אוטוטו מחר והשבוע כבר נגמר..

יום חמישי לקייטנה – מנקודת מבטה של סייעת

07/07/2010 640 צפיות אין תגובות
אוטוטו מחר והשבוע כבר נגמר..

היום החמישי.

הימים התלבלבו לי , מה גם שלרשום פה "סיפורים בהמשכים" לא הכי סימפטי והכל מסתבך…
ועדיין לסיפור שלי יש המשך..

השתכשכות בגוונים, התרפקות בצבעים , יצירה מרתקת בגואש ואני מתרפקת על הימים ששיחקתי גם אני ונהנית מכל רגע שעובר ..לא מזיז לי שהמכנס מתלכלך, לא מפריע לי שהצבע עליי מתעופף..מרותקת לעשייה , נהנית מהתלהבות הילדים …צבעים נשפכים על הדף, לא משנה אם זה על המילה הכתובה, אם זה על הפרח שציירתי..העיקר שיהיה צבע והרבה! כמה כייף !
הפרויקט היה שלט "ברוכים הבאים לקייטנה"

לאחר מכן נשנוש ושיחת פתיחה, הכנה לקראת הבאות וקבלת האורח החביב עם מגלשת ההפתעות.
מגלשה של מתנפחים עם קצב והמון כיופים…כמה הנאה שואבים הילדים מכמה טיפות של מים ,זרנוק של שפריץ ישר על הכתפיים…צחוק מתגלגל ועוד פרצוף רטוב, נוטפי מים וקצף מחכים בתור..ואני דואגת לסדר, משקה במיץ ומים , מתלהבת כמותם ואפילו מקבלת שפריץ על העיניים…אין כמו שטיפה טובה על הפנים ביום חם כשפעילים..

שעתיים זה נמשך וכמו שהתחיל ,הסתיים…ככה זה כשנהנים ,הזמן טס בנעימים.
אורחי הגן השכן חוזרים למקומם, ואנו מתארגנים לארוחת בוקר בגן.
חומוס עם פסטרמה, ירקות בשלל גוונים , אין כמו ילדים אחרי פעילות של מים …רעבים ואוכלים אפילו פעמיים… מתארגנים לחצר, מחליפים את בגדי הים ויוצאים להמשך הפעילות ..מאיפה המרץ ?
אנחנו כבר ממוטטות והם מלאי כוח..
נכנסתי לחתוך פירות, לארגן קצת את הגן והם משתוללים כאילו אין מחר…
חושבת על ההבטחה לילדי , לחזור ולנסוע לבריכה ופתאום נזכרתי שהיום אני מחליפה ..
סייעת הצהרון חייבת לצאת והסכמתי להחליפה רק שכחתי שזה היום )-: בכל מקרה תכננתי לחזור לשעה הביתה, להתארגן עם הילדים ולחזור להחליפה וכך היה.
בצהרון היה יוגה וכמעט נרדמתי במהלך הפעילות..המדריך צחקק ואני "בסך הכל עצמתי עיניים " (-:
היום הסתיים והגעתי הביתה, על הדרך קניתי ארטיקים למחר לקייטנה..
ילדיי האישיים יצאו לסיבוב אופנים ונהנים מהחופש, מרגישים בוגרים ,אחראים וה"לבד" הזה להם מתאים.
מחר הצגה ,מתארחים בגן השני…וזה בהחלט מהנה שלמרות שכייף ,למרות שאני נהנית מכל דקה איתם…קצת רגע מנוחה לאף אחד לא מזיק ובזמן ההצגה אוכל לשתות קפה וליהנות מהשקט מסביב..
השבוע אוטוטו נגמר , נותרו עוד שניים…נתראה מחר – ליל מנוחה בינתיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך