TopazAbra
פרק ארוך ויפה , בדיוק כמו שאני אוהבת (:
אני מקווה שתהנו ..
ורק שתדעו שאני קוראת את כל התגובות שלכן ושזה ממש מחמם לי את הלב . זה נותן לי מוטיבצייה להמשיך ולכתוב לכן כי אני יודעת שיש אנשים שמצפים לזה (:
קריאה מהנה .
Peace&Love

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 7

TopazAbra 21/06/2011 831 צפיות 3 תגובות
פרק ארוך ויפה , בדיוק כמו שאני אוהבת (:
אני מקווה שתהנו ..
ורק שתדעו שאני קוראת את כל התגובות שלכן ושזה ממש מחמם לי את הלב . זה נותן לי מוטיבצייה להמשיך ולכתוב לכן כי אני יודעת שיש אנשים שמצפים לזה (:
קריאה מהנה .
Peace&Love

פרק 7 :
הגענו לקניון .
'יאוו שנים שלא הייתי פה ! יש חדש ? ' שאלתי את בריט .
'ממ כמה חנויות אקססוריז חדשות .. אההה וחנות ביגדי ים מ ד ה י מ ה ' היא אמרה .
'אז אני כבר יודעת מה אנחנו הולכות לעשות בזמן הקרוב ' אמרתי לה והסתכלנו אחת על השנייה .
'שופיינננגגג ! ' אמרנו אחת על השנייה וצחקנו .
'תזכיר לי שובפעם למה באנו לפה ? ' שמעתי את עומרי אומר לג'וני .
דחפתי אותו בקטנה בחזה 'אידיוט ' .
'שיט ' שמעתי את בריטני אומרת וראיתי אותה מסתכלת על בלונדה מחומצנת עם וואחד עקבים וחצאית מיני זנותית שכזאתי . (חחח נכון ברוב הסיפורים שיש דמות רעה מכניסים בלונדה מחומצנת ? )
'מי זאת ? ' לחשתי לבריטני .
' מלאני פרס , זאת שידועה גם בכינוי THE BOYFRIENDS STILLER (אני לא בטוחה אם כותבים סטילר עם שני אל אבל אני מאמינה שתסלחו לי .. למי שלא הבינה זה גנבת החברים ) .
'פעם היא עיצבנתי אותה , אז היא ניסתה לקחת לי את ג'וני אבל היא לא הצליחה , כי אז הגיע מישו חדש לשכבה והיא נדלקה עליו רצח עד היום ' היא אמרה לי .
'ומי זה ? ' שאלתי אותה , היא הסתכלה על עומרי .
'אוף נו .. רק זה מה שחסר לי ! ' לחשתי לה .
'תפסתי אותך ! את כן דלוקה עליו ' היא אמרה לי וצחקקה .
'אבל זה באמת עומרי ? ' שאלתי .
היא הנהנה ואני עשיתי פרצוף מבואס .
'אז מה אתן אומרות ? שנגמור עם זה כבר ?! ' עומרי התקרב וחיבק אותי מאחורה ..
'היא מסתכלת ומאדימה ' בריטני עשתה תנועות עם השפתיים .
ושתינו צחקקנו ..
'אחח בנות , לך תבין אותם . ' ג'וני אמר וחיבק את בריטני מאחורה , 'תסתום אידיוט ' בריטני אמרה לו ונישקה אותו בלחי .
אני ובריטני השתחררנו מהם והתקדמנו לעבר חנות הבגדי ים , וג'וני ועומרי נגררים אחרינו .
'סטרפלס או משולשים ? סגול , שחור או תכלת ? או מזובר בכלל ? אוףף יש פה הכול מהכול ! '
אמרתי כולי מעוצבנת .
' משולשים בצבע סגול ' עומרי אמר , חייך אלי והרגיע אותי .
'אתה חמוד אתה יודע ? ' אמרתי לו ונתתי לו נשיקה בלחי .
הוא הסמיק קצת ' כן אמרו לי את זה פעם ' , הסתכלתי עליו בפרצוף עצבני בצחוק , 'אבל זה תמיד כיף לשמוע את זה שוב ! ' הוא אמר כבדרך אגב .
חחחח אנחנו אשכרה מתנהגים כמו זוג .
'טוב אני הולכת למדוד את הבגד ים , בריטני את באה איתי ? ' שאלתי .
'כןכן ' היא אמרה ובאה אחרי .
ניכנסנו לתאים , לא היו שני תאים אחד ליד השני אז בריטני הלכה לצד השני של החנות לתאים שם .
שמתי את הבגד ים וזה היה בול המידה שלי , רק לא הצלחתי לקשור את הקטע שבגב .
אז החזקתי את זה בידיים ויצאתי החוצה .
קלטתי את עומרי פותח את העיניים כשהוא הסתכל עלי .
'אממ אתה יכול לקשור לי ? ' שאלתי אותו , 'אממ , אהה כ—כן בטח .. ברור ' הוא אמר חצי מגמגם , ואני הסמקתי לי .
הסתובבתי עם הגב אליו והוא קשר לי את הבגד ים .
הוא העביר לי יד לכל אורך הגב וציחקק לעצמו .
ההרגשה הזאתי העבירה בי צמרמורת וחייכתי לעצמי .
הלכתי למראה והיסתכלתי על הבגד ים 'נו .. איך זה ? ' שאלתי אותו .
'מושלם ' הוא אמר והתקרב אלי .
הוא החזיק לי בפנים ולחש לי ' אני יודע שזה מוקדם ממש .. שאנחנו מכירים בקושי יום .. אבל אני מרגיש ממש מחובר אלייך , כאילו אני צריך לגונן עלייך , לשמור עלייך , כאילו .. את שלי ' .
הסמקתי , 'גמאני מרגישה .. ככה .. קרובה אלייך ממש . אבל אני חושבת שכדי שנכיר קצת קודם ' אמרתי לו .
'אז נצא מחר ביחד ? רק שנינו ? ' הוא שאל .
'מעולה ' אמרתי לו וחייכתי .
התחבקנו , הנחתי את הראש שלי על החזה המושלם שלו .
'יאללה לכי תחליפי לבגדים נורמליים , אני קונה לך את הבגד ים הזה ' הוא אמר לי והצביע לכיוון התא שלי .
'פ'חחחחח ט'חחחח כ"חחחח היית מת ! אתה לא קונה לי כלוםכלוםכלום ! ' אמרתי לו .
'אהה וואלה ? ' , 'וואלה' עניתי לו ורצתי לתא שלי ושמעתי אותו מצחקק .
החלפתי לבגדים שלי ויצאתי החוצה .
ראיתי את עומרי מדבר עם המלאני הזאתי .
עבר בי חשק לחנוק אותה , אבל הרגעתי את עצמי והתקרבתי אליהם .
עומרי שם לב אליי , אמר משו למלאני ובא אליי .
'את סופסוף מסכימה לי לקנות לך את הבגד ים ? ' אמר לי וצחקק .
'היית מת ' אמרתי והסתכלתי על מלאני .
'אין לך מה לדאוג ממנה , היא מתנקלת רק לאנשים שלוקחים ממנה מה שהיא רוצה .. אל תדאגי ' הוא אמר וחייך אלי .
אז כנראה שהוא לא יודע שהוא מה שהיא רוצה , ואני הגורם הבעייתי בסיפוק הזה .
אני ובריטני קנינו את הבגדי ים וקנינו עוד כמה אקססוריז , אכלנו גלידה והתחלנו להתקדם לכיוון הבתים .
'טוב אז .. זה הבית שלי ' אמרתי כשארבעתינו הגענו לבית שלי .
'ביי מותק ' בריטני נתנה לי חיבוק ונשיקה , ג'וני נתן לי חיבוק ואז הגעתי לעומרי .
'ביי יפיופה , אני יאסוף אותך מחר ב-5 וחצי ' עומרי אמר לי נתתי לו חיבוק ונשיקה וניכנסתי הבייתה .
היה בערך 7 וחצי בערב , אבל הייתי פשוט מותשת .
שמתי מוזיקה , התקלחתי (ישלי רמקולים באמבטיה ) , לבשתי מכנס טרנינג ורוד וגופייה צמודה שחורה .
כיביתי את המוזיקה , ירדתי למטה .
הכנתי לעצמי חביתה וסלט , אכלתי .
השארתי לאבא פתק : 'היי אבוש , הייתי היום בקניון והכרתי כמה חברים חדשים .
חזרתי עייפה מתה אז אני הלכתי לישון .. אל תדאג אני אכלתי וזה .
לאביו '
עליתי למעלה , פתחתי את הלפטופ ועידכנתי את הטוויטר : 'First day at London with my girlfriend @SexyBritney ' (מי שלא הבינה , היום הראשון שלי בלונדון עם החברה ואז תייגתי את בריטני )
וככה גם בפייסבוק .
סגרתי את הלפטופ וניכנסתי למיטה .
חשבתי קצת .. שאני אוהבת יותר את עומרי מאשר את דניאל .
זהו , דניאל מחוק אצלי ! (:
עצמתי עיניים ונירדמתי .


תגובות (3)

מדהייים .. .סיפוור באמת יפה!
תמשיייכיי ;]

21/06/2011 19:53

אווווווווו ♥ תמשיייייכיייייי [;

21/06/2011 21:04

תמשיכי (:

22/06/2011 14:29
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך