Love_emotion
יתכן שיהיו שגיאות כתיב , ולא יהיו פסיקים במקומות הנכונים. במשך אני יעבוד על זה יותר טוב.

ילדה קטנה בגוף של אישה , פרק ראשון

Love_emotion 20/11/2013 1521 צפיות 4 תגובות
יתכן שיהיו שגיאות כתיב , ולא יהיו פסיקים במקומות הנכונים. במשך אני יעבוד על זה יותר טוב.

ישבתי בחדר מוצאת את עצמי קוראת בספר משעמם שחברה הביאה לי , לפי טענתה הספר אמור להיות "פיצוץ" אני כבר בעמוד חמישים עדיין לא התפוצצתי מאושר. אבל הבטחתי לה שאני יקרא אותו עד הסוף ויספר לה איך הוא , לא שיש לי משהו יותר טוב לעשות. אחי שיותר קטן מימני בשלוש שנים בטח משחק בחוץ כדורגל עם חברים ואמא ואבא בסלון רואים חדשות. אני הבת הבכורה בבית , היום אני בת 15 צעירה , ההורים שלי גם צעירים מאוד.
אני שומעת את מנסור צועד לעבר הדלת אני כבר מזהה את הצעדים הפראיים שלו. אני יכתוב בך אחר כך אני מבטיחה. להית' , יוגיטי.
החבאתי את היומן והעיפרון מתחת למזרון כמה שיותר מהר לפני שמנסור הכועס ישים לב.
עמדתי קפואה במקום בזמן שהוא פתח את הדלת בפראות , נכנס וטרק אותה.
"למה לא נכנסת להתקלח ?" צעק עליי בזמן שכל רוקו הדוחה עף מין הפה על פניי , ניגבתי בעדינות.
"אני מצטערת לא שמתי לב לשעה , אני ירוץ עכשיו להתקלח"
"כדאי לך , למה אחרת אני יתעצבן ולא יהיה לך טוב , כל הבנות כבר אחרי מקלחת מסודרות" פניו נהפכו לפנים זועמות , יצא וטרק את הדלת , ריחו המגעיל הציף את כל החדר , מיד רצתי לפתוח חלון , הסתכלתי מבעד לחלון על השמיים הבהירים כמה יפה בחוץ , כמה זמן לא יצאתי לבדי לטייל כמו פעם , כבר הרבה זמן שלא דרכתי על דשא דוקר , או הרחתי פרחים , או נרטבתי מגשם קר , מפתיתי שלג.
הפשטתי את בגדי שמתי עליי מגבת ורצתי אל המקלחת , עמדה שם אחת הבנות קוראים לה לנה , היא בכלל רוסיה אני לא יודעת איך היא הגיעה לכאן בכלל , קשה להבין אותה היא לא דוברת בשפה שלנו , היא סה"כ חודשיים כאן , אני מניחה שהיא פה כי היא יפה , היא מביאה הרבה כסף למנסור , הוא מרוצה ממנה מאוד. פעם בלילות הייתי בוכה הרבה בהתחלה שהגעתי לכאן , נזכרת בהורים שלי , ובאחי רואס שבטח מתגעגע אליי נורא ולא מבין למה נשלח לבית יתומים הוא אף פעם לא רצה לשמוע את המילה מוות , שסבתא נפטרה היה מוזר לו שאין יותר סבתא לא הבין לאן הלכה לאן אנשים הולכים כשהם כבר לא בחיים. עם הזמן כבר הפסקתי לבכות אלא להתרגל , לעומת זאת לנה בוכה במשך חודשיים כל לילה , קשה לה ועצוב לה , היא רוצה הביתה. היא לעולם לא תבין שלא הולכים מכאן , נגזר עלינו לשרת את מנסור כל חיינו. ככה היה אומר "אני רוצה שתפנימו לכם מעכשיו והלאה החיים שלכם זה רק אני , תחזרו אחריי , אני עובדת בשביל מנסור ואת כל הכסף אני מביאה למנסור" תמיד היה אומר את זה שמגיע צעירה חדשה.
רוב הבנות כאן הם באותם הגילאים , 12-16 כולן צעירות ככה מנסור מרוויח הרבה כסף , יש לי כאן הרבה חברות טובות שבחיים בחוץ לא הייתי חושבת בכלל על להיות חברה שלהם , את כולן אני לא מכירה , חוץ מאחת , אותה באופן קבוע הייתי רואה בעיתונים , לפני שנתיים הוריה עשו תאונה בכביש ונהרגו במקום , היא נשלחה לבית יתומים ולאחר כמה חודשיים היא אומצה על ידי מורטי איש רע וקר את הצעקות שלה מהחלון שאין לו ילדים. אך יש לו הרבה כסף , כל מה שידע לעשות תמיד זה רק לצעוק ולהרביץ , הינו שומעים ואת הבכי שלה , איש לא העיז לדבר או להתערב. יום אחד במפתיע נמצאה גופתו בדירה , אנשים הזעיקו משטרה לאחר שגופתו הסריחה , כולם חיפשו את צולי לראות אם היא בסדר , אך היא לא הייתה שם , עקבותיה נעלמו לקחה את הבגדים שלה וברחה מהבית , עד היום לא יודעים ממה מורטי נהרג , אני מניחה שצולי קשורה לזה באיזשהו דרך או שפשוט הוא קיבל התקף לב הוא היה מבוגר , בחיים לא העזתי לשאול אותה מה באמת קרה שם וגם אף פעם לא הראיתי לה שאני זוכרת אותה או מכירה את המקרה. פתחתי את הברז על המים החמים חיכיתי כמה דק' שיהיה מים פושרים לפחות כדי שאוכל להתקלח , סיבנתי את כל גופי חזק כדי שכל הזוהמה תרד מימני , אני שונאת לעבוד בשעות הלילה מכוון שמגיעים רק אנשים מבוגרים שבורחים מהנשים שלהם , יש להם הרבה כסף רובם שתיינים מסריחים ומגעילים משאירים בי ריח רע ודוחה , בגלל שממש מאוחר אני נכנסת ישר לישון כדי להיות ערנית ופעילה בבוקר אז אני לא מספיקה להתקלח ולהוריד מימני את האיפור שנשאר.
כל השחור שעל העיניים ירד חפפתי את ראשי בסבון עם ריח ורדים הלקוחות שלי נורא אוהבים את הריח הזה , למרות שאני שמה פאה בלונדינית של שיער קצר הלקוחות אומרים שזה יותר מידי מגרה ומסקרן אותם לראות אישה בתחפושת אני נוהגת לשים על עצמי גם מסכה לעיניים ברוב הפעמים הם מורידים לי את זה בכוח , ממש מעניין אותם מי אני או מה שמי הם לא עצרו אפילו לרגע קט להביט בי באמת ולהבין שאני רק נערה בת 15 שיכולה להיות אחת הבנות שלהם או האחיות הקטנות שלהם או האחייניות שלהם הם רק מביטים בי במבט מזלזל וצועקים בטונים חזקים ובשתלטנות שהם הוציאו עליי כרגע הרבה כסף ואני שלהם למשך השעה הקרובה. שמתי את המגבת עליי ורצתי במהרה לחדר ניגבתי את גופי , מרחתי קרם ריחני והתזתי עליי בושם חזק שמושך את צומת ליבם של כולם , לכל בת כאן יש בושם משלה וריחות משלה כדי שהיא תהיה ייחודית ותמשוך לקוחות קבועים משלה. לפעמים אני חושבת שבכלל לא בא לי לקוחות קבועים שאף אחד לא יבוא בכלל , פעם הייתי טיפשה חשבתי שאם לא אעבוד כמו שצריך מנסור יעיף אותי וכך אלך לי לאן שאני ירצה יברח מכאן , ילך להורים שלי לקבר ויבכה הרבה , אך מהר מאוד הבנתי שאצלו זה לא עובד ככה ברגע שאת לא עובדת כמו שצריך בכוונה לא תקבלי אוכל במשך יומיים תהיה סגורה בחדרך מבלי זכר לאיש עד שאת תצעקי לו ותתחנני לו שיבוא "אני יעשה הכול בשבילך אני מבטיחה רק תיתן לי לאכול ולשתות" כמובן שאז הייתי מרדנית וחשבתי שהוא יקנה את הסיפור אבל שזה כבר חזר על עצמו מספר פעמים למדתי את הלקח והרגלתי את עצמי למקום הדוחה הזה כמו כל שאר הבנות שכאן.
מרחתי על עצמי מייק-אפ בשביל להסתיר את הפצעים הקטנים שיוצאים לי לפני קבלת המחזור החודשי שאני כבר לא יודעת מה אני יותר שונאת להיות כאן או לקבל מחזור שמכאיב לי במשך יומיים שלמים.
שמתי צללית עדינה מסקרה שמעבה לי את הריסים ומאריכה אותם , סומק ורוד עדין ואודם ורוד מסטיק , אנחנו לא באמת מתאפרים כאן כמו שמראים בסרטים או שרואים ברחובות , מנסור אומר שהמטרה שלנו להראות כמה שיותר חמודות ומפתיעות 'מים שקטים חודרים עמוק ' כל עוד אנחנו נראות חמודות ככה אוהבים אותנו יותר הלקוחות הסוטים נהנים מהנערות החמודות האלה שבמיטה הם פראיות , ושלא תבינו לא נכון לא היינו כאלה לא ידענו מזה אבל עם הזמן לומדים מה כל לקוח אוהב ומה גברים אוהבים , 'גברים' מוזר לי להגיד את המילה הזאת פעם הגבר היחידי שהכרתי זה רק את אבא שלי או דודים או שכנים לא בצורה כזאת קרובה או אינטימית.
שמתי על עצמי גופיה לבנה שתפור עלייה רוכסן ארוך מהצד הקדמי כדי שיהיה להם יותר קל להוריד , וכמובן חצאית מיני קצרה מאוד וסקסית בצבע תכלת ונעלתי נעליי עקב שחורות וגבוהות. סירקתי את שיערי ואספתי אותו בקוקו קטן גלגלתי אותו ושמתי מעליי פאה בלונדינית ומסכה שמכסה את פני , מאחורי המסכה רואים עיניים קטנות בצבע דבש זועקות לעזרה מתות להזיל דמעה קטנה דמעה של כאב שהתאדה עם כמות הגברים שעברו בתוכי. הבטתי בשעון העגול שתלוי על הקיר השעה הייתה 10 בבוקר תתפלאו יש הרבה לקוחות בשעות האלה של הבוקר רובם נחמדים ועדינים , ויש כאלה אגרסיביים כאלה שניתן להבחין שאין להם כלום בחיים לא עבודה לא אישה לא ילדים רק שתייה חריפה וסקס עם נערה בת 15.
יש כאלה שבאים לשפוך את הלב משלמים הרבה כסף בשביל לשבת שעה ולדבר הם טוענים שפסיכולוג זה הבן אדם שאתה משלם לו הרבה כסף והוא אף פעם לא באמת מקשיב או מבין אבל אם תבוא למישהי שהחיים שלה גם ככה בתחתית היא לא תהיה מעלייך תמיד הצרות שלך ישמעו קטנות לעומת מה שנערות צעירות עוברות במקום הזה. כן משפיל מאוד , אבל זה עדיף על כל שאר הגברים.


תגובות (4)

כתיבתך פורצת היישר אל תוך הלב. עוצמתית. חודרת, בלתי ניתנת לעצירה.
וואו. פשוט… וואו.
אני מחכה להמשך הסיפור…

20/11/2013 09:14

תמשיכי

20/11/2013 09:18

ו.. ברוכה הבאה "לקוראים כותבים סיפורים"
בהצלחה בהמשך הדרך….

20/11/2013 09:18

תודה רבה :)

20/11/2013 09:36
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך