עדי צ'אן!!!
מקווה שאהבתם!!!

ילדות רעות -פרק 2

עדי צ'אן!!! 04/10/2011 1251 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם!!!

כשהבנות ירדו למטה אל ארוחת הבוקר דבר מפתיע היה. "דוד ג'ק" הופיע. איי שמחה (כרגיל שהיא רואה בנים..) וקורטני הייתה אדישה לא כל כך כהרגלה. הוא חייך והתחיל לצעוד לכיוונן.

איי- "דוד ג'ק!! מה שלומך?? אני שמחה לראות אותך כל כך.. זוכר את הלילה אחרי הסרט??" אוי דוד ג'ק הזה הוא כזה חתיך בא לי עליו כל כך !! (כן איי היא ילדה לא כל כך מנומסת ובהחלט לא מתנהגת לגילה) חייכתי אליו את החיו הנחשק שלי ראיתי מהזה עושה לו. בקיצור קייטלין אוי סליחה קתרין ממש משונה הבוקר. היא יותר אדישה מתמיד. ואז הבנתי למה.

קורטני- היום ירדתי וראיתי את החבר החמוד שלי ורגשות מבפנים התעוררו. בגלל זה הייתי כל כך אדישה. אני שונאת את דוד ג'ק. כשהוא כאן הוא משתלט על כול המסיבות!! אז אמרתי לו הבוקר "היי ג'ק מנשמע??" והלכתי עקפתי אותו והלכתי אל אהובי. נישקתי אותו בתשוקה רבה וג'ק אמר "מה אני רואה פה?? איך אתה מרשה את זה הא??" הוא הסתכל על ריימונד. הוא ענה "קורטני היא בחורה טובה בשביל הבן שלי. אני שמח בשמחתם. היא כמו הבת שלי." והוא התחיל לומר "אבל היא פושע…" והוא ענה בתוקפניות "היא לא פושעת!!! היא עושה טוב! היא מתנקשת בבחורים הרעים וכן היא לוקחת את כספם אבל היא לא פושעת!" ג'ק צחק עזבתי את ברנדון אבל הוא עצר אותי. הוא חזק. לא כמוני אבל חזק. והגוף השרירי שלו חיבק אותי. אז נרגעתי. טוב לא בדיוק נרגעתי.. פשוט הפסקתי לחשוב על ג'ק ואני וברנדון המשכנו בעיסוקי הנשיקות.

איי-התקרבתי אל ג'ק וכרגיל נישקתי אותו בלחי. אחר כך אמרתי לו באוזן "יש לי מקום מאוד מעולה 'לשוחח'." והוא ענה "לא היום חמודה. ריימונד לא מרשה. אני והוא מדברים על עסקים היום." התעצבנתי ואמרתי "אני לא משחק! אם אתה רוצה אותי אתה תעזוב את העיניינים האלה ואם לא אז זה נגמר בינינו" והוא ענה במתיקות "מה עם ריימונד את לא בקטע שלו" אמרתי "ג'ק אתה צעיר!! הוא לא בשבילי! הוא לא רוצה לנצל אותי ככה. אבל עם תוותר עליי אתה לא תקבל אותי שוב ברור??"
והוא ענה "אוקיי עוד 5 דקות מבטיח!" חייכתי וחיכיתי. הוא חזר ולקח את ידי ומשך אותי אל הגן. וז ראיתי את ריימונד. את המבט העצוב הזה בעיניו. המשכתי ואמרתי לעצמי 'הוא היה צריך להגיד קודם'
הלכנו אל הגן. דברתי איתו על דברים. והוא חייך והקשיב. הוא ענה וצחק. הוא דיבר על דברים שלו. אחרי זה התנשקנו מעט והוא חיבק אותי. נישענתי על בירכיו וחשבתי. 'אני אוהבת את ג'ק או ריימונד. את זה לא ידעתי עוד..
המשך יבוא


תגובות (3)

נו נו נו, ילדות רעות !

05/10/2011 07:34

ממש אהבתי !!
אני מציעה שבמקום שתכתבי ׳איי-׳ או ׳קורטני-׳ תכתבי :נקודת מבט איי / קורטני ואז את מה שקורה להן וא המחשבות שלהן.
אבל ממש אהבתי וממש מחכה להמשך!!

06/10/2011 04:00

סיפור ממש יפה!!

תמשיכי :)

06/10/2011 04:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך