אפרודיטה
פרק 7 בדרך ומקווה שהנהנתם מפרק זה

יום יווני (פרק6)

אפרודיטה 15/10/2011 630 צפיות 2 תגובות
פרק 7 בדרך ומקווה שהנהנתם מפרק זה

הלכתי לשלחן והתיישבתי ליד פיטר וקריס(כי זה היה המקום היחיד שנשאר תודה אמא).
קריס היה יותר דומיננטית מפיטר אז הוא התחיל את השיחה.
קריס אמר ואני מצטטת "טוב מהרגע הראשון שנכנסת ידעתי שאת הבת של אפרודיטה".
פתאום נשמע קול חניקה מגרונו מתברר שפיטר הכניס לו מרפק בצלעות, ומלמל שתוק קריס היה לא מספיק זמן להבין שאתה אידיוט.
אני צחקתי זה בסדר פיטר לא נעלבתי אתה צריך להתבייש באח כזה סתם צוחקת קריס,ואם באמת רצייתה לדעת מי אבי הוא ארס.
פניו של כריס החווירו עבר בראשו מחשבות שארס הולך לתלות אותו על החרמש של קורנוס.
אמרתי לקריס על תדאג אבי לא התייחס אליי ממתי שפגשתי אותו, אני לא חושבת שאתה צריך לפחד ממנו.
שאלתי אותם אך הם הגיעו לG.C והם אמרו: הורינו הולידו אותנו כאן ושאלו את לא נולדת כאן?.
הורי מסרו אותי לזוג עקר ביום שנולדתי שחיו במונטנה ארה"ב.
פיטר יצא מתוך עצמו ואמר מוזר אין פה מישהו שקרה לו אותו דבר.
השיחה התחילה להעיק אליי אז עברתי נושאף שאלתי אותם איפה הביתן שלהם.
כמובן קריס ראה את זה בתור אמצעות להתחיל איתי, ואמר למה את רוצה קצת זמן פנים שגרם לכך שנתתי לא סטירה בצד אחד ופיטר בצד השני זה היה מצחיק.
פיטר אמר לקריס אולי תפסיק להתנהג כמו אידיוט ותעשה משהו חשוב.
קריס היה חייב להחזיר לפיטר בכך שאמר לפחות אני יכול לדבר מתי שאני רוצה.
בנגיד שהתחיל ריב רציני בין השנים אז החלטי ללכת למזלי הם שמו לב והפסיקו לריב.
פיטר אמר אנחנו נמצאים בביתן MM300 אם תרצי את יכולה לבוא תמיד.
וכך הסתיימה ההפסקה שסאטירים מנגנים בחליל.
ושיעור מספר שתיים התחיל.


תגובות (2)

באמת שלא ציפיתי שתכתבי את זה. נראה לי את הראשונה שכותבת כאן סיפור מיתולוגיה יוונית עם ממש הרבה שמות של דמויות משם ושל ממש לוגיסטיקה כבדה. כל הכבוד ותמשיכי!! (אם לא תמשיכי, שלא תתפלאי לגלות בבוקר שאת מדברת רק בחרוזים. (יש לי חבר שיכול לדאוג לך לזה, אה ;) ).

16/10/2011 00:58

חחחח את ממש טובה,תמשיכי

29/04/2012 12:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך