TopazAbra
יצא לי קצת קצר , אבל ההמשך הולך להיות יותר מעניין ..
סופסוף הדייט שלה עם עומררררי ! (:
אני מקווה שתהנו לקרוא .
Peace&Love

טיסה מספר 143 . טיסה ישירה ללונדון (: פרק 9

TopazAbra 03/07/2011 717 צפיות 7 תגובות
יצא לי קצת קצר , אבל ההמשך הולך להיות יותר מעניין ..
סופסוף הדייט שלה עם עומררררי ! (:
אני מקווה שתהנו לקרוא .
Peace&Love

פרק 9 :
'היי ליידיז ' אמרתי להן והתיישבתי בכיסא שיזוף שלידן ושמתי את המשקפי שמש שלי .
'הלללו ' בריטני אמרה לי ונתנה לי נשיקה בלחי , 'תכירי זאת ג'נה , ג'נה זאת סטפני ' .
' אבל את יכולה לקרוא לי סטפ , ככה כל החברים שלי קוראים לי .. נעים להכיר (: ' אמרתי לה וחייכתי אליה .
'נעים מאוד ' היא חייכה אלי בחזרה , 'אז מאיפה את ?' .
סיפרתי לה את הכל , שההורים שלי גרושים , שאבא גר פה ואמא שם , איך אני ובריטני הכרנו ..
'אהה נחמד , וואי שווה לך שאת מחוץ לעיר המגורים שלך במשך חודשיים .. הייתי עושה הכל כדי להיות רחוקה קצת מהבית לפעמים ' היא אמרה ונאנחה .
'נו טוב , אולי אני אבוא לבקר אותך לפעמים (: ' היא אמרה וחייכה אליי .
'בכיף ! ' אמרתי כולי נלהבת .
התחלנו ממש להתחבר . שלושתינו .
ממש , שלושת המוסקטריים .. רק בנקבה .
'וואי תקשיבו ! ' אמרתי להן .
'מה ? ' שתיהן אמרו מתואמות , והתחלנו שלושתינו לצחוק .
התחלתי לספר להן על אבא שלי וסיוון , ומי זאת סיוון בכלל וזה שאם הם יצאו ביחד אני ישמח מאוד .
'ההווו זה נשמע ממש חמוווודד ! סיפור אהבה שכזה (: ' ג'נה אמרה .
'חחחח כן , אני עם ג'נה ' בריט אמרה וחייכה .
'עכשיו רק צריך לגרום לו להתוודות בפנייה שהוא אוהב אותה .. אני מאוד מקווה שהיום הוא יקח את הצעד הראשון ויזמין אותה לארוחת ערב ' אמרתי להן ונאנחתי .
' אפרופו ארוחת ערב , שמעתי שעומרי הציע לך לצאת איתו ! ' בריטני אמרה והיא וג'נה צווחו צויחת אושר כזאתי .
'חחח כן , אני מזה מתרגשת .. הוא כזה חמוד , ועדין , ושלא נדבר על כמה שהוא חתיך ! ' אמרתי .
' צודקקקת , אבל מה שאת הכי צריכה לשמוח ממנו זה שהוא בחר בך .. כי עומרי , בניגוד לכל הבנים בשכבה שלנו , לא מזמין כל אחת לדייט .. כנראה שאת ממש מיוחדת ' ג'נה אמרה וחייכה חיוך גדול , אבל חיוך שלא השתווה בכלל לחיוך הגדול שהיה לי באותו הרגע .
'אז מה אתן אומרות ? עכשיו 2 , אולי תלכו להיתקלח ותבואו אלי ב4 ותעזרו לי להתארגן ? ' שאלתי אותן בתקווה שהן יענו לחיוב .
'ברווררר ' שתיהן אמרו וצחקו , ' את הולכת להיות סופר פביולס היוםםם ! ' (פביולס – מושלם באנגלית ) .
צחקקנו שלושתינו , התארגנו , אמרו להתראות וחיבוק ונשיקה וכל אחת הלכה לדרכה .
החלטתי לא להפריע לאבא ולסיוון אז שלחתי לו סמס .
'אבוש , אני הלכתי הביתה .. תרגיש חופשי לחזור אחרי חמש וחצי (: ' שלחתי .
חייכתי לעצמי והתחלתי ללכת הביתה (:


תגובות (7)

תמשכי דחוף אני מתה לדעת מה יקרה בדייט ! ואים אבא של ג'נה יזמין את סיוון לארוחת ערב :)

04/07/2011 17:47

התכוונת לאבא של סטפני (:

04/07/2011 21:50

מדהיים!
מחכה להמשך ;)

05/07/2011 12:44

מהמם !
תמשייכייי !
ענבר ♥

05/07/2011 13:55

וואי זה ממש ממש יפה, תמשיכי דחוף!

05/07/2011 14:14

תמשיכי (:

05/07/2011 18:35

מממש יפה!!!!!
הפרק הבא בטח יהיה מדהים.!

06/07/2011 16:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך