חתולה אנונימית
תגובה ואני ממשיכה

טלויזיה מציאותית – פרק 3

תגובה ואני ממשיכה

ראיתי חדשות יחד עם אמא ואמרו שם:
"כל האנשים קיבלו כוחות באופן פתאומי. האנשים אומרים שזה מתוך סדרת טלויזיה לילדים שנקראת 'אווטאר'. לא יודעים איך זה קרה ואיך זה בכלל אפשרי. מחכים ודיווחים נוספים.
וכעת, נעבור לנושא חדש:…"
כבר לא הקשבתי. אני כל כך שמחה. זה בכל העולם ככה! זה כמו בסדרה! אני כל כך שמחה!
"ובנוסף יפתחו שיעורים בנושא כשפות אצל ילדיכם בבית הספר. הם צריכים ללמוד איך להשתמש בכוח החדש, שלא יתפרעו בו ויהפכו למסוכנים" את זה שמעתי. יש! מתייחסים לזה ממש ברצינות, אפילו הודיעו בחדשות על, אפילו יפתחו שיעורים של איך להשתמש בזה!

מחר בבית הספר המחנכת נתנה לנו את המערכה שעות החדשה. מחר יהיה לנו שיעור כשפות! אני כבר לא יכולה לחכות. יהיה לנו כל יום שיעור אחד של כשפות. המערכת מתחילה ממחר כלומר שממחר יהיה לנו שיעור כשפות. אי-זה-קו-ללל.

מחר הגיע. סוף-סוף. יצאנו לחצר. המורה לכשפות שלנו הייתה המורה לחשבון. היא היחידה שהיה כשף מבין המורים. כפי שאמרתי כשפות אש. רגע, זה אומר שרק אני לומדת איתה?
הבעייה נפתרה.
התחלקנו לארבע קבוצות. באו מורים מבית ספר אחר כדיי ללמד את שאר הכשפויות. אני הייתי קבוצה של איש אחד עם המורה למתמטיקה. איזה סיוט.

השיעור דווקא הלך בסדר. אני למדתי כמה מהלכים חדשים ואני הייתי טובה בזה. כשחזרתי הבייתה שאלתי את אמא שלי איפה אבא שלי. היא אמרה שהוא לקח שיעור כשפות. הוא ממש גרוע בזה. איזה קול יש גם שיעורים למבוגרים. ראיתי שיש גם חוגים לכל אחד מהכשפויות. אני בפנים! אמא רשמה אותי לחוג כשפיי אש.
לא תאמינו את מי פגשתי שם…


תגובות (1)

נחמד אבל הסיפור מתקדם מהר מידי לפי דעתי

17/10/2013 07:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך