TopazAbra
היי בנות , טוב אז תקשיבו ..
בשבוע הבא יש לי 3 מבחנים חשובים בבצפר החדש שאליו התקבלתי , אז לא יהיה לי את כל הזמן שבעולם לכתוב .
אבל אני מבטיחה לכן שאני יכתוב בזמן הפנוי שיהיה לי .
אז על הפרק , לפי דעתי זה גם פרק ארוך וגם פרק כיפי , מהפרקים שכיף לכתוב אותם .
אני מקווה שתהנו ממנו כמו שאני נהנתי .
לאב יו גירלס .
Peace&Love

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 6

TopazAbra 21/06/2011 920 צפיות 3 תגובות
היי בנות , טוב אז תקשיבו ..
בשבוע הבא יש לי 3 מבחנים חשובים בבצפר החדש שאליו התקבלתי , אז לא יהיה לי את כל הזמן שבעולם לכתוב .
אבל אני מבטיחה לכן שאני יכתוב בזמן הפנוי שיהיה לי .
אז על הפרק , לפי דעתי זה גם פרק ארוך וגם פרק כיפי , מהפרקים שכיף לכתוב אותם .
אני מקווה שתהנו ממנו כמו שאני נהנתי .
לאב יו גירלס .
Peace&Love

פרק 6 :
עומרי כזה התנער וחייך חיוך מדהים .
חשבתי לעצמי שאם לא היה את החיוך של דניאל , אז עומרי היה זוכה אצלי בתואר ' החיוך הנחשק של השנה ' .
אוחח אני חייבת להוציא מהראש הדפוק שלי את דניאל !
'אז , את זה שאת יפה כולנו הבנו .. תספרי קצת על עצמך ' עומרי אמר בזמן שהוא וג'וני לקחו את הדברים שלהם והתקדמנו ארבעתינו לכיוון הבית של עומרי כדי שהוא וג'וני יוכלו להתרענן לפני שנלך לקניון .
כןכן , בריט הציעה להם לבוא איתנו לקניון והאמתי ? שבכלל לא התנגדתי ;)
הסמקתי קצת , ' מממ אני ממנצ'סטר , ההורים שלי גרושים . אבא גר פה ואמא שם ' אמרתי .
'אהה מגניב , תמיד רציתי להיות במנצ'סטר .. ' הוא אמר והעביר את ידו בשיער שלו מה שגרם לי לתחושת צמרמורת .
ניכנסנו לבית של עומרי וישר קפצה עליו ילדונת קטנה כזאתי בערך בת 5.. מהממת !
'ליסה אני מזיע ! ' הוא אמר לילדונת תוך כדי שהוא הרים אותה וצחק .
הוא נתן לה נשיקה במצח ושאל ' ליסה , את זוכרת את בריטני ? ' , ליסה הנהנה קלות עומרי הוריד אותה לרצפה והחזיק לה את היד.
'זאתי ליסה אחותי הקטנה .. ליסה זאת סטפני ' הוא אמר לי .
'היי ליסה ' אמרתי לה , התקופפתי אליה וחייכתי 'בת כמה את ? ' שאלתי אותה .
'בת חמש ' היא אמרה בכל חמוד כזה .. חייכתי אליה והתרוממתי .
'את רוצה שאני את ובריטני נשחק עד שהבנים יסיימו להתארגן ? ' שאלתי אותה .
'כןכןכןכן ' היא צעקה וצחקה , וכולנו צחקנו איתה .
היא לקחה את הידיים שלי ושל בריטני ורצה , זה לא ממש הזיז לנו אבל בכל זאת הלכנו אחריה .
הסתכלתי אחורה על עומרי והוא ואני חייכנו אחד אל השניה ואני די בטוחה שהוא קרץ לי .
הגענו לחדר משחקים שיש בו מטבחון , טרמפולינה , לוח ציור , כדורים גדולים כאלה ומשחקי טלויזיה .
'נשחק משפחה ! ' היא אמרה ' אני האמא , בריטני הדודה ואת הילדה ' ( חחח אני זה מזכיר לי את בת דודה שלי הקטנה )
המשכנו לשחק בערך 20 דקות .
'אתם מסתדרות יפה ליידיס ? ' שמענו את הקול של עומרי .
הסתובבתי וראיתי אותו עם מגבת על החלק התחתון ושיער רטוב .. מראה כלכך אלוהי !
שיפשפתי את העיניים שלי וחייכתי אליו , 'מסתדרות מעולה .. מוכנים לתזוזה ? ' בריטני שאלה .
'מממ 10 דקות , מקובל ? ' הוא הסתכל עלי וחייך , ואני הינהנתי ..
'אבל בזריזות ! ' בריטני צעקה לו כשהוא יצא מהחדר .
' הוא לגמרי דלוק עלייך ' בריטני אמרה לי שליסה הלכה לשירותים .
'חחחח מפתאום , אנחנו בקושי מכירים . ' אמרתי לה .
' אהבה ממבט ראשון ! יש כאלה דברים .. וזה לגמרי אחד מהם . ' היא אמרה לי .
'חחחח את מפגרת זה מה שאת . ' אמרתי לה וצחקקתי .
'את יודעת שאני צודקת ! ' היא אמרה לי וחייכה .
'טוב בנות זזנו ? ' שמענו את הקול של ג'וני .
הוא עזר לשתינו לקום מהרצפה ואמר לי ' הוא לגמרי דלוק עלייך ' וצחקק .
'אמרתי לךךךך ' היא שרה במדרגות ואני צחקתי אחריה .
הוא עמד שם , נשען על הדלת .. חולצה לבנה צמודה שמבליטה לו את השרירים והריבועים , ומכנסיי ג'ינס נופלות כאלה ונעלי נייק כחולות גבוהות .
המחשבה היחידה שעברה לי באותו רגע בראש זה : אוומייפאקינגגאאדד !
הוא חייך אלי וחייכתי אליו בחזרה , ובריט נתנה לי פליק בתחת .
'אויש סתמי ' לחשתי לה והחזרתי לה פליק ושתינו צחקנו .
'ליסה אנחנו הולכים ! ' הוא צעק לה , 'אידיוט תשמור עלייה ! ' הוא צעק עוד משפט .
ליסה פתאום באה ..
'מה כבר אתם הולכים ? ' היא אמרה בפרצוף עצוב .
'כן מותק , אבל אל תדאגי אנחנו נבוא עוד מלאמלאמלא פעמים ' אמתרי לה והרמתי אותה ונתתי לה חיבוק והיא החזירה לי חיבוק .
מהידיים שלי היא עברה לידיים של בריטני ואז היא הלכה .
'טום לא ענית לי ! ' עומרי שובפעם צעק .
ואז שמענו 'טוב בסדר קרצייה ! ליסה בואי לחדר שלי ' של נער .
הסתכלתי על עומרי בפרצוף שואל והוא אמר ' טום , אח שלי הקטן , בן 13 . '
הוא פתח את הדלת , ' After you my lady ' הוא אמר ואני נמסתי .
יצאתי מהדלת ויכולתי להשבע שהוא הסתכל לי על התחת .
הלכנו לנו לכיוון הקניון .
ג'וני ובריט מקדימה ואני ועומרי מאחורה .
'אז איזה תחביבים יש לך ? ' הוא אמר וזה הזכיר לי את דניאל .
טוב , אמרנו לשכוח אותו אז שוכחים .
'ממ אני רוקדת בערך מגיל 5 את כל הסיגנונות , אני אוהבת לשיר , ואני מתה על מוזיקה ' אמרתי לו וחייכתי אליו .
'ומה שלך ? ' שאלתי אותו בחזרה .
'טוב , כדורגל זה בדם שלי ! אני לא יכול לעבור יום שלם בלי לשחק כדורגל ולמדתי 3 שנים לנגן על גיטרה ' הוא ענה לי .
'וחשבת פעם להפוך את זה למקצועי ? ' , 'את מה ? ' הוא שאל .
' את הכדורגל ' עניתי לו .
'ממ אני משחק בליגת הצעירים של לונדון ' , 'וואי יפה , תגיד לי מתי המשחק הבא ואני יבוא לראות ' אמרתי לו וקרצתי לו .
'חחח בכיף מותק ' הוא אמר ושם את היד שלו סביב המותן שלי וככה הלכנו לנו עד הקניון .


תגובות (3)

לאאאאאאאאאאאאאאאא חבל!!!!!!!!!

21/06/2011 09:26

את חייבת להמשייך …
סיפוור מדהיים :)
מחכה להמשך ;)

21/06/2011 13:28

סיפור מ100מם !! אני מחכה להמשך !! :)

21/06/2011 16:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך