מקווה שאהבתן פרק הבא מעלה שיש תגובה אחת :)

טלנובלה או המציאות? פרק 1

03/05/2013 547 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתן פרק הבא מעלה שיש תגובה אחת :)

הקדמה
הדמות הראשית דנה בת 15 וחצי.
שתי החברות הכי טובות שלה זואי ומיכל לומדות עם דנה בכיתה הם מכירות שלוש שנים אבל מרגישות שהרבה יותר.
אביב החברה היחידה של דנה מהיסודי היו חברות הכי טובות אבל התרחקו קצת אבל עדיין הן חברות טובות.
מאיה וליאת היו חברות טובות של דנה עכשיו עכשיו הן כל הזמן רבות.
יעל אמא של דנה וזיו אבא של דנה

פרק 1
"קומי קומי" צועקת אמא שלי, יעל, "עוד דקה אחת אני אומרת ומנסה להמשיך את השינה המתוקה שלי. "את רוצה לאחר ישר אחרי חופש פסח?" שואלת אמא שלי בקול מתגרה. אז בלית בררה אני קמה ומתארגת לבית ספר. "דנה! דנה! דנה!" אני שומעת מישהו קורא לי שאני נכנסת. וישר זואי קופצת עלי ומתחילה בחקירות על החופש, אני מחייכת ואומרת לעצמי התגעגעתי לחקירות החופרות והמעצבנות שלה. אנחנו ממשיכות לדבר וכבר נכנסות לכיתה ואז שנייה לפני הצילצול מיכל נכנסת מתנשפת כולה, אני מחייכת וצוחקת עליה קצת, היא מתעצבנת עלי אבל גם מחייכת. וככה מתחיל היום. בהפסקה זואי ומיכל הלכו להסתובב שאני שואלת איפה הן הן לא עונות אז אני מוותרת ובדיוק אז אביב באה ושואלת אותי אם אני באה למסיבה של ליאת היום בערב. אני חושבת לעצמי שלא כל כך באלי אבל מהנהנת והיא מחייכת ואנחנו מתחילות לדבר. אני חוזרת מהבית ספר מחליפה בגדים ומוציאה סתם חולצה קצרה כי כבר חם וחצאית גינס ולובשת ואז כבר מגיעה השעה למסיבה אני הולכת לתחנת אוטובוס ועולה על ההסעה. זואי לא הרגישה טוב ומיכל לא ענתה לי אז אני מתיישבת ואביב באה ומתיישבת לידי. אני שומעת צליל מהטלפון ובודקת את שלי, אבל היא אומרת שזה משלה שאמא שלה שלחה לה משהו, וסתם משעמם לי אז אני שואלת מה אז היא אומרת שהיא סתם רוצה שהיא תשלח לה משהו ואז אני עוזבת את העניין אנחנו מגיעות, ואת האמת משעמם שם אז אני יוצאת החוצה ואני רואה את אביב שם, היא הולכת לשירותים ומבקשת שאני אבוא איתה אני באה וחושבת שאין לי גם ככה משהו טוב יותר לעשות והיא נותנת לי את הטלפון שלה ואני רואה ששלחו לה אמאמס מאמא שלה אני מנסה לא לקרוא ולסגור מהר אבל אז אני קולטת את המשפט הראשון "מתי תשלחי לי את התמונה שאבא שלך שלח של אחותך? אני בשוק ידעתי שההורים שלה גרושים אבל היא לא סיפרה לי אפילו שיש לאבא של חברה או משהו. אני מנסה לבדוק אם ראיתי נכון למרות שזה לא יפה אבל יש לה קוד והיא בדיוק יוצאת. אני שואלת אותה שאלות על אבא שלה אבל היא לא עונה לי, היא מתחמקת מתשובה ואז אני בטעות פולטת " יש לך אחות?"


תגובות (2)

וואי ממש יפה מרתק מחכה להמשך :-)

03/05/2013 10:49

יפהה

04/05/2013 11:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך