טארו סאטולנה
סליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות פשוט נסיתי כמה שאני יכולה שלא יצא יותר מדי ארוך
מקווה שאתם עדיין קוראים :)

יחידה xo7 פרק 2

טארו סאטולנה 02/11/2013 624 צפיות 2 תגובות
סליחה שלקח לי הרבה זמן להעלות פשוט נסיתי כמה שאני יכולה שלא יצא יותר מדי ארוך
מקווה שאתם עדיין קוראים :)

נפלנו למטה היינו כעשרת אלפיים רגל מהקרקע. "אה!!!!!!" צרחה ספיר. ניאומה, סטיב ואנדרו היו נינוחים "אנדרו ניאומה תחזיקו ידיים!" שמעתי את עצמי צועקת אך לא זהיתי את קולי. "בדרך כלל הייתי אומרת לא, למרות שהבנתי את הרעיון אבל בגלל שזה אנדרו אז סבבה" צעקה ניאומה בחיוך רחב ומתבדח. "כל השאר תחזיקו להם ברגליים!!" צעקתי שוב ותפסתי את רגלה השמאלית של ניאומה ואחרי כמה שניות נחתנו על הרגליים. "וואו זה היה כייפי!" אמר סטיב בחיוך כפיים נשמעו מאחורינו הסתבבנו כולנו יחד "טאנו…" סיננה ניאומה בארסיות. "היי ניאומה.." אמר נער גבוה שרירי עם שיער ירוק בוהק ועיניים ירוקות נוצצות שהסתכל על ניאומה במבט של גועל "את וודאי קליאו לא כן?" פנה אלי בנימוס וחייך חיוך ערומומי היו לו שיניים לבנות מושלמות שרק הבליטו את יופיו. "מה אתה עושה כאן?" אמר אנדרו מתעלם מכך שטאנו פנה אליי. "אה כן הבוס אמר לכם שאתם היחידה הצעירה ביותר איזה חמוד מצידו אבל בואו נתרכז במה שחשוב באמת אני. זו יחידה xe7" אמר טאנו אפילו לא מביט לעבר אנדרו אלה נועץ בי את מבטו ומצביע לעבר כמה נערים ונערות מאחוריו "מאיפה אתם מכירים אותו?" לחשתי לא מזיזה לרגע את מבטי ממנו. "זוכרת שאני וניאומה סוכני כנופייה? טוב אז הוא סוכן מעצבן מלוכלך ודוחה מהכנופייה היריבה שלנו.." "ליתר דיוק לא סוכן מלוכלך אני דווקא די חתיך ונקי" התפרץ טאנו למשפט באדישות. "טוב אז איזו חבורת אפסים הצמידו לך חתיכת זבל?" אמרה ניאומה וירקה. "אני לא הייתי כל כך פזיז במקומך ניאומה אבל אם את כלכך רוצה לדעת אז נתחיל עם מישהו שאת עדיין מכירה funny bunny בואי לפה" "שפן מצחיק חחח מעניין מי זה" "הייתי מעדיפה זו לא זה תודה ניאומה" אמרה נערה מאחוריי טאנו היה לה שיער ירוק ועיניים ירוקות נוצצות כמו לטאנו אך היא הייתה קצת יותר נמוכה ממנו. "את בטח זוכרת את אחותי יוקה.." "כן ברור" "יופי כי אין לי כוח להציג אותה" הייתה דממה לרגע ואז שב טאנו לדבר "אהממ.. קליאו את לא מתכוונת להציג בפניי את היחידה שלך?" אמר בחוסר נימוס "מה יש לי לומר אתה כבר עשית עבודת מחקר על היחידה שלי אני חושבת שאתה צריך להציג קודם את שלך אחרי הכל אתה זה שהתחיל הכל.." אמרתי דרוכה לעקיצה מצידו של טאנו אך היא לא באה "בסדר מה שאת מעדיפה גברתי.. fox בוא לכאן.." "אני עדיין לא אוהב את השם הזה פשוט תקרא לי מקיטו" אמר נער בלונדיני עם עיניים כחולות עמוקות כמו הים הוא היה גבוה ושרירי אפילו יותר מטאנו עד כמה שזה אפשרי והרגשתי צביטה קטנה בלב שלי 'הוא מדהים..' חשבתי לעצמי בלב 'לא תתאפסי הוא האויב שלך וכך המצב ישאר'. "אוקיי יופי מקיטו בסדר הבא בתור world computer בוא לכאן" "למה אתה ממשיך לקרוא לנו בשמות הקוד שלנו אתה לא מבין שזה פשוט לא עובד?" אמר נער חיוור וגבוה עם שיער שחור פרוע שמיד לאחר שצץ שם לב אך ורק לג'יין. "יופי יופי לא ממש אכפת לי ואתה תצטרך לחיות עם זה! טוב לפני שגם את תתחילי moon wolf/ נוגה בואי לפה" "אז נכנעת יאיי לי" אמרה נוגה בחוסר חשק היא הייתה רזה ברמה מפחידה היה לה שיער חום חלק ארוך שעטף את כולה וכיסה את פניה מלבד שתי עינייה שזרחו בצהוב על כתפה הימנית היה חרוט קעקוע בולט של כוכב. "מעולה לפחות צייתנית אחת.. life sucks/ ג'ורג' בוא לפה עכשיו בלי תלונות" "לעולם אל תקרא לי ג'ורג' רק אייס הבנת?" נער עם שיער שחור ועיניים כחולות מכוסה כולו בגדים ארוכים למרות שהיה שיא הקיץ בחוץ צץ משום מקום ונעץ בניאומה מבט מזדהה. "יופי בוא נתקדם נשארה רק עוד אחת תודה לאל dead knife/ אתנה בואי נגמור עם זה" "תאמין לי לא רק אתה רוצה לגמור עם זה" אתנה הייתה נערה נערה נמוכה יחסית לשאר חבריה ליחידה עם שיער חום קצר ועיניים ירוקות שנעצה בי מבט מלאה סקרנות ועייפות. "טוב עכשיו תורך ובלי עוד תרוצים כי די נגמרו לכם לא…" לפני שטאנו הספיק לסיים את המשפט ניאומה נפלה על הרצפה מדממת מכתפה "מצטער להתפרץ למסיבה אבל היא הייתה די משעממת בכל מקרה" אמר נער כבן 20 מחזיק אקדח בידו. "כנראה שעוד לא נגמרו לנו כל התירוצים בכל זאת" לחשתי בחשש..


תגובות (2)

ארוך. מדיי.

02/11/2013 04:23

אמרתי לך אורין אני מנסה שיהיה קצר יותר אני אנסה לעשות קצר יותר פעם הבאה

02/11/2013 05:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך