Optimistic
לא השם הסופי.

טעם של משחת שיניים- חלק 1

Optimistic 21/02/2014 670 צפיות 3 תגובות
לא השם הסופי.

זה חמוד מה שאתה מנסה.
מנסה את מה?, הילד שאל.
לדחוף את הממתקים לכיס בזמן שאתה בוהה במשהו גבוה.
הילד הניח את הממתקים על הדלפק וברח מהחנות.

הוא הגיע לצריף ופרק מכיסו את 5 חבילות המסטיקים, שתי הבננות ומשחת השיניים שהוא הצליח לקחת מהחנויות האחרות וצחצח שיניים בזמן שתהה איך על כולם התרגיל הזה עובד ורק על המוכרת הזאת זה לא. מוזר.

ל"ילד" קוראים וניה מורובסקי. לוניה היה כל דבר חוץ מחיים קלים. הוא נולד למשפחה אמידה וטובה ברוסיה והתייתם מהוריו בגיל שנה. משם הוא נשלח לאימוץ ולתקופה שעד גיל 11, הוא היה בנו המאומץ של איל הסמים ובעל רשת הקזינואים מהגדולות ברוסיה, ולדימיר סולוב. וניה נהג להסתובב בקזינואים כשאביו המאמץ עשה עסקאות בהם וניה לא היה מעוניין כלל, וצפה בעבודת המחלקים. הילד מצא את חבילת הקלפים מרתקת ואת הרמאות של הדילרים- אפילו יותר. וכך, מאז גיל שלוש, מצויד בחבילת קלפים ובדיבור מתוחכם של פוליטיקאי, וניה מורובסקי היה הנוכל העשיר ביותר והצעיר ביותר כבר בגיל 10. אבל, מאז המקרה, שקרה כשהיה וניה בן 11, הילד הפך מעשיר לחסר כל בעל הרבה כישרון ותחכום של בנו לשעבר של איל סמים. ועבר לאן שכל רוסי מוכשר עובר, לישראל. שם הוא גר, בלי שאף אחד יודע, כבר ארבע שנים.

עושרו הנוכחי של מר מורובסקי עומד על מראה, חבילת קלפים, 5 חבילות מסטיקים, שתי בננות ושפורפרת משחת שיניים פתוחה. הצריף לא נחשב כי הוא לא שווה כלום.
וניה ישב בצריף, נהנה מבננה בעלת טעם לואי של משחת שיניים כשהוא שמע את הצליל הזה שלא שמע כבר יותר מארבע שנים. שלוש דפיקות בדלת.


תגובות (3)

טוב… תמשיכי.

21/02/2014 11:17

תמשיך. אני מבקש.

21/02/2014 11:28

נשמע מעניין ודווקא ממש יפה…
תמשיך

22/02/2014 12:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך