חתולה אנונימית
תגובות ממשיכה

טלויזיה מציאותית – פרק 1+הקדמה

חתולה אנונימית 17/10/2013 628 צפיות 4 תגובות
תגובות ממשיכה

הקדמה

אני חולה על הסדרה "אווטאר". הלוואי שגם בחיים האמתיים היינו יכולים לעשות כשפות מים, אדמה, אש ואוויר. כול היסודות. אני הייתי רוצה לעשות כשפות אש. זה כזה מגניב וחזק. אני יודעת שבסדרה אומת האש הייתה הרעב וזה, אבל אני עדיין רוצה.
אז…
ראיתי טלויזיה, את הפרק האחרון בסדרה – פרק 61. הסוף היה כול כך יפה. הלוואי שהייתי בתכנית הזאת או לפחות שהיא הייתה קיימת….

מי אני?
אני שני ואני חולה על הסדרה "אווטאר", כמו שהבנתם, ואני אוהבת עוד סדרות אבל במיוחד את זאת.
תיאור שלי:
אני בלונדינית עם עניים כחולות עם עור בהיר בטבעי אבל אני קצת שזופה. אני הכי יפה בכיתה וגם הכי מקובלת. הבנים חולים עליי. – חבל שזה לא ככה במציאות…
אז האמת היא:
יש לי צבע שער שחור, עיניים ירוקות, ועור בינוני. אני לא הכי יפה בכיתה אבל לפחות יש יותר מכוערות. במקובלות אני בינונית למרות שאין לי כל כך הרבה חברות הכיתה. אין בנים שמאוהבים בי, יש בנים שאוהבים את שירה (טוב, האמת כל הבנים אוהבים את שירה – לכן אין אף אחד שדלוק עליי).

פרק 1

אז ככה:
יום אחד ישבתי וראיתי טלויזיה. אני הייתי רוצה להיות כשפית אש. בדיוק היה קטע שהראו כמה הם חזקים.
אחר הצוהרים הזמנתי חברה שקוראים לה לימור והיא גם אוהבת הסדרה אווטאר נורא. היא רוצה להיות כשפית מים. שיחקנו כאילו יש לנו כשפות וכאשר עשיתי תנועה בכשפות אש יצא לי אש! ואותו הדר קרה לה רק בכשפות מים! המשאלה שלי התגשמה, זה אמיתי!


תגובות (4)

^^
אם גם את רוצה שזה יהיה אמיתי אני מבינה אותך…
וגם אני מעדיפה את אומת האש!
זה ככה גם לפי המזל שלי ^^

17/10/2013 06:02

אני מעדיף כשפות מים יותר…
ומלבד אווטר,יש גם את ההמשך שזה "האגדה של קורה" שלא מזמן יצאה לזה גם עונה 2…

17/10/2013 06:08

תמשיכי

17/10/2013 06:11

מאקס!!!
אני אתקוף אותך!!!
טוב, נו, עברתי הלאה.
אז אני אהרוג את דפני!
היא לומדת איתי בבית ספר ^^
תסבירי לו שזה שאני רוצה להרוג אותו זה לא אישי, טוב?

17/10/2013 06:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך