סיפור חדש שהתחלתי ;) מקווה שתואהבו , תהנו !

טעות גורלית פרק 1

22/01/2012 663 צפיות אין תגובות
סיפור חדש שהתחלתי ;) מקווה שתואהבו , תהנו !

שלום אני אנה , אני רוצה לספר על חיי למען הדורות הבאים , אני יודעת שזה אסור – אבל אני מוכרחה . כל יום אני הולכת "למעבדה" ושם מזרימי לי מידע למוח . לפני שנה נודע לי שבעבר היו מקצועות מוזרים לחלוטין כמו "צייר" "פסל" "מוזיקאי" "זמר" "שחקן" ,
היום , הדבר היחיד שבני האדם עוסקים בו הוא מדע. את השאר עושים הרובוטים .
לפני כמה ימים הגיעו שמועות , שלדעתי – בכלל לא נכונות , על כך שבני האדם חיו בעבר על כדור שנקרא " כדור הארץ " ושם הם לא היו צריכים להריכב בלוני אוויר בכלל . לפני כשבוע הגעתי כמנהגי למעבדה בבוקר ושם נודע לי על תלבושות מוזרות שלבשו פעם . אפילו ראיתי בת אדם אחת שלבשה מכנסיים אדומות וחולצה סגולה ! כמעט לא האמנתי למראה , והייתי בטוחה שזהו עוד אחד מן התעלולים של הרובוט – עוזר שלי . כמו שאר הילדים , נולדתי מן המכונה שישנתי בתוכה 9 חודשים ולאחר מכן טיפלו בי רובוטיות-אימהות . הפסקתי להזדקן בגיל 16 , כמו רוב בני האדם . יש לי סוד שעדיין לא גיליתי לאף אחד – אני רוצה להיות ציירת . אני יודעת שזה לא ייתכן ושזה לא אפשרי אבל חשבתי לנצל את יום ההולדת הבא שלי כדי לנסוע בזמן לשנת 2012 ואז להיתקע שם "בטעות" . העבר נראה הרבה יותר כיף . באחד מן הימים , כשעברתי ליד המעבדה ראיתי שני אנשים זקנים ! עקבתי אחריהם ושמעתי את התוכניות שלהם לנסוע ל-2012 ולהזהיר את הקדמונים לגבי העתיד , שיתקנו אותו ושכל העולם שבו אנו חיים לא היה צריך לקרות . "הכל קרה בסוף 2012 שהמציאו שיטה מיוחדת שתבחר זרע ספיציפי מתוך המאגר של ההורה . כך יהיה אפשר ליצור ילדים הכי-חכמים הכי-חזקים הכי – יפים הכי – מוכשרים ." כך הזקן אמר "זו ממש טעות גורלית" . מה זאת אומרת ?! זה לא היה תמיד ככה ?! היו פעם אנשים לא יפים ?! לא חזקים?! לא מוכשרים?! לא חכמים ?! כל זה נשמע לי טיפשי במיוחד !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך