בילי
אני מקווה שאהבתם אשמח מאוד להערות אם יש
♥ בילי

טיפת אור במבול של חושך – פרק 1

בילי 09/11/2012 785 צפיות אין תגובות
אני מקווה שאהבתם אשמח מאוד להערות אם יש
♥ בילי

"זאת לא אני המנהלת " , צרחה ג'ני עם דמעות בעניים "למה תמיד אותי מאשימים?, בובת הבלונד התמימה הזו שעומדת לידך גילחה לי חצי מהראש"! התסכול נשפך מפיה וענייה של ג'ני "נימאס לי – נימאס שתמיד מאשמים אותי ! למה כי אני לא הכי חכמה??? כי אמא שלי לא אובת אותי ??? אז גם אתם ?! מה לכל הרוחות אני עשיתי לכולכם?! ".
ג'ני הרגישה כאילו כל העולם מנסה לתקוף דוקה אותה , וכולם רוקחים מזימה כנגדה וכל מילה או משפט שהיא תאמר לבסוף ישמש לנגדה .
המנהלת חנה שהייתה נדהמת מן ההתנהגות של ג'ני הייתה חסרת מילים , היא מאוד ריחמה על הילדה שהייתה כיבשה שחורה לא רק בפנימיה אלא גם בתוך משפחתה שלה היא תמיד נחשבה הפחות מוצלחת, הפחות אהובה ואילו אחיותיה היו שונות לחלוטין מצליחות בכל תחום נעימות הליכות מנומסות , פשוט ילדות למופת – ואילו ג'ני הייתה אמנם לא ההפך הגמור אך בהחלט הייתה אדם אחר מהן.
המנהלת חנה שנבהלה מהתקפת התסכול הזאת , למרות שהייתה רגילה כבר לדברים שכאלא מצידה של ג'ני , אמרה ביאוש "למה פעם אחת לא תהיי כמו אליס ?", לאחר שיצא המשפט הזה מפיה ענייה של ג'ני שוב הוצפו דמעות "שוב ?! אה……… שוב?! למה לא תהיי כמו אליס המתוקה – נכון זה מה שאתם רוצים !
שכול העולם יהיה כמו אליס ,אליס המתוקה והיפה !!".
אליס שישבה בפינת החדר אמרה "אולי באמת כדאי שתילמדי משהוא ממני ",
ואז ענייה של ג'ני נדלקו באש השנאה "מכשפה בלונדינית אני שונאת אותך"!!!
היא שעטה לעברה במלא כוחה כדי להכות בראשה מכה הגונה , אך המנהלת שצפתה את המהלך תפסה אותה חזק ולא נתנה לה לממש את מזימתה .
"די , די ג'נינה אחרי הכל אתן אחיות ואת לא רוצה שאטלפן לאבא שלך ואצער אותו נכון",
וזה היה נשק יום הדין אבא שלה , האדם היחידי בעולם המגעיל הזה שהבין אותה , שידע מה היא מרגישה באמת , אותו היא לא הייתה מוכנה לאכזב לכן שחררה את עצמה מידי המנהלת , ועמדה בפינה מרוחקת מאליס, שמה שוב תתקוף אותה השיאה המרה לילדה המוצלחת והמקסימה שנקראת בפי כל – "אחותה".
"היא לא אחותי " זרקה לעבר המנהלת "היא הבת של בעלה של אמא שלי – היא והוא אותו סוג " הדמעות חנקו אותה אך היא לא נתנה להם לעצור את שטף מילותיה "הם- שניהם שונאים אותי !, ואל תעזו להגיד שלא !" , הצביעה לעבר המנהלת ולעבר אליס.
"מהרגע שאבא שלה ניכנס לחיים שלי הוא הורס אותם כל חלק יפה הוא רומס , עוקר . מנפץ כל חלום ורוד של משפחה נורמלית לא אחת שבנויה על אינטרסים ההורים שלי היו בסדר גמור לאחר הגירושים למה את ואבא שלך באתם למה??!!!" היא זעקה.
"רק אבא שלי " אמרה בגאווה, "רק אבא שלי מבין אותי יודע מה הכאב שלי" …
ואז אליס מוסיפה בעדינות שמן למדורה "בטח שאתם מבינים אחד את השני – הרי מין מצא את מינו , שניכם טיפשים!" את המילה האחרונה היא התיזה לעבר ג'ני שנחנקה מכאב "אמא שלך שונאת אותך"
המשיכה בלהט "למעשה כולם שונאים אותך !- אז אצל מי הבעיה ? – אצלך אנשים פשוט לא מצליחים לאהוב אותך וזו עובדה אל תאשימי אותי בעצבים והכאבים שלך "!.
"איך? איך אני לא אאשים אותך??? מה אני גילחתי לעצמי את השיער ?!" היא אמרה , והמנהלת הודתה בליבה שיש קמצוץ של היגיון בדבריה , אך מה פתאום שאליס תעשה דבר שכזה ,
אמנם בין הבנות לא "פרחה האהבה" אבל אליס מעולם לא תעז לעשות כזה דבר .
אליס הביטה בגאווה בקרחת שנוצרה מעל אוזנה של ג'ני , מעשה האומנות שלה , אף אחד לא יוכל להוכיח שזו היא , היא השמידה את כל הראיות ואין שום דבר שירשיע אותה הן אפילו לא באותו החדר .
"המנהלת " פיתאום אמרה ג'ני בנחת שהרתיעה את אליס מעט "אם אתן לך ראייה חותכת שאליס עשתה את זה תסלקי אותה מהפנימייה ?".
המנהלת הירהרה בדבר ואמרה לבסוף "כן, בהחלט ".
"יופי" , אמרה ג'ני בסיפוק, "אם יורשה לי אשאל את הנאשמת כמה שאלות" המשיכה ג'ני בטון של חוקרת מוסמכת , המנהלת נדהמה מכישוריה של ג'ני ומהשפה הגבוהה שדיברה בה .
"יורשה, יורשה " אמרה המנהלת מצפה לראות את הבאות .
אליס גלגלה את ענייה , "מתי ראית אותי לאחרונה"? שאלה ג'ני את אליס , וזאת ענתה ,אתמול בחדר האוכל ".
"אז בעצם אחר כך לא ראית אותי בכלל עד שהמנהלת הנכבדה זימנה אותך הנה " חפשה ג'ני אישור .
ואילו המנהלת תהתה האם התואר המכובד לו זכתה מג'ני הוא אמתי או ציני בלבד .
"לא לא ראיתי אותך עד עכשיו" השיבה אליס , ג'ני נדה בראשה לחיוב ושקלה את מעשיה .
ואז ניגשה לאליס , המנהלת פחדה שמה עכשיו תבצע ג'ני את זממה , אך ג'ני רק שלפה דבר מה מחולצתה הצחורה של אליס , ואליס החווירה ונהייתה כמו הקיר הלבן שעלי נשענה.
שערה , שערה חשבה בליבה למה לא החלפתי בגדים רטנה אליס בשקט בזמן שג'ני הגישה למנהלת הנדהמת שערה שחורה כעורה , שערה של ג'ני .
המנהלת המאוכזבת חשבה שחייב להיות כאן הסבר הגיוני שיוציא את ג'ני הנאשמת ואליס הצודקת , כי אחרת אי אפשר תמיד ג'ני אשמה מה קורא כאן???
"אליס קריסטינה רוז פרננדה זילברשטיין – יש לך הסבר לשערה הזו"?
אליס אמרה בגימגום "זה שלי-זו שערה שלי ", והמנהלת שהחלה כועסת לא ברור על מי ומה אמרה "זו שערה שחורה כנוצותיו של עורה ואת הנך בלונדינית כזהב איך את מתרצת את זה "?.
"אני צובעת את השיער" , ג'ני כבר הבינה שהניצחון בידיה המנהלת חנה הכירה את ג'ני ואליס מיום היוולדן ולמעשה היא הייתה האישה שגרמה לנישואים הנוראיים בין אמא של ג'ני לאביה של אליס
"את בלונדינית מיום היוולדך – ואני הנני רואה כי שקר את דוברת ובמקרה הזה אין לי מה לעשות אלא להצדיק את ג'ני היום ישלח מכתב לאביך ובו יוודע לו כי את מסולקת מבית הספר אין לי ברירה אחרת ".
ג'ני יצאה מהחדר כולה מחויכת , אך מעט חוששת .
למה ??? ממה ??? כל זאת ועוד בפרק הבא .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך