ב4 ? ' אמרתי לה , ' בארבע ' היא אמרה וניתקנו שתינו .
קמתי לשתוף פנים , ציחצחתי שיניים , סירקתי את השיער וירדתי למטה .
'בוקר טוב אבוש ' אמרתי לו בזמן שהוא שפך מהקומקום את הקפה שלו ונתתי לו נשיקה על הלחי .
'בוקר טובה מתוקה שלי , איך ישנת ? ' הוא שאל .
'ישנתי מעולה , זה כיף לחזור לחדר הזה פה , ולבית הזה בכללי ' , 'אני שמח שאת שמחה ' הוא אמר לי .
'למזוג לך קפה ? ' הוא אמר תוך כדי שהוא שם את הספל קפה שלו על השולחן והסתכל עליי .
'מממ כן אני אשמח , תודה (: ' אמרתי לו מחוייכת וישבתי על יד השולחן .
'אז מה ? יש תוכניות להיום ? ' הוא שאל תוך כדי שהוא מזג לי קפה והגיש לי אותו .
'תודה , וכן .. אני נפגשת עם בריטני ' אמרתי לו ולקחתי שלוק מהקפה
'אה באמת ? ' , 'כן , אנחנו נפגשות בקניון ב2 ' אמרתי לו .
'אהה מעולה , ככה לא תהיי בודדה במשך שעות היום כי אני הולך לעבודה בדיוק .. ' הוא הסתכל על השעון שעל היד שלו והמשיך לומר ' עכשיו .. שיהיה לך יום נפלא מתוקה , נדבר בערב . ' הוא נתן לי נשיקה על המצח , שם לי 150 דולר ביד , שם את הספל שלו במדיח והלך .
סיימתי לשתות את הקפה שלי , שמתי במדיח ועליתי למעלה .
נזכרתי שאני צריכה לדבר עם החברה הכי טובה שלי ממנצ'סטר ( המקום שאני גרה .. זה באנגליה .. כןכן יש לי מבטא אנגלי , הכי סקסססי ) .
הוצאתי את הלפטופ האפור שלי , התחברתי לסקייפ והתקשרתי אלייה .
'סטטטטטפפפפייייי ' היא צעקה כשהיא אישרה את השיחה .
'קייייטטטטטטטטט ' צעקתי לה בחזרה (:
'מקורה יפה שלי ? ' היא שאלה אחרי שהיא עשתה את עצמה נרגעת ועושה תנועות של יוגה .
'הכול מעולללה ! ' עניתי לי .
'איך עברה הטיסה ? ' היא שאלה .
התחלתי לספר לה על דניאל , ועל זה שחלמתי עליו , ועל זה שניראלי שהתאהבתי בו , ואיך הוא נראה , ועל האופי שלו וכו' . אהה כן . ועל הנשיקה .
'אווומייייפאאקקייינננגגגאאדדד ! שביונסה הקדושה תיקח אותי עכשיו ! ' היא צרחה לי .
כןכן היא מעריצה ענקית של ביונסה , והאמתי שגמאני .
צחקתי והיא המשיכה לומר ' לא לקחת טלפון ? מייל ? כתובת דואר ? פייסבוק ? מספר רכב ? מספר גמל ? כלוווםםםם ?! :O ' היא צרחה עלי .
'לא . אמרתי לו שלדעתי זאת הייתה טעות , והוא אמר לי שגם הוא חושב , אבל שנינו , ככה לפחות הרגשתי , לא באמת חשבנו שזה טעות . ' עניתי לה .
'את פשוט מפגרת .. זה מה שאת ! ' היא אמרה לי וציחקקה .
'כןכן , אני יודעת .. את לא צריכה לגרום לי ריגשות אשמה ' אמרתי לה כולי מבואסת .
'אבל אל תדאגי פשושה , אם הגורל ירצה הוא יפגיש אתכם שוב .. ' היא אמרה לי כדי לנסות לעודד אותי , היא הצליחה .. אבל קצת .
'אוףףףף מה אני יעשה בלעדייך חודשיים ?! ' היא אמרה לי עצובה כזאתי .
'עזבי מה את תעשי בלעדיי .. מה אני יעשה בלעדייך ! ' אמרתי לה וציחקקנו .
'את תכירי חתיכים חדשים ואני יתקע עם החתיכים הקבועים שלנו .. :/ ' היא אמרה לי וצחקנו שתינו .
'טוב בובה אני חייבת לזוז אמא קוראת לי . ' היא אמרה .
'סבבה , ותשמרי על קשר אהובהה ! ' אמרתי לה , נופפנו לשלום וניתקנו את השיחה .
ניכנסתי לטוויטר ורשמתי :' Its good 2 b back home with dad ! #MISSHOME' וככה גם רשמתי בפייסבוק .
הלכתי להתקלח , לבשתי מכנס ג'ינס קצר ( לא גבוה ) וחולצת עטלף בצבע טורקיז , הסתרקתי , עשיתי מחליק רק בפוני כי השיער שלי חלק , שמתי איילינר מסקרה סומק עיפרון וצללית בצבע תכלת , ונעלי בובה אפורות .
לקחתי ארנק , פלאפון ומסטיק ויצאתי החוצה .
התקשרתי לבריטני ' היי בריט , אני בדרך לקניון עוד 10 דקות אני שם ' אמרת לה .
'טוב בובה אני בדיוק יוצאת ככה שנגיע בערך באותו הזמן .. ' היא אמרה .
'יאללה ביוש ' אמרתי לה וניתקתי .
בדרך לקניון ראיתי מלא חתיכים משחקים כדורסל .
'סטטטטפפפפפפפ ! ' שמעתי קול שהוציא אותי מהמחשבו על החתיכים המזיעים בלי החולצה .
'ברררייייטטטטטט ! ' צעקתי בחזרה שקלטתי אותה .
רצנו אחת לשנייה והתחבקנו .
'יאאווו מיליון שנה לא ראיתי אותך .. אומיגאד איזה מהממת את ! ' היא אמרה לי וסובבה אותי כזה עם היד .
'היית מתה ! בחיים אני לא אוכל לעבור את היופי שלך ! ' אמרתי לה ושתינו צחקנו והתחבקנו שובפעם .
ואז קלטתי אחד מהחתיכים מנגב את הזיעה על הפנים שלו עם מגבת , בא לבריטני , מחבק אותה מאחורה ומנשק אותה .
'היי נסיכה , מי זאת ? ' הוא אמר לה .
'זאת סטפני , חברה שלי ממנצ'סטר .. אבא שלה גר פה . סטפני , זה ג'וני החבר שלי ' היא הסתכלה עלי וחייכה .
'היי ' הוא אמר , חייך אלי ולחץ לי את היד .
חייכתי אליו .
'ג'וני בוא ! צריך … ' עוד חתיך הגיע , יותר חתיך מג'וני , שיער שטני פוני ביבר כזה , עיניים ירוקות וריבועים .. וואחד ריבועים .
הוא עצר את המשפט באמצע והסתכל עלי והמשיך לומר ' אותך ' (בלשון נקבה , יעני בהתחלה הוא התכוון לזכר ואז הסתכל עלי והפך את המשפט לנקבה .
'עומרי , זאת סטפני .. סטפני זה עומרי ' בריטני אמרה .
'היי ' אמרתי לו וחייכתי .
'אממ , ה–ה–היי , אנ–ני עומ–מרי ' הוא אמר .. גאד איזה קול סקסי יש לו .
' כן עומרי היא אמרה לה כבר שאתה עומ–מרי ' ג'וני אמר לו וצחק .
הוא נתן לו כזה טפיחה על השכם של הבנים כזה ולחש לו ' צא מזה ' .
עומרי כזה התנער וחייך חיוך מדהים .


תגובות (7)

תמשיכי ! (:

19/06/2011 17:34

מהממם כמו תמיד:)
תמשיכייייי

19/06/2011 17:59

תמשיכי!!

19/06/2011 18:24

מדהים!!!
תמשיכי! ^.^

19/06/2011 20:50

יאעאעאע תמשייכיי ! D:

19/06/2011 22:11

תמשכיי!!! :)

20/06/2011 07:25

בנות , התגובות שלכן באמת מחממות לי את הלב ! אבל לצערי אין לי הרבה זמן לכתוב כי יש לי מבחנים לבצפר החדש שאליו התקבלתי ..
אז אני נודרת שבכל זמן פנוי שיש לי אני אכתוב לכן !
אוהבת מלללא

21/06/2011 01:12
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך