זאת רק ההקדמה של סיפור הרבה יותר מורכב בפרקים הבאים יהיו בדיחות, אקשן, מתח, בלשות... בקיצור מה לא יהיה. "יחידה 251" זה במקור סדרה שכתבתי ולא יצא לי להפיק אז החלטתי להפוך את זה לסדרת סיפורים קצרים. אז תגידו לי אם אהבתם, לא אהבתם, מה צריך לשפר... אל תפחדו לכתוב בקורת בונה.

יחידה 251 הקדמה

24/02/2016 1511 צפיות 3 תגובות
זאת רק ההקדמה של סיפור הרבה יותר מורכב בפרקים הבאים יהיו בדיחות, אקשן, מתח, בלשות... בקיצור מה לא יהיה. "יחידה 251" זה במקור סדרה שכתבתי ולא יצא לי להפיק אז החלטתי להפוך את זה לסדרת סיפורים קצרים. אז תגידו לי אם אהבתם, לא אהבתם, מה צריך לשפר... אל תפחדו לכתוב בקורת בונה.

זהו זה… הם עלו עליי… הייתי שיכור, לא ידעתי מה אני עושה… הכול היה מטושטש… אבל כדי שתבינו מה קורה פה… אני צריך לספר לכם את ההתחלה, טוב… לפחות לנסות.
זה קרה אתמול בערב, החברה שלי בדיוק זרקה אותי, אבל זאת לא הנקודה. בקיצור הלכתי לבר למרות שאני יודע שזה לא טוב בשבילי.
הדבר הבא שאני זוכר זה אותי עומד באמצע ערימת גופות, שמעתי סירנות, שני שוטרים באו, לפחות נראה שלי שהם היו שוטרים.
"אתה בא אתנו", אחד השוטרים אמר.
"למה?", שאלתי.
השוטר השני אמר "נחש", נראה לי שזאת הייתה אמורה להיות בדיחה, לא אחת שהבנתי לפחות.
הלכתי איתם.
הם לקחו אותי לאיזה מבנה מוזר, והכניסו אותי לחדר חשוך, נראה לי שזה חדר חקירות.
הם אמרו איזה משהו על 'מוגברים'. אין לי מושג מה זה אומר, או שלפחות מה שהשוטר, או מה שהוא לא יהיה, צריך לחשוב כשהוא יבוא לתחקר אותי.

טוב… אז קוראים לי אדם, כמו שכנראה כבר הבנתם אני לא בן אדם נורמלי, יש לי סוג של כוחות על. בעקרון אני מאוד מהיר אבל כשאלכוהול נכנס לי לדם אני מאבד את המהירות שלי, ושליטה, ואני הופך לאיזה מישהו סופר חזק בלי מעצורים, אבל כשההשפעה של האלכוהול פגה אני סוף סוף אדם נורמלי אבל רק לכמה שעות. הם קוראים לזה 'מוגבר' אני פשוט קורא לזה 'שונה'.
מה שעוד לא הבנתי זה איך הם יודעים מה אני ולמה הם אמרו "מוגברים", ברבים. אולי יש עוד אנשים כמוני?


תגובות (3)

בבקשה תגידו לי אם אתם רוצים שאני אעלה את הפרק הבא

24/02/2016 18:23

אני אשמח לפרק הבא……….

25/02/2016 00:34

אוקי אני רק צריך לתרגם את התסריט לסיפור קצר ואני ינסה להעלות את הפרק היום

25/02/2016 12:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך