© יומן © – פרק 1

shira 20/09/2011 979 צפיות 2 תגובות

פעם כתבתם יומן?!
איככ.. מי יכתוב יומן???
מה אני חננה..

גם אני אף פעם לא חשבתי שאנ אכתוב יומן .. אבל זה קרה.
אז ככה.
פעם אחת המורה שלנו לאנגלית נתנה לנו משימה לכתוב יומן (באנגלית).. כל שבוע היינו צריכים להגיש לה אותו לבדיקה.. (כן כן… אף אחד לא התלהב מהרעיון. אבל מה לעשות? זו הייתה חובה..)
המורה חילקה לנו יומנים.. (זה לא היה יומנים .. זו הייתה סוג של מחברת ממש. ממש שמנה..)
וו.. זהו נגמר השיעור..
אני לא אתחיל לפרט לכם איך עבר כל שאר היום בבית הספר כי זה יהייה ממש משעמם ..
ואני אעבור לעיקר.

בבית כשישבתי לעשות שיעורים.. פתחתי את היומן וראיתי שעל הקריחה רשום של של מישהו.. "רז מור" קראתי.
דפדפתי ביומן אך לא היה רשום בו דבר . כמו חדש.

זה היה טיפה מוזר.. אבל החלטתי בינתיים לרשום בו. ומחקתי את השם בטיפקס.

"הי. קוראים לי שירלי, אני בת 15..אני לומדת בבית ספר לאומנויות. אני אוהבת לצייר. לשיר ולרקוד..
החברה הכי טובה שלי היא שלי. הסרט האהוב עליי הוא "סטאפ" . אני אוהבת ספגטי ואוכל איטלקי.
זו הפעם הראשונה שאני כותבת יומן. אז אני לא כל כך יודעת מה לכתוב.."
(כתבתי את זה באנגלית)

סגרתי את היומן והלכתי לישון.

————–
ביום למחרת באתי לבית הספר..
בשיעור אנגלית המורה ביקשה להגיש את היומנים.
הצצתי לשנייה ביומן בשביל לבדוק שהכל בסדר בו..ולעבור שוב על מה שכתוב..
כשפתחתי ראתי את השם "רז מור" רשום מעל הטיפקס בעט שחור..


תגובות (2)

וווואו, מה יקרה?
תמשיכי בבקשה.
אבל אני לא מצליחה מה הבעיה בלכתוב יומן, אני ממליצה לך לשנות את הכתוב טיפה כי זה עלול לפוגע באחרים שכותבים יומן. (לא שאני כותבת, אני רק אומרת)

21/09/2011 08:13

יאאממההה זה יהיה מפחיד?? תמשיכי!! לפי מה שראיתי עד עכשיו את כותבת ממש ממש יפה!! זה קצת מזכיר את הארי פוטר 2 לא?(אם קראת..חחח)

21/09/2011 10:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך