TopazAbra
אז זהו , רשמית אני יכולה לומר שהחופש הגדול התחיל אצלי !
בלי לימודים , בלי מבחני מיון , בלי בעיות .. רק אני , מזגן , וגיחות קצרות לים .
אז הפרק הזה הוא באווירת סאמר כזאתי , ים , שמש וזה .
הוא פרק חביב , לא יותר מזה .. אבל בכל זאת אני מקווה שתהנו לקרוא אותו .
מאחלת לכם את הקיץ הכי טוב שבעולם ותנצלו כל רגע !
Peace&Love

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 8

TopazAbra 27/06/2011 869 צפיות 6 תגובות
אז זהו , רשמית אני יכולה לומר שהחופש הגדול התחיל אצלי !
בלי לימודים , בלי מבחני מיון , בלי בעיות .. רק אני , מזגן , וגיחות קצרות לים .
אז הפרק הזה הוא באווירת סאמר כזאתי , ים , שמש וזה .
הוא פרק חביב , לא יותר מזה .. אבל בכל זאת אני מקווה שתהנו לקרוא אותו .
מאחלת לכם את הקיץ הכי טוב שבעולם ותנצלו כל רגע !
Peace&Love

פרק 8 :
'תגידי לי את משוגעת ? התחלקת על השכל ? איך לא התקשרת אלי ישר שנחתת ? את יודעת איך דאגתי לך ?! :O ' אמא צרחה עלי בטלפון שנייה אחרי שעשיתי את טעות חיי ועניתי לה תוך כדי ארוחת בוקר .
'אני מצטערת אמא , הייתי כלכך עסוקה בלהנות ולבלות ולהתלהב מזה שאני בלונדון ששחכתי לגמרי ממך ' אמרתי לה ולקחתי ביס מהטוסט שאבא הכין .
'לא , זה מאוד נחמד שהבת שלך שוחכת ממך ' אמא אמרה ונאנחה .
'חחח אמא את יודעת שאני הכי מתה עלייך בעולם ' אמרתי לה וזה קצת עיצבן אותי , כי כשהייתי בבית היא בקושי דאגה , ופתאום אני נהנת אצל אבא אז היא מתחילה לדאוג .
עשיתי פרצוף מתחנן לאבא שיוציא אותי מזה .
אבא קם , התרחק כמה צעדים וצעק 'סטטפפ בואי רגע ! ' וחייך אלי .
עשיתי לאבא תודה עם השפתיים ואמא המשיכה לדבר 'טוב בסדר מתוקה אני רואה שאת עסוקה אז אני לא אפריע , תהני תבלי ותשמרי על עצמך ותישמרי מצרות ! ' היא אמרה בטון דואג .
'טוב , ביי אמא (: 'אמרתי וניתקתי .
'פוווווו , וואי היא חופרת ! מזל שלא יצאתי דומה לה יותר מדי ' אמרתי לאבא ולקחתי עוד ביס מהטוסט .
'חחחח את צוחקת עלי ? אולי באופי את דומה לי , אבל ביופי את דומה אך ורק לאמא שלך ' הוא אמר .
'שזה טוב או רע ? ' , 'זה מעולה ילדונת , אמא שלך היא אחת מהנשים היפות שפגשתי בחיי . זאת גם אחת מהסיבות שהתחתנתי איתה ' הוא אמר .
'אהה אז אתה אומר שהתחתנת עם אמא רק בגלל שהיא יפה ? ססס' לא הייתי מאמינה עלייך אבוש ' אמרתי לו וציחקקתי .
'חחחחחח , אז אני מבין שגם החוש הומור עובר בתורשה אה ? ' הוא אמר
'מממ לא , אני דווקא חושבת שהוא דילג על מישו במשפחה ' אמרתי לו והוא התחיל לרדוף אחרי בכול הבית ולדגדג אותי .
'ל—לא , אבבבבבבא דיייייי !!! זה מדגדג אותי !!!! ' צרחתי עליו תוך כדי שבכיתי מצחוק .
'אז מה את אומרת ? נלך לים היום ? ' הוא שאל אחרי שהתיישבנו שנינו על הספה .
'סיוון גם תבוא ? ' שאלתי .
'אם תרצי אז בכיף ' הוא שאל וחייך .
'אני רצה להתקשר אלייה ! ' אמרתי תוך כדי שרצתי לטלפון וחייגתי את המספר שלה .
'מדברת סיוון איך אני אוכל לעזור לכם ? ' היא ענתה בקול סמכותי בצחוק .
'אממ שלום סיוון , מדברת אשלי מהעירייה האם את יכולה לבדוק את הגבינה צהובה במקרר שלך ? ' עניתי לה .
המשכנו לדבר על כל מיני שטויות עד שהגענו לעיקר .
'טוב שמעי , אני ואבא נוסעים היום לים , בא לך להצטרף ? ' שאלתי אותה .
'אמממ בכיף למה לא ? ניפגש בחוף ____ בעוד חצי שעה ?(תמציאו שם , אהה ואני לא בטוחה שיש חוף ים בלונדון , אז זרמו  )
'נשמע מעולה , להת' ' עניתי לה וניתקתי .
'אבא יש לך חצי שעה בדיוק להתארגן ! זוז ' צעקתי לו תוך כדי שאני עולה במדרגות , אחרי שראיתי אותו רובץ מול הטלויזיה .
עליתי למעלה , ציחצחתי , שמתי איילינר ומסקרה , היסתרקתי ועשיתי קוקו גבוה והוצאתי את הפוני שלי .
החלפתי לבגד ים שקניתי אתמול , היסתכלתי במראה וניזכרתי במגע של עומרי , ואת הצחקוק שלו .
חשבתי לעצמי אם אני יכולה באמת להריג כלפיו מה שאני מרגישה כלפיו תוך פחות מיומיים .
זה הזוי לגמרי !
'סטפ את מוכנה ? ' הקול של אבא הוציא אותי מהמחשבות שלי .
'5 דקות אבא ' צעקתי לו בחזרה .
הוצאתי מהארון ג'ינס בהיר קצר וחולצה שקצרה מיקדימה וארוכה מאחורה בצבע לבן ולבשתי כפכפים שחורות .
לקחתי תיק ים מקש שהידיות שלו לבנות והכנסתי אליו שמן שיזוף , אוזניות לפלאפון , עיתון לנוער , את האייפון 4 שלי , מראה קטנה , ולובאלו ( אני אישית מכורה ללובאלו , אני לא יכולה לעבור יום בלי לשים אותו ) .
ירדתי למטה 'אני מוכנה' אמרתי לאבא .
'תודה לאל , חשבתי שנצא בעוד חודשיים ' הוא אמר .
'חהחהחה מאוד מצחיק אבא , יאללה שנזוז ? ' , 'אחרייך ' הוא ענה לי ופתח את הדלת .
ניכנסנו לאוטו ונסענו לחוף הים .
הגענו לשם וישר זיהינו את סיוון .
לקחתי את התיק שלי ואבא את שלו והלכנו לכיוונה .
'היי בובה , באה לפה הרבה ? ' אמרתי לה בזמן שהתקרבתי אלייה .
'מממ את יודעת , פה ושם כזה ' אמרה לי וקרצה לי .
הלכנו לשמשיות ולמיטות השיזוף וראיתי שכשסיוון ואני הורדנו את הבגדים , אבא לא הפסיק לבהות בסיוון .
'אבא בוא איתי דקה לקנות קולה ' אמרתי לו , 'אבל יש ל– ' הוא התחיל לומר וקטעתי אותו 'בוא כבבר ' .
התחלנו ללכת לכיוון הקיוסק ואני רק חושבת לעצמי איך אני מוציאה מאבא אתזה שהוא אוהב אותה .
'אבוש , תקשיב , אתה יודע שאם אתה תמצא אהבה חדשה שאתה באמת באמת אוהב , ושהיא באמת חשובה לך , ושאני מכירה אותה , ושהיא ממש חמודה , ויפה , ומקסימה ו– ' הוא קטע אותו באמצע המשפט 'תגיעי לפואנטה חומד ' וציחקק .
'אז אני אתמוך בך ' חיבקתי אותו והוא כמובן החזיר לי חיבוק 'לא משנה מה , אני באמת באמת אתמוך בך ויעזור לך .. אבל העיקר שתהייה יותר טובה מהחבר הדפוק של אמא . ' אמרתי לו וחייכתי אליו .
'אני יודע מותק , אני פשוט .. מנסה למצוא את הדרך הנכונה לומר לה ' הוא ענה לי ונאנח .
ובדיוק בתזמון המושלם ראיתי את בריטני ועוד מישהי יושבות להן בים , מסתכלות עלי ועושות לי סימנים לבוא לשבת איתם .
'אז הנה , במקרה במקרה (בכוונה פעמיים במקרה ) אני רואה חברות שלי , אז אני במקרה במקרה (כנ"ל) אלך לשבת איתם . ושאני חוזרת אני רוצה לשמוע התקדמות סבבה ? ' אמרתי לו ושמתי על עצמי את התיק שלי .
'חחחח תודה מותק , אני מת עלייך ' הוא אמר לי , חיבק אותי ונישק אותי במצח .
'אני יודעת ' עניתי לו והתחלתי ללכת לכיוונה של בריטני וחברתה .
חחחח יכולתי להישבע שראיתי כמה בני 14 חרמנים שההורמונים שלהם מתרוצצים בגוף שלהם כמו מירוץ סוסים בוהים בי .
לפעמים זה ממש נחמד שאנשים בוהים בי , אבל שזה מגיע לילדים שיותר קטנים ממני ? זה ממש דוחה !
ציחחקתי לעצמי והמשכתי ללכת אליהם עד שממש עמדתי לידם .


תגובות (6)

מדהים!
תמשיכי ;)

27/06/2011 13:04

תמשיכי 100מם :)

27/06/2011 15:31

תמשיכי 100מם :)

27/06/2011 15:31

ממש יפה!!!!1

28/06/2011 10:19

תמשיכי (:

01/07/2011 23:08

הפרק הבא יעלה או היום בקרוב או מחר בצהריים (:
ואני כלכך שמחה שאתן אוהבות את זה !

03/07/2011 21:20
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך