טעות גורלית פרק 2

27/01/2012 752 צפיות 5 תגובות

פקחתי את עייני בחוסר רצון מוחלט .
הרגשתי שכבלים אמיתיים קושרים אותי בחוזקה אל מיטת המתכת .
הייתי כל כך עייפה , זה לא היה קורה אילו נשארתי ערה אתמול בערב עד מאוחר מאד וחשבתי על יום ההולדת שלי . יום ההולדת שלי ! היום יום ההולדת שלי ! הכבלים נעלמו בשנייה וקפצתי מהמיטה באושר , אולם השינה של שכבת הגיל שלי כבר היה כמעט ריק , לא העירו אותי בגלל שזהו יום ההולדת שלי יש לי יום מתנה אחד . ביום המתנה אני יכולה ללכת לבקר בכל חלקי המעבדה , במכונת הזמן (כמובן שאני מורשית להיסתכל עליה בלבד) , בכיתות ההולוגרמות -שבהם בדרך כלל הייתי בוחרת , או במוזיאון . המוזיאון היה מדהים , בכל יום רגיל הייתי מציצה מבעד לתריסי המתכת וצופה בנעשה . שיחזור של בתים , אנשים , מלחמות , ערים , כלי רכב , היו המרהיבים ביותר . המוזיאון היה גדול כל כך עד שבקלות היה ניתן ללכת לאיבוד בלי מדריך . תמיד אהבתי להיסתכל על הציורים מ-2200 , השנה האחרונה בה היה מותר לצייר . לפתע נזכרתי בשיחה של שני הזקנים , אני זוכרת שהם אמרו בוודאות שהם מתכוונים לנסוע בזמן ל-2012 היום בערב . חשבתי ללכת כבר עכשיו לחדר מכונת הזמן ולחכות שם , אבל אז נזכרתי שהבטחתי לעצמי אתמול , שאשתמש בחסכונות שלי למטרת קניית תיק שאזדקק לו . בכל שבוע הממשלה לילידים 50000 דולרים בלבד . קמצנים . ידעתי שבעבר בני האדם היו משתמשים באותו כסף בדיוק , ושב-2078 הוציאו חוק שאוסר לשנות אי-פעם את צורת הכסף העכשווית . באותו שבוע גם בכל מדינות העולם עברו להישמש בדולרים בלבד . הזכרתי לעצמי לשמור כמות כסף נכבדה . קניתי תיק שחור , ובו שמתי את כל הכסף שלי , ששמרתי עד עכשיו מתחת למיטה . חזרתי בחזרה לשטח המעבדה. נזכרתי בשדות הנחיתה , מקום סמוך למעבדה ששם נוחתים רכבי אספנים ומטוסים וחלליות . שם היה המקום בו נהגתי לחשוב על שאלות שאף פעם אף אחד לא השיב לי עליהם . הם תמיד היו אומרים שזה מסוכן לחשוב על דברים כאלה . פעם אחת, למשל, מצאתי בשדות הנחיתה חפץ מוזר וישן מאד .
אסיפת לוחות דקים מאד , מוזרים , שטוחים , לבנים ומלבניים שהיו כרוכים בעטיפה אדומה .
בפנים היו מונחות להם מילים רבות . התחלתי לקרוא באחד עמודיו של החפץ .
" הלכתי לבית הספר בהרגשה מגעילה .
כל כך רציתי לראות את אריק . אהבתי אותו כמו של יכלתי לאהוב מישהו מעולם "
סגרתי במהירות את הספר . "אהבה?" אלו מילים אסורות בהחלט !ומה זה "בית ספר" ?
החלטתי לשמור את החפץ למרות שידעתי שדברים נוראיים יקרו אם ימצאו אותו אצלי .
שמרתי אותו יחד עם שאר הדברים שמצאתי בשדה . החלטתי ללכת לבקר בשדות בפעם האחרונה .


תגובות (5)

אור , כנראה שלא ידעת שעלו פרקים של הסיפור החדש הזה ,
כי אתה כל הזמן שואל עליו (:

27/01/2012 11:24

שלום מאיה. עכשיו קראתי את הפרקים. אני חייב לציין שהסיפור קצת מבלבל אבל זה בטח סתם אפקט של התחלה של מבוא. אכן חיכיתי להם ואת יודעת מה? מאוד לא התאכזבתי.
רק עוד דבר. הייתי שמח אם תוכלי גם לתאר את הדמויות, את המקומות. ככה זה יהיה יותר חי ויהיה כייף יותר לדמיין.
חוץ מזה, זה יפה.

27/01/2012 11:51

אור, קודם כל , אני שמחה שנהנת .
דבר שני , שני הפרקים האלו היו שני פרקי הקדמה ולכן הדברים נראו קצת פחות מתוארים , הפרק השלישי יהיה כבר הרבה יותר מובן (: למרות שאפילו אני קצת התבלבלתי מהסיפור ולא הייתי בטוחה איך לתקן אותו , אבל הייתי חייבת להעלות אותו כדי לבדוק אם הפרקים היו קצת מבלבלים …. אני אעשה את מיטב יכולתי כדי לסדר קצת את הסיפור ואת הפרקים הבאים , תודה על הערה , היא מאד עזרה לי (:

27/01/2012 11:57

אז גם אני שמח :)

27/01/2012 12:01

בדיוק עכשיו אני מנסה לכתוב את הפרק השלישי (:

27/01/2012 12:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך